Pomeranianpennut syntyneet ja kaikki varattu!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kukka
Epätoivoinen katse
Viesti:

Pomeranianpennut syntyneet ja kaikki varattu!

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Noniin, eli uusi topicci täällä uudella puolella (:

Pitkän pohdinnan jälkeen ajattelin, että olisi Sumuketun kolmannen pentueen aika, onhan viime pentueesta jo yli kaksi vuotta aikaa :D Sumukettu on ollut kokoajan toiminnassa, mutta ei aktiivisesti kasvatuspuolella, vaan olen enemmin kisannut koirien kanssa.

Pentueen rotu olisi tällä kertaa pomeranian. Emä olisi Spitrin's Cmolatin Tan , sillä en käytä enään vanhempaa hyvinmenestynyttä narttuani jalostukseen, koska sillä on jo kaksi pentuetta ja ikää yli viisi vuotta. Ciara on hyvin siro narttu ja hyvin feminiininen. Sillä on todella kaunis ilme ja erinomaisesti asettuneet korvat. Ciaralla on hyvin kevyt luusto, mutta Ticon luusto korvaa sen, ja "sekoituksena" tulee siis olemaan hyväluustoisia pentuja. Ciara on saanut tähän mennessä yhden EH;n.

Isä, joka on amerikantuontini Genia's Sundown, eli tutummin Tico on hyvin vankkarakenteinen uros jolla riittää luonnetta. Ticolla on vahva pää, mutta korvat ovat melko erilleen asettuneet. Tico on menestynyt todella hyvin näyttelyissä, eikä koskaan ole saanut muuta kun ERIä. Sillä on kahdeksan sertiä ja se on saavuttanut Suomen muotovalion arvon sekä on Maailmanvoittaja -07 (eli oli ROP 21;stä pommista!).

Lupaavia pentuja on siis tulossa, kiinnostaako? Jos sepustukseni laittoi sinut miettimään pommipentua, niin rohkeasti varaamaan pentu! Toivoisin tulevaisuuden kodin olevan melko paljon kisaava, ei tarvitse todellakaan olla joka viikko näyttelyssä. Toivoisin myös että voisin sijoittaa yhden nartun johonkin luotettavaan kotiin (:

Niillä joilla on welho-tili, näistä pennuista veloitan 850 v€. On mahdollista saada kuvat minulta!
Varauksia otan kolme kappaletta.

Varaukset 3/3
Itselleni, narttu Sumuketun Lumitähtönen
Zoan, uros Sumuketun Sinililja
Henji, narttu sijoitukseen Sumuketun Intiaanikukka
Kuva
Kukka
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Pieniä pomeranianpentuja tulossa!

Ei kukaan halua pommia? Yksi varaus vielä!
Kuva
Harmaharjun kennel
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Harmaharjun kennel »

Minä voisin varata kun kasvatan mäyräkoiria, chihuahuoita, shelttejä ja pomeranianeita. :) Mulla ei nyt oo sivuja kun poistin vanhat suntuubilta ja teen uudet. Editoin ne sitten tähän :) EDIT: Ja siis varmaankin narttupentu olisi hakusessa ja kisaavaan kotiin.
Kukka
Epätoivoinen katse
Viesti:

^ Selvä, tahtoisin kyllä nähdä sivut mahdollisimman pian. En laita nimeäsi vielä varauslistaan.
Kuva
Harmaharjun kennel
Alkupalat

Joo mä yritän jos saisin ne tänään valmiiksi :)
Harmaharjun kennel
Alkupalat

Alotin just uusien sivujen teon omatila.comiin :)
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Oi, pommeja!!! :) Mulla olisi kiinnostusta, ja erittäin mielelläni sijoituskoiran voisin ottaa (se aina innostaa kisaamaan enemmän :D )!

Sukupuoli? Ei väliä
Minne? Free Dragoniin, linkki allekirjoituksessa.
Miksi? Pommit on aina kiinnostanu. Silmään on nyt myös osunu muutama ehkä hyviä kuvia. En ole kovin tarkkaan vielä katsonut.. Haluaisin myös mielelläni rodun, jonka kanssa ei tarvitsisi kovin paljoa muualla kuin näyttelissä kisata, joten pommi sopisi hyvin.
Tulevaisuus? Free Dragon tulee jatkamaan eloansa vielä pitkään, että pysyvä koti ainakin on tarjolla. Tuo kisautus nyt on suurin ongelma ison koiralauman kanssa, mutta onneksi kuvioihin on juuri tullut toinenkin pitäjä FD:lle, että asia paranee "hieman". Valtavaa kisautusta en nyt valitettavasti pysty tarjoamaan: muutaman kuussa (joskus enemmän, riippuen aika paljon kisatarjonnasta, mutta koska pommeilla harvemmin muualla kuin näyttelyissä käydään, lähes jokaiseen mahdolliseen näyttelyissä se pääsisi mukaan. Ja sijoituskoirat ilmoitan melko lailla aina ensimmäisinä kisoihin), päälajian näyttelyt ja toisinaan koiraa näkisi muissa lajeissa (agility, ehkä TOKO, flyball).
Niin ja kisanäyttöä ehkä haluaisit (HUOM! FD:llä on nyt ollut tämä kuu taukoa ja aikaisemminkin on ulkoasunvaihdoksen takia pieni aukko ollut, mikä näkyy kisaamisessa) Esim. 1, Esim. ja Esim. 3. Aika samanlaista ja tasaista kisautusta. :)

Ja kysy jos on jotain. :D
Kukka
Epätoivoinen katse
Viesti:

Henji, antaisin kyllä mielummin sinulle ainakin sen sijoituspennun. Sijoittaisin mielelläni nartun (:
Harmaharjun kennel - nikillä liikkuva, päätän vasta kun olet saanut sivusi valmiiksi. Tosin tahtoisin mielelläni vain kolme pentua pentueeseen. Henji, voisitko näyttää kuvia, jos sulla on?
Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Hieman muokkasin tuota mun ekaa tekstiä. :)
Mutta siis kuvia.. Äsken vasta nappasin muutaman tielle osuneen, mutta tässä nyt muutama parhaimmistioa:

Nuerelle koiralle (alaosan tietysti raivaisin pois :) ) http://farm2.static.flickr.com/1078/144 ... 1190931367 tai
http://farm3.static.flickr.com/2317/253 ... 1212023669

Aikuiselle
http://farm1.static.flickr.com/188/4812 ... 37.jpg?v=0
Kukka
Epätoivoinen katse
Viesti:

Hienoa, sinulle menee pentu. Eli narttuhan se oli? Minusta nuo aikuisen kuvat näyttävät oikein hyviltä. Saako muuten noita Flickr kuvia käyttää? uteliaisuuttani vain :D
Kuva
Risto
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Risto »

http://www.enma-daio.net/karaytys/lisenssit.html (;

Ei jaksa odottaa, että pennut syntyy.. )::
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Harmaharjun kennel
Alkupalat

Mää en oikeesti osaa tehdä niitä sivuja kun siihen ilmestyy aina joku helvetin teksti. Mä juuri kirjotin viimesen tunnin sitä sepustusta mun virtuaalikoirista ja arvatkaa millanen mun ilme on kun:
1. Mä kirjaudun ulos ja avaan sivun www.tuulintassunk.suntuubi.com
2. Meen kohtaan "Tuulintassussa asustavat koirat" ja otan sieltä kohdan "Tuuli"
3. Ja kamalan sepustukseni kohdalla lukeekin vaan "kun tekstisi on valmis paina tallenna ja sitten julkaise, niin tekstisi tulee varsinaisille sivuille näkyviin"
Juuri noin mä tein mutta ei! Mä en oikeesti jaksa tota himputin Suntuubia! ( Tai sit mä en jaksa itteeni koska en ymmärrä mitään tietokoneista enkä osaa tehdä eees suomenkielisiä kotisivuja ) :(
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Kukka kirjoitti:Hienoa, sinulle menee pentu. Eli narttuhan se oli? Minusta nuo aikuisen kuvat näyttävät oikein hyviltä. Saako muuten noita Flickr kuvia käyttää? uteliaisuuttani vain :D
Oi mahtavaa, kiitos!
Eli kuten tuosta wenya linkistä ilmenee, oikestaan kyllä Flickrin kuvia voi käyttää. :)
Kukka
Epätoivoinen katse
Viesti:

Harmaharjun kennel: en osaa auttaa valitettavasti :/
Henji: Selvä, en siis mitään epäillyt, kiinnostustani vain :D

Nimiä valitsemaan!
Kuva
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Pieniä pomeranianpentuja tulossa! NIMET ESILLÄ!

Mulle Sumuketun Intiaanikukka! :D
Vastaa Viestiin