Vuoden Virtuaalinäyttelykoira 2008 -kilpailu ?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Vuoden Virtuaalinäyttelykoira 2008 -kilpailu ?

Viesti Kirjoittaja Niia »

Näin Vuoden Virtuaalinäyttelykoira 2007 -kilpailun pitäjänä mieleeni tuli, onko vuoden 2008 kilpailua enää järjestetty? Vuoden 2008 kisaan on kyllä sivustolle merkitty pistenäyttelyitä, mutta vain yksi PIVIKO-näyttely on laskettu kokonaan ja kahdesta näyttelystä osa pisteistä.

Onko Powwi enää edes ympyröissä mukana?

Itse kykenisin kyllä vuoden 2008 PIVIKO-näyttelykoirakilpailun pitämään vielä tämän vuoden loppuun mennessä, mutta muilta osin taitaa jäädä tuo kisa kesken... Reilussa kuukaudessa ei enää ehdi valokuvallisten koirien KV-näyttelypisteitä laskea.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Vuoden Virtuaalinäyttelykoira 2008 -kilpailu ?

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Juu itse olen laskijanakin siellä, niin kyllä ihmetyttää itseäkin, että mikä on homman nimi.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mäkin olen pisteidenlaskijana siellä, mutta powwista en oikein tiedä. Mahdollisesti ainakin tauolla virtuaalihommista.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Hmm... Tuo on niin pahasti kesken, ettei sitä enää tänä vuonna ehdi pitää.

/ Ei sillä, ettäkö se olisi aivan ehdoton juttu, jota ilman ei voi elää. ;)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Joo, se on vähän jääny. Tulis aika kiire jos pitäis vielä tänä vuonna pitää.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Mut haittaisko se muka niin paljon, jos sen päättyminen venyis ens vuoden puolelle? Eikö pääasia olis että saatais toi pidettyä..
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Ei periaatteessa. Se on vain vähän tökeröä paljastaa vuoden 2008 voitokkaimmat näyttelykoirat vasta helmikuussa... :(
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

No sanontakin sen sanoo, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Niia
Le-ppä-ker-ttu

Mutta kuka tuonkin uskaltaa ottaa vastuulleen? Kokemuksesta voin sanoa, että burn-outin saa vähemmälläkin! :lol:
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Mä voisin ottaa mahdollisesti sen vastuulleni mutta olisi kiva joku toinen suostuu kanssani hoitamaan sen loppuun asti. Ihan yksin en välttämättä jaksa, mutta ainahan voi yrittää. Ei, en kyllä tiedä mihin olen päätäni pistämässä, mutta kaikkea pitää kokeilla :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mä voisin olla jotenkin avuksi, laskea vaikka jonkun roturyhmän pisteitä, mutta täytyy sanoa että ei mullakaan ole mitään käsitystä mihin olen päätäni pistämässä :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Meillähän on jo pisteidenlaskijat. Ei kait sitä tarvitse kun uudet sivut tehdä ja sillä jatketaan. Tää taisi jumittua vaan tähän powwiin.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Joo, niinpäs muuten on, unohtui ihan :D pää ei enää toimi kunnolla... Tosin Lumppa on lopettanut virtuaalihommat mutta mä voin kattoo seiskat samalla kun katon noi kutoset. Eli jos mä otan hoitaakseni tämän, ja Joana, jos tahdot tehdä jotain, niin ota sä noi seiskat. Eli katot niistä näyttelyistä, mistä on kaikki tulokse tulleet, niin noi roppikoirat, ja miten ne on sit sijoittunu RYP-kehässä ja BIS-kehässä (jos ovat sijoittuneet). Epäselvä selity, sivuilla on parempi. Kattelin, että powwilla on 9 hoidossaan, joten se varmaan tulisi mulle?

Muuten, kysyn nyt vain että onko joku laittanut Powwille mailia asiasta? Jos ei niin mä voisin tehdä sen niin saadaan varmuus, onko hän vielä mukana kuvioissa.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Niia
Le-ppä-ker-ttu

Kuunsirppi, onko sulla mitään kokemusta paljonko vie aikaa ja vaivaa laskea edes yhden ison roturyhmän pisteet yhdestä näyttelystä? Itselleni työn vaativuus oli melkoinen shokki, varsinkin kun laskin pisteistä ison osan itse. Se ei tod. ole semmoista että yhdessä illassa lasket ja merkkaat yhden näyttelyn pisteet. En suosittele että pisteiden merkkaaja ottaa yhtään roturyhmää, jos meinaa selvitä urakasta kunnialla ilman loppuunpalamista.

Onko asia edistynyt? Powwille mailattu, tehty sivuja, tiedotettu pistelaskijoille uudesta päävastuuhenkilöstä...? Tässä vaiheessa olisi jo aika kiva valita vuoden 2009 pitäjä.
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Niia, minulle pisteidenlasku on ainakin aina ollut suht helppoa hommaa. Ei siinä nyt niiiin kauan mene. Kunhan on vähänkin innostusta ja ylimääräistä aikaa, niin uskon, että tuostakin ihan ilman burn outia selviää.

Tuli muuten mieleeni, että olisiko tuohon voinut ottaa mukaan vielä pari loppuvuoden näyttelyä? Esim. Belgian voittajasta ja Tanskan voittajasta on tulleet tulokset, minkä lisäksi vielä olisi ainakin Grazin näyttely, jossa on tulokset BIS:iä myöten valmiit. 6 näyttelyä on kuitenkin aika pieni otanta. Tottahan toki työtä tulisi enemmän, mutta eikös viime vuonnakin ollut jotakuinkin 10 näyttelyä ja urakka saatiin vietyä kunnialla loppuun.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin