Haltiapolun C:t synt | Syksyn D -pentueeseen vielä 1 varaaja

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Milja
Vuohenruokaa

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Viesti Kirjoittaja Milja »

Olen nyt ilmottanut Majan moneen kokeeseen, mm. mejään, BH, maastoesteet, jne. Ja kahdesta ekasta kisasta, joihin on tulokset tullut, ollaan molemmissa saatu hyvää menestystä: mejästä I-tulos, ja maastoesteistä MEKUMA, kun tultiin ensimmäisiksi (1.) kahdestakymmenestäviidestä (25.) koirasta.
Mutta pentueeseen on toki aikaa, niin että katsotaan sitten lähempänä tuota ajankohtaa. Uskon että syksyyn mennessä ollaan mukavasti tuloksia jo kerätty.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Shagan, juu, nuo kuvat eivät ole valitettavasti oikein mieleeni, mutta hyvä jos saat etsittyä vielä jotain muitakin kuvia!
Milja, hyvältä tuo sinun kisautustahti kuulostaa jo tässä vaiheessa. (: Hyvä että lähtee uusi Haltiapolkulainen syksyllä taas hyvään kotiin. <:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kate
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Kate »

Railon pennustahan meillä oli viimeksi puhetta? Olen siis edelleen kiinnostunut. Ajankohta kuulostaa todella hyvältä, kun taas on pientä taukoa ilmassa lähinnä prelien ja kirjotusten vuoksi. Mutta jos edelleen olet valmis minulle pennun luovuttamaan niin koti on edelleen tiedossa ja tosiaan kisaamisessa painotetaan valjakkoon ja muihin käyttölajeihin. (:
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Voi ei myöhästyinkö mä? :D
Me puhuttiin siis tosta Yorun pennusta Kuurakuuhun, joten vieläkö lähtisi? :D Tai ainakin varalle voitaisiin tulla jos joku peruu. Uroshan se siis oli, mutta mä laitan enemmän infoo myöhemmin tai kerron mesessä. =)

// Joo jos siis Kuurakuuhun tulee urospentu niin..

Poika saa kisautusta muutamissa päälajeissa ja mahdollisesti myös parissa lajissa joista ei odoteta niin suurta menestystä.
Panostettaisiin pennun kanssa tokoon, agilityyn ja valjakkoon. Plussana tulisi varmaan jossain vaiheessa myös koiratanssi tai flyball. Tavoitteina on myös saada tuloksia ja valioitua noista päälajeista tai ainakin osasta niistä. :) Sitten BH- koe tullaan suorittamaan hyväksytysti ja näyttelyissä käymään.
Kuvina mulla on siis ne Escipión el Africano de Ciukcin kuvat (sawo shown voittaja). Näytinkin sulle niitä jo kerran, mutta tässä yksi kuva.

Eli tämmöiset on suunnitelmat. Ja en muistanut katsoa onko jollekin mennyt jo sijoitukseen, mutta jos ei niin meille voi kyllä tulla. :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Kate, kyllähän tosta puhetta tais olla. (: Mielelläni näkisin vaan ensin kisautusnäyttöä, mahdolliset kuvat ja mihin pentu olisi menossa.
sasu., voi ei, kyselitkö säkin tästä pentueesta? :'D Oon oikeasti menny ihan sekasin näiden kanssa. Voi olla, että teetän tosta viiden pennun pentueen sitten, kerran tälle on noin kivasti kysyntää. Annas vähän lisäinfoa vaikka tässä, onko kuvia, kisautusnäyttöä?

HUOM! Railon pentueen syntyminen ei olekaan enää 100% varmaa, vaan se riippuu ihan teidän kiinnostuksesta. Toivottavasti saadaan vielä lisää kiinnostuneita.
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Tulin vaan ilmottelemaan, että Maja suoritti nyt sitten BH-kokeen läpi, että tällasella tasaisella vauhdilla mennään eteenpäin. (: (vaivihkainen up)
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Hörhör, tulin tänne kyttäilemää. : DD

Eli oisko ton Yorun pentue syntymässä enemmä maaliskuun vai enemmän huhtikuun puolella? : > Vai miten oot aatellu? 8DD
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

sasu., okei, enköhän mä sulle nyt tosta voi vielä yhden varauksen laittaa... :'D Kun on noin hyvät kuvat ja kisautusnäyttökin.
Milja, hienosti teillä menee. (:
peace sells., riippuu ihan siitä, miten saan Yorua kisattua. Tarkoituksena olis ainakin noita rankkipisteitä kerätä vielä, samoin jokin kisa- tai käyttökoetulos.
† † † ask me anything &
Dream
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Dream »

^Tuli vaan mieleen, että Haltipolkusen kasvatilla Yukillaki on tuon Escipión el Africano de Ciukcin kuvat käytössään. Koirat kyllä näyttävät eri koirilta, et en sit tiiä...
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

^
Olen toki tiedostanut tuon. (: Minua ei ainakaan haittaa jos kuvien koirat ovat samat, mutta voitte keskenään keskustella sasu.n kanssa jos jompikumpi tai molemmat näkevät tämän ongelmana.
† † † ask me anything &
Shagan
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Jee, sain todella hyvät kuvaluvat. Vihdoin, olen kysellyt monista paikoista ja nyt löysin erään todella nätin neidin kuvat. <3
Täällä erityisesti Elba on mieleeni. (Klikkaa kuvaa niin pääset sivuille) Ainakaan lupalistan mukaan kenelläkään ei ole lupaa nuihin kuviin. Ajattelin kuitenkin kysyä mielipidettäsi, että mikä koirista on sinun mieleesi? Ja milloin on varmaa, saanko minä pennun? Voin tietysti odottaa, mutta olisi kiva tietää onko minulla lainkaan mahiksia saada pentua. :>
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
sasu.
Sumopainija

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Dream, minua ei ainakaan haittaa vaikka kuvat samat, koska eri tapahtumasta :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Shagan, hyvältä näyttää. Saako noita kuvia isommiksi? Mistä pentueista olet kiinnostunut?
sasu., hyvä, että asia on sun osaltas ok. <:
† † † ask me anything &
Shagan
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Kuvien omistaja lupasi lähettää minulle uusia kuvia ja ajttelin kysyä siltä saisiko nuita sen sivuilla olevia koristekuvia oikeassa koossa. Eli nuo kuvat saisi isommaksi, kunhan vain saan kuvien omistajalla kirjoittettua.
Ja itse olisin siis kiinnostunut tuosta syksyllä syntyvästä pentueesta, eli Seitan pentueesta. Uskon tuohon mennessä saavani kisautettua koirani niin, että pentu pääsisi useimmissa lajeissa heti kisaamaan.
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Shagan, kuulostaa erinomaiselta! Kyllä sulle tosta syksyn pentueesta yksi vauva lähtee. Ja Seidan jälkeläisen siis haluaisit?
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin