- Nyt minä kyllä olen Kiipelissä!
- Tuosta ovesta pääsee sisään.
- Kiitos tiedosta :).
Eli tervetuloa Kiipelissä -virtuaalikenneliin! Nykyisestä ulkoasusta kiitos Zoanille, eli tuon upean sinisen hän taiteili. Kiipelissä siis kasvattaa shetlanninlammaskoiria kaikissa väreissä (tricolor, soopeli sekä blue merle) ja samojedinkoiria. Koirillamme kisataan totta kai, ja Kiipelissä on itsekin jo järjestänyt parit kilpailut. Lisää kilpailuja on tulossa sitä mukaa kuin omistajan innostus ja aika riittää, joten tarkkailkaa kisakalenteria. Kiipelissä ei ota hoitajia koirille, joten hoitajatoiminnasta on turha kysyä yhtään mitään (muutamia kysymyksiä onkin jo tullut). Koristekuvia duunataan vielä, niitä jos jaksatte odottaa.
Toivoisin rehellistä kommenttia ulkoasusta, teksteistä ynnä muusta sellaisesta. Yritän parannella kenneliä kommenttienne mukaan! Kritiikki on sallittua aina, yritän rakentaa kennelistäni parempaa koko ajan.
Kiipelissä - valkoisia ja värillisiä
-
noel
- Lassien tassuhiki
-
noel
- Lassien tassuhiki
Re: Kiipelissä - valkoisia ja värillisiä
Saisinko joltakin pientä kommenttia? ;).
Minusta tuntuu, että Kiipelissä tarvitsee Sitä Jotakin, mutta mitä? Auttakaa turrit keksimään se.
Minusta tuntuu, että Kiipelissä tarvitsee Sitä Jotakin, mutta mitä? Auttakaa turrit keksimään se.
-
Smaug
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
En kamalasti lueskellut noita tekstejä, mutta arvostelen ulkan.
Toi on ihana toi ulkoasu. Värit sopii yhteen, harmoninen kokonaisuus. Tosin ton sheltin pikkukuva on ärsyttävällä tavalla leikattu - tassut jää kesken. Sitten tossa on liikaa juttuja ennen oikean tekstin alkua - se siis saisi olla korkeammalla. Ja tota 'olen pahoillani mutta sivut ovat vain suomeksi' (vai mitä siinä nyt luki) tuskin tarvii suomeks, koska jos kerta sen osaa lukea niin osaa varmaan lukea muutkin tekstit. Koristekuvat vois jättää pois, tosin en tiedä onko se sitten liian tyhjä ilman niitä. Ja huomasin muuten, ettei kaikkien sivujen ulkkaa oo vaihettu. Lisäks kaikki muut päivitykset paitsi toi yks on tuolla alhaalla. Enpä nyt muuta keksi.
Toi on ihana toi ulkoasu. Värit sopii yhteen, harmoninen kokonaisuus. Tosin ton sheltin pikkukuva on ärsyttävällä tavalla leikattu - tassut jää kesken. Sitten tossa on liikaa juttuja ennen oikean tekstin alkua - se siis saisi olla korkeammalla. Ja tota 'olen pahoillani mutta sivut ovat vain suomeksi' (vai mitä siinä nyt luki) tuskin tarvii suomeks, koska jos kerta sen osaa lukea niin osaa varmaan lukea muutkin tekstit. Koristekuvat vois jättää pois, tosin en tiedä onko se sitten liian tyhjä ilman niitä. Ja huomasin muuten, ettei kaikkien sivujen ulkkaa oo vaihettu. Lisäks kaikki muut päivitykset paitsi toi yks on tuolla alhaalla. Enpä nyt muuta keksi.
-
noel
- Lassien tassuhiki
Juu, minun pitäisi mainita tuossa, että ulkoasun vaihto on vielä aika pahasti kesken :/.
Jos arvostelette ulkoasua, sanokaa mielipiteenne siitä sinisestä, älkää vihreästä!
Jos arvostelette ulkoasua, sanokaa mielipiteenne siitä sinisestä, älkää vihreästä!
-
noel
- Lassien tassuhiki
Uusi ulkoasu on saatu nyt vaihdettua, kaikki kommentoimaan! ;).