Hei oikeesti tarviin pentujen varaajia!! Eikö ketään kiinnosta? En haluis kadottaa niitä vaan nettiavaruuteen enkä voi omaan kennuuni kun on ehkä tulossa yksi chihu pentu kenneliin...
Mun on pakko sanoo et joudun varmaa poistaa kaikki pennut vaikka ne on jo syntyny :( Myyn ne sitten sellassiin jotka ei kisaa virallisissa kun ei ketää kiinnosta! Surku.... ois ollu mukava saada pennut myytyä mut ei niin ei
Olisi kannattanut panostaa pentueeseen, ettei juuri näin käy. Itse innostuin kun näin että papilloni pentue, itse kun niitä kasvatan ja omistan irl papillonin, mutta kun näin vanhemmat petyin suuresti:
-ei juurikaan kisattu
-ei titteleitä
-isä on vasta vuoden! suositushan siis on 1,5-2 vuotta ja siitä ylöspäin, koira on vielä itsekin pentu! Kokokin on 4cm alle suosituksen.
jaaaaaa sitten on vielä se pointti, että kennelit ovat uusia (kannattaa aina odottaa että koirilla tuloksia ennen pentuetta), ja koiramäärä tuntuu kasvavan.. Jääkö vanhemmille edes aikaa kisaukseen tulevaisuudessa? Koirat eivät anna sinusta hyvää kuvaa kasvattajana.
Papilloneita ei ole virtuaalimaailmassa kuin noin kymmenen, ja suurinosa minulla, rodulla ei siis ole suurta suosiota. Kannustan uusia papillonkenneleitä ja voin avustaa rodun jatkon suunnitelussa ja antamalla kuvia, jos kennel on lupaava. Kannattaisi siis ensin kysyä pentueen kiinnostusta, ettei tarvitse "tappaa" pentuja ja angstata täällä kun pennut ei mene kaupaksi.
4 viestiä putkeen ei muutenkaan paranna sinusta saatavaa kuvaa, edit-nappi ja delete-nappi on keksittyjä, ja niitä saa käyttää.
Ja pentueen nimet on suomennettu "sinne päin", eli aika kauheaa luettavaa, esim. Baby Best ei tarkoita vauvoista parhainta, vaan Best of the Babies tarkoittaa sitä. Suomennos Baby Bestiille olisi "Vauva paras" mikä on tönkköä jo suomeksikin.
Ottaisin pennun jos vain muutama seikka paranisi, kuten mm. kisaus ja isän koko&ikä, nimet... Pyydän että odotat että koirilla on edes tuloksia ennen kuin teetät uuden pentueen.
Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.