jc back in pisnes

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
matty
Ei enää ikinä uudestaan

jc back in pisnes

Viesti Kirjoittaja matty »

http://www.kattus.net/jc - ihastu tai vihastu

Kommentointi toivottua tähän alle tai vieraskirjaan!
olin kerran herranterttu
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Re: jc back in pisnes

1 KOMMENTTI EES OIS KIVA :))))
olin kerran herranterttu
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

tykkäsin vanhoista väreistä enemmän, mut nyt kun vähän aikaa tuota katselee niin punanenki on ihan hyvä. en tykkää kun tuo punainen palkki on varjostettu.

laitan pidempää kommenttia myöhemmin, mut oli ny sanottava tuo. :D
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

On tosi hieno mutta ainoa asia mikä mulla pistää silmään on noi koirien kuvissa olevat turhan paksut punaiset reunat.

//Hyvin lyhyt kommentti ;D
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Eros, koirien omilla sivuilla vai ulkoasun kuvissa? Ulkoasun kuvissa pitäisi olla vain 1px reunat, ota prnt scrn?
olin kerran herranterttu
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Koirien sivuilla, mulla ainakin näkyy superpaksuna.
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Pistelen ohuemmaksi, pikkukuvien reunat ovat muistaakseni nyt 6px :>
olin kerran herranterttu
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Pienenpieni pikakommentti, aivan täydellisen ihanat nuo uudet värit vanhassa leiskassa :D.
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Höh, ei enää pinkkiteemaa. Pidin siitä.

Mulle tulee ulkoasusta High 5:n entiset ulkoasut mieleen. Jotenkin tuo rakenne. Vaikka värithän ovat aivan omansa, ja on muitakin yksityiskohtia, mikä erottaa JC:n ulkoasun High 5:n ulkasta. Ihailen tuota, että koirillasi on pitkät luonteet. Ja muutenkin kennelistäsi löytyy kiitettävän paljon tekstiä. Itse en jaksa kirjoitella ollenkaan. xP Koiramääräsi hämmästyttää eniten - huhhuh, miten onnistutkaan pitämään sen niin pienenä? :o

Ihan jees, toimiva paketti. Värit ehkä ovat hieman tylsät, mutta makunsa kullakin. :)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Ah, ulkoasu on vaan niin paras (: Tosi kauniit värit, harmaa ja punainen. olet saanut ne nätisti tuohon ulkoasuun. ainoa, mistä en pidä, on yläpalkki ja sen varjostukset. Varjostukset voisivat olla vaaleammat ja ohuemmat, nyt se näyttää vähän tönköltä. Mutta muuten aivan mahtava kokonaisuus, yksi suosikeistani ;>
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Mirzu
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Ja mä kun pidän kauheasti tuosta layoutista! Se on toosi yksinkertainen, mutta jotenkin mä vain tyksin siitä. Punaisen palkin varjostuksen olisi ehkä voinut jättää pois, mutta käyhän se noinkin! Kuvat sopivat hyvin mustavalkoisiksi, enkä välttämättä osaisikaan kuvitella noita ihan värillisinä. Nimi on kaunis, tulee heti mieleen joku balettimainen asia, tai jotain. Ohhoh, olimpa mä taas huomaamaton! En huomannut, että tekstilaatikko on harmaa. o.ö Joo, eiköhän me jatketa arvostelua.

Etusivun teksti on pitkä, eikä tuohon välttämättä sopisikaan koristekuvia. Tykkään kappalejaon ensimmäisestä kirjaimesta, kun se on erilainen. Niitä sattuu löytymään ehkä hiieman liikaa, ja alkaa itseäni ainakin pännimään noi. Ajankohtaista asiaa löytyy sen nimisestä linkistä, ja siitä ei olekaan mitään sanottavaa. Sitten tutkimaan kennelisi hurttia, mudeja ja kroatianpaimenkoiria. (: Voi, on teillä sateenkaarisillalle joutuneita koiriakin jo paljon, mutta taidankin käydä tuon mudin sivuilla, joka ei näytä olevan kuollut ainakaan.. Perustietotaulukko on kauniin erilainen, ja siksi siitä varmaan diggailenkin. Tuo sukutaulukin <3 Alman luonne on muuten todella pitkä, käy oikein kateeksi ku en ite jaksais tuon pitusta väsätä varmaan mistään hinnasta.
Kilpailukalenterikin on perin kummallinen ja erilainen, enkä ole oikein tottunut tuommoseen. Siksi se ei ihastutakaan minua kovinkaan paljon. Pidän nimittäin niistä ns. perinteisistä, ne synkkaa eniten.

Ja viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä tuo pentu-sivu. Paljon näyttää olevan tekstiä ja kerrottukin mukavalla tavalla. Hei, näänkö mä ihan väärin, vai onko teille syntynyt jo pentueitakin? Ehkä mun on pakko käydä vielä tuolla vieraskirjan luona, kun se vetää mua puoleensa. :p Todella ihana kirja, layoutin tapainen eikä mikään Shinybookin tai Freebokin.

On mukavanoloinen kennel kyllä, menestystä ja kaikkea hyvää siis teille. <:
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Minnea kirjoitti:Koiramääräsi hämmästyttää eniten - huhhuh, miten onnistutkaan pitämään sen niin pienenä? :o
Ei pysty käsittelemään enempiä koiria kerralla :D Noidenkin kanssa tekee jo tiukkaa !

Kiitos kaikille :)
olin kerran herranterttu
Leevi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Tykkään kyllä! Ekaa kertaa luin koko sivuston läpi ja etusivulla oli kivaa ylistystä, kiitti kiitti ja ole hyvä :DDDd Pentuja-sivulla oli huomattavissa osittaista kopiointia Hikin sivuilta eheh :D
Mutjoo, tosi kivis tommonen simppeli asu. Miten tommosen vieraskirjan muuten saa? Mäki halnuuun!
matty
Ei enää ikinä uudestaan

Mitään kopiointia, yksi lainaus ! :D VanGB-vieraskirja, vanttaja.org ;)
olin kerran herranterttu
Vastaa Viestiin