Freveria (pitkäkarvaiset colliet)

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Freveria (pitkäkarvaiset colliet)

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Ku ei Themaan voi ottaa pehkoja ni piti tehä oma pleissi niille :(( Tai kyl Themaan voi ottaa, mutten haluu pehkokasvatteja sille nimelle ja on hyvin mahollista että haluun tulevaisuudessa kasvattaa myös pari pehkulapentuetta.

http://www.shockk.net/freveria/index.htm
saa kommentoida (ja linkkej!)
Mirzu
Syvällistä

Re: Freveria (pitkäkarvaiset colliet)

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Freveria on todella kaunis nimi. En tiedä, mutta minulla tuli heti mieleen pehkot tuosta kyseisestä nimestä.
Layout on muuten todella nätti! Värit ovat liian syksyiset, ja nythän on talvi? Kuitenkin, layout kokonaisuudessaan korvaa värit, sillä rakastuin tuohon ulkkaan täysin. Koristekuva on mukavan iso ja siinä on söötti kuva. Ehkä pitäisi siirtyä seuraavaksi info-linkkiin, ja niin aionkin tehdä.

Ahaa, yhteydenotto ja linkit löytyvätkin sieltä. Niistä minulla ei ole mitään sanottavaa, joten seuraava.. Kaikilla koirilla on siistit sivut ja tykkäsin hirveästi asettelusta ja kaikesta.. Kasvatuksesta kerrottu ihan mukavasti(ko) ja pentuja-sivulla on todella söötti koristekuva! Pikkupentuja siinä selällään, voi. (-:

Freveria on todella upea kennel, tykästyin paljon! Menestystä vaan teillekin.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Frevea katselemisen arvoinen paikka! Ulkoasu kertoo hirmuisesti Jerrystä ja koko kennelistä. Ulkoasu on minusta melko yksinkertainen, joten pidän siitä erittäin paljon! Me ehdottomasti linkitämme Freverian, jos tahdot linkin niin http://www.pehko.net/moonmades/index.htm. Ja mielelläni puhun kanssasi enemmän, en vain collien takia vaan muuten vaan.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Pinja
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Pinja »

Aivan ihana ulkoasu. Kirsi taas on ylittänyt ulkoasun tekotaitonsa . Ihanat ruskeat sävyt, sopii collieihin. Ja toi nimikin on ihana. Tosi Jerrymäinen 8DD. Freveria... Tykkään. Pitäis päivitellä teidät Yhteistiimin linkkilistaan...
miuuuhow to disapear completely?
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Jerryn tapaan todella kauniisti ja siististi toteutetut sivut! Mut mikset sinä tee enää itse ulkoasuja? Kirsin tekemä ulkoasu on siisti, käytännöllinen ja kaunis niin väreiltään kuin sommittelultaan ja kuviltaan. Koirien sivut ovat siistit ja hyvin asetellut, sivuston koristekuvat ovat ihanan suuria ja niissä esiintyy suloisia koiria. Freveria on sisällöltään aika yksinkertainen, kaikki tarpeellinen/"välttämätön" löytyy eikä ole mitään ns. turhaa tai ylimääräistä tietoa. Oikei mukavat ja siistit sivut kokonaisuudessaan.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Hoho, kiitoksia paljon kommenteista!

Viivi, miten ulkoasu kerttoo musta? :mrgreen: Kun mä en ole sitä tehnyt, vähän vain muokannut 8D Mä olinkin jo linkittänyt Moonlacesin, jo sillon kun kasasin sivulle jonkunnäköstä linkkilistaa.

Nimi nyt sattu oleen ensimmäinen joka tuli mieleen 30 sekunnin (OIKEESTI : D) sisällä, ehkä sekin kertoo vähän Jerrystä... köhköh : D

Reetta, en tee enää ite ulkoasuja ku en yksinkertasesti osaa. Ei luonnistu mitenkään ja yleensä en saa ees alkuun niitä ulkoasuja. Oon niin lopen kyllästynyt siihen etten osaa koodata kunnolla ja ne ulkoasut sisältää yleensä vaa jonkun täyden pohjan ja jonku kämäsen koodin, ja sit ne pohjatki on aina niin samanlaisia et halleluja.

Kiitoksia vielä! Lisääkin saa laittaa kommenttia.
Vastaa Viestiin