Vuoden Virtuaalinäyttelykoira 2008 -kilpailu ?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Re: Vuoden Virtuaalinäyttelykoira 2008 -kilpailu ?

Viesti Kirjoittaja Niia »

caza, ei se pisteiden laskeminen vielä mitään, jonkun vaan pitää ne jaksaa merkitä montaa sataa koiraa käsittävälle listalle. (Mene aakkosittain oikeaan kohtaan, tarkista ettei sama koira ole kahta kertaa, lisää pisteet. Tuota kun tekee 100 kertaa peräkkäin, niin johan vilisee silmissä. ;) )

Jep, viime vuonna oli 10 pistenäyttelyä jotka minä upeiden apurieni (joita en ikäväkseni mihinkään merkinnyt) kanssa laskimme.

Onko tälle nyt ylipäätään pitäjää?
fina
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fina »

Olisi kyllä todella mukavaa jos Vuoden näyttelykoira järjestettäisiin ensi vuonna, jotta pääsisin omien koirien kanssa kisaamaan tittelistä. Itse olisin voinut alkaa pisteiden merkkaajaksi mutta irl-elämässä on niin paljon kiireitä, että aika ei riittäisi
Kennel Jaero
ex. iammore
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Eli Powwille ei ole asiasta mailattu? Eli jos mä nyt alkajaisiksi laitan powwille jtn mailia asiaan liittyen, vastauksesta riippuen jatketaan tai annetaan Powwin jatkaa.

Voisin verrata tuota hommaa suurin piirtein BH-listan päivittelyyn. Tarkista ettei sama koira ole listalla kahta kertaa, etsi oikea rotu, rodun loppupää, lisää tulos, uudestaan... jne. Enköhän mä sen saisi hoidettua, mutta kattelin, että jos powwi ei pysty pitämään kisaa, niin 9 on vailla laskijaa, sekä 7 myös koska Lumppa ei kerkeä enää pyöriä virtuaalijuttujen parissa. Ja mullahan on tuo 6.

//Powwille lähetetty asiasta mailia.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Hei.

Aion kyllä hoitaa tuon loppuun ja olen palaamassa Turrilaan, mutta minulle on käynyt
vaan omassa IRL-elämässäni nyt niin paljon vastoinkäymisiä, että tämä kaikki on
jäänyt toissijaiseksi. Voit kertoa tälläisiä terveisiä Turrilaan muille.
Kiitos, ja anteeksi.

-Powwi
Powwilta tuli vastaus, ja kerron sen nyt teillekin nyt. Eli sinne niitä pisteitä sitten vain.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vastaa Viestiin