Tarinakilpailut koirapuolelle?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lansu_
Höpsö veitikka

Re: Tarinakilpailut koirapuolelle?

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

jolie kirjoitti:Saahan kroaatit kilpailla vepessä :o Pakko nimittäin tulla jos saa (:
Kaikki säkäkorkeudeltaan yli 40 senttimetriä olevat on tervetulleita vepeen. ^^

Mäkin harkitsen tohon agilityyn osallistumista, vaikkakaan en ole kyseisessä lajissa muuten kilpaillut enkä luultavasti tule ainakaan lansujen ja nöffien kanssa kilpailemaan (agility kun ei oikein ole noiden laji). Toisaalta lansu tai nöffi agilityradalla voi kyllä kirvoittaa aikamoisen kertomuksen. :D
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja matty »

Eli me tullaan Baban jatai bortsujen kanssa kyllä sitten sinne (: Tervetuloa vaan, hulvatonta menoa isompien koirien kanssa varmasti on! :D
olin kerran herranterttu
Sid
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Sid »

Oi, täytyykin osallistua heti tuohon jolien agilitykisaan, kun ehdin (: Tuli jo heti idea mieleen tuosta ekasta otsikkoehdokkaasta! Vepeenkin voitaisiin osallistua todennäköisesti noiden eukkujen kanssa, vaikkei sitä aikaisemmin ollakaan harrastettu : D

//Oho ja tosiaan pitää odotella, että tuo hyväksyttäisiin vALin kisakalenteriin :mrgreen:
kiss my eyes and lay me to sleep
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Olen pyörinyt hevospuolella ja olen törmännyt näihin tarinakisoihin, mutten ole koskaan osallistunut. Tykkään kirjoitella tarinoita, joten mikäs siinä, voisihan sitä muutaman tarinakisaan osallistua :D

ja mäkin ängen jolien kisoihin hähää >;D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
matty
Ei enää ikinä uudestaan

(ps, niitä tarinoitahan voi jo kirjottaa :D:D)

Ainii, Sid, mun on pitänyt jo monta kertaa kysyä tai siis sanoa, että ilmoitteletko kun ois ekat pikku-Deepakit teille tulossa :3 Ja jos on pulaa kuvista niin minulta saa! :D:D

Mikäli nämä agilitykisat hyväksytään ja tulee ihmisiä mukaan enemmänkin, jc kyllä pitää useammatkin kisat eri lajeista (: Ainoa miinuspuoli tarinakisoiden järjestämissä on, ettei tuomari itse saa ilmoittaa koiriaan ja kirjoittaa tarinaa.
olin kerran herranterttu
Sid
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Sid »

jolie, tottahan toki ilmoittelen! :) Toistaiseksi ei vielä ole suunnitelmia, mutta ehkäpä tuossa tulevana syksynä/talvena pentue voisi olla ihan ajankohtainen. (offailua, sori)

Toivottavasti tämänkinlaiset kisat hyväksytään, voisimme Julyn kanssa harkita vaikkapa pitävämme Deepakissakin tarinakisoja, jos näille nyt näyttäisi olevan kiinnostusta.
Minnea
Kanada

Olisi varmaan kiva nähdä ko. kisan ratakartta etukäteen, niin voisi kertoa hieman paremmin kisan kulusta :D

Ainii, saako sanat olla taivutettuja, vai pitääkö niiden esiintyä tasan siinä muodossa, missä olet ne antanu?
saatat tarkoittaa sitä
jade
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja jade »

Aws tarinakisat! <3
Meillä on ollut suunnitteilla kasvattileiri mihin osallistuakseen pitäisi kirjoittaa tarina leiristä (ohjeiden mukaan), ja leirin päättäisi jotkut kisat. Ja Fleckillähän on ihan omaksi iloksi ja kirjoittamisinnostuksen purkamiseksi pieni blogi mihin tarinoimme laaksomme tapahtumia.
Joten joo, osallistun heti ja odotan innolla lisää tarinakisoja. Ehkä pitäisi ihan itse järjestää... :)
KuvaKuvaKuva
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Anteeksi, olen laiska, mutta miten nuo tarinakisat tuomaroidaan?
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Haha, luin tuon Minnean viestin eilen, enkä jaksanut vastata, sen sijaan näyttelin Leeville erilaisia kivoja ratoja mesessä.. Valitsin yhden niistä ja sitten näin yöllä unta, että se Ranmasta tuttu panda tuli räyhäämään mulle, ettei toi rata käy maxeille! Ja se panda oli Minnea :d:D:D:D Ei siitä sen enempää...

Minnea, pistelen radan tuonne sivuille heti kun jaksan päivittääääää. Saa muuttaa muotoa.
jade, munkin pitäis joku päiväkirja tehdä.. Pitäisi jade, kyllä teidänkin pitäisi! Minäkin tahdon osallistua :3
edla, yksinkertaisesti tarinan laadun mukaan. Huolellinen, tarpeeksi juonekas ja tapahtumarikas tarina on ainakin omassa mittakaavassani ensimmäinen.
olin kerran herranterttu
Sid
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Sid »

Vielä pitää tulla kyselemään, eli mua jäi vielä mietityttämään se, pitääkö jokaiselle koiralle olla oma tarina? Vai riittääkö, jos kertoo kaikista yhteisesti? :)

//Okei :D Alankin tässä väkertelemään tarinaa siinä toivossa, että vAL nyt hyväksyisi myös tällaiset kisat.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Jokaiselle koiralle oma, kyllä. Mietin aluksi rajoitukseksi yksi koira/omistaja.
olin kerran herranterttu
Minnea
Kanada

jolie kirjoitti:Valitsin yhden niistä ja sitten näin yöllä unta, että se Ranmasta tuttu panda tuli räyhäämään mulle, ettei toi rata käy maxeille! Ja se panda oli Minnea :d:D:D:D Ei siitä sen enempää...
:lol: :lol: :lol: Ja mistähän pikku jolie sen pandan repäisi? :) (btw toi mun avatarissa oleva panda ei liity Ranmaan mitenkään, vaan on Fullmetal Alchemistin Xiao May.)

Joo ootee.

Kiva kiva :D Mä ehdin jo kirjoittaa mun tarinani, mutta rataosuus täytyy tietenkin muuttaa. Pistän menemään vain yhden koiran kisoihisi, koska en yksinkertaisesti jaksa kirjoittaa useampaa tarinaan (ko. tarinasta tuli n. 1½ Wordin sivua pitkä typistettynäkin. :'D)
saatat tarkoittaa sitä
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

heihuu, mun on kanssa pakko etsitytyä vaikka ton Niirun kanssa paikalle, pakko päästä osallistumaan! :) pikkuisia ideanpoikasia tuota kisaa varten muhii jo päässä, mutta mietiskelen nyt vielä. etenkin nappisuoritus kirvoitti idean jos toisenkin. olen muutenkin erittäin kiinnostunut näistä tarinakisoista, joten varmasti myös vesipelastusta tullaan sitten jonkun farkkusen tai muun pitkänokan kanssa testailemaan.

voisinkin alkaa alustavasti jo väsäillä jotain tarinaa. :>
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Minnea
Kanada

Mä kirjoitin aiheesta "Kun koira pääsi karkuun". Se tuntui vain helpommalta :D
saatat tarkoittaa sitä
Vastaa Viestiin