SISÄÄN
Breathtaking koki tosiaan oikein kunnon remontin, viimeinkin pääsimme eroon siitä lilasta hirvitysleiskasta :D Aivan kaikki sivut eivät ole vielä valmiit, mutta suurin osa on. Rempan aikana PIVIKOiden kuvia uusittiin, osa koirista sai luonnetta ja muutenkin sisältö koki kovan karsinnan - kaikki turha pois ja uutta tilalle. Mielipiteitään saa vapaasti kertoa :)
Täysremontin kokenut Breathtaking!
-
Joana
- Floodari
Täysremontin kokenut Breathtaking!
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Niia
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Täysremontin kokenut Breathtaking!
[pikakommentti]
Kivaa, pivikoja! <3 Harmillista kyllä ulkoasu on hitaasti lataavaa sorttia... Minä tykkäsin siitä teidän edellisestäkin lilasta ulkoasusta, se oli ihanan piristävää vaihtelua näiden valtaisilla kuvilla varustettujen ulkoasujen seassa.
Kivaa, pivikoja! <3 Harmillista kyllä ulkoasu on hitaasti lataavaa sorttia... Minä tykkäsin siitä teidän edellisestäkin lilasta ulkoasusta, se oli ihanan piristävää vaihtelua näiden valtaisilla kuvilla varustettujen ulkoasujen seassa.
-
Joana
- Floodari
Re: Täysremontin kokenut Breathtaking!
Hitsit, mun koneella lataa tosi nopeasti :o nojuu mutta lila kun oli tuollainen ei niin hienosti muokattu niin huomasin että monet vetivät helposti sen johtopäätöksen että olen armoton aloittelija
Mutta joo, tykkään paljon pivikoista, ja oltiinkin noissa järkkäämissäsi kisoissa :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.