midori kirjoitti:Kyllä mä antaisin pennun, näytäppä niitä kuvia niin voin sanoo tarkemmin =D ois mulla lk chihulle kuvia tarjota.. laatu on vaa vähä .. :D mun mielestä ennen et kisannu kovinkaa aktiivisesti koirillasi mutta nykysi mä oon huomannu koirias virallisissa kisoissa ja muutenki tunnut jotenki aktiivisemmalta =D
Juups olen alkanut kisata nyt virallisissa ja olen täysillä mukana :D Ainoa vaan että minulla olisi vain lyhytkarvaisen chihun kuvia :(
Kiitos! Voinko alkaa tekee jo sen sivuja? Tulen tänne ilmoittaman kun sivut ovat valmiit. Mutta en linkitä niitä sivuille ennenkun se on synytynyt yms. Jos saan päättää sen nimen niin haluisin tuon Look After You:n??
Hanna-81 kirjoitti:Saahan niitä sivuja alkaa tekemään. Koiran kanssa ei tietenkään saa alkaa kisaamaan vielä.
Selevä aloitan sivujen teon ylihuomenna tai viikonloppuna.. Heti kun kerkiän. Muuten kuvaan saattaa tulla muutos jos saan luvan yhdeltä chihuahua kenneliltä mutta tulen sitten ilmoittelemaan tänne jos tulee kuva muutos. Saan siis tuon kyseisen nimen koiralle jonka halusin? Minkä ikäisenä suosittelet alkamaan kisaamaan?
Juu saat sen nimen. Kyllähän saat vaikka heti alkaa kisaamaan, kun pentu on syntynyt. Koiranhan voit suoraan laittaa vaikka AVO ikäiseksi. Oikeastaan virtuaalikoirat ei ollenkaan elä sitä "pentuikää".
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Hanna-81 kirjoitti:Juu saat sen nimen. Kyllähän saat vaikka heti alkaa kisaamaan, kun pentu on syntynyt. Koiranhan voit suoraan laittaa vaikka AVO ikäiseksi. Oikeastaan virtuaalikoirat ei ollenkaan elä sitä "pentuikää".
Niin :) Mutta juu sivut ovat valmiit sitten viimeistään ensiviikon keskiviikoksi luulisin.