Meripelastajan ja Ionraic Gael

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Lansu_
Höpsö veitikka

Meripelastajan ja Ionraic Gael

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Tuumasin tuossa että ehkäpä sitä voisi pitkästä aikaa vähän mainostella Meripelastajaa kun ulkoasuakin tuli päiviteltyä. Joku tarkkasilmäinen ja hyvämuistinen voi huomata että samaulkoasu (tosin hiukan eri muotoilulla) on ollut Meripelastajassa jo joskus aiemmin käytössä. Olin tylsä ja inspiraation puutteessa otin vanhan ulkoasun käyttöön - kierrätys kannattaa! :D No ei, tykkään itse tosi paljon kyseisestä ulkoasusta, sitä paitsi miksi aina pitäisi olla uutta glamouria?

Koska ette kuitenkaan jaksa lukea näitä viestejä niin ohjaan tiedät samantien Meripelastajaan, tervemenoa!

Samalla ensiesiintymisensä tekee jo pari kuukautta matalan profiilin toimintaa ylläpitänyt Ionraic Gael (iirinkieltä, suom. "Rehti Irlantilainen"). Ionraic Gael on pieni, sivuprojekti Meripelastajan rinnalla. Olen jo pidempään halunnut Meripelastajan rinnalle jotain toista rotua kasvattavan kenneli. Rotuvaihtoehtoja oli hyvin paljon (samojedinkoira, irlanninsusikoira, australianpaimenkoira, belgianpaimenkoira malinois) ja vaikean karsinnan jälkeen päädyin sitten irlanninsusikoiraan. Ionraic Gael on nyt pääpiirteittäin valmis, tosin tekstejä on tarkoitus vielä ajan kanssa lisäillä vähän jokaiselle sivulle.

Tervetuloa siis tutustumaan myös Ionraic Gaeliin!
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Marcia
Höpsö veitikka

Re: Meripelastajan ja Ionraic Gael

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Ton irliksen silmät <3

Joo mutta molemmat loistavia kenneleitä, varmasti tulen vielä joskus vinkumaan Ionraicista pentua, kuviakin kun on ;)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Kiitos Mariza, ollaan yhteyksissä kun Ionraic Gaeliin on pentuja tulossa! :)

Muutkin saa kommentoida.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Meripelastaja on lempikenneleitäni ja varmaan hehkutellut sitä ennenkin, joten en tuosta nyt sano mitään. Mutta Ionraic Gael! Ah, irliksiä. Meillä ei itsellämme ole omia irliksiä ollut (tai no, äidillä joskus vuosia sitten), mutta kaksi irlistä on viettänyt muutaman kesän meillä ja näin on rotu tullut todella läheiseksi. Minua ei rodun ulkonäkö paljoa viehätä, mutta se luonne! Hellyyttävämpiä koiria en ole koskaan tavannut.

Okei, pois irlisten hehkutuksesta. Sivut ovat tietysti samaa täydellistä hipovaa laatua kuin Meripelastajissakin, joten valitettavaa on vaikeaa löytää. Useimmat ovat pitkien esittelytekstien ystäviä, mutta minä en. Kunhan sivuilta löytyy kaikki pääasiat ja ne kuitenkin näyttävät huolitelluilta, ei siellä mitään pitkiä turhanpäiväisiä tekstejä tarvita.

Kuitenkin, mullekin ilmoitus ensimmäisestä pentueesta!
Vastaa Viestiin