Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Timberwolf
Velho
Viesti:

Re: Yhdistyneet vee än ällät

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Voihan sen tehdä niinkin, että ottaa suunnilleen kaikki ja karsii ne pois, joiden osoite ei toimi. Lisää vaivaa, mutta niitä voi aina lisäillä pikkuhiljaa.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Mä ehdottaisin, että ainakin just toimivat, tämän vuoden puolella pidetyt näyttelyt voisi olla ihan hyvä lisätä tai jotain :D

(pitäsköhän tälle rojektille asettaa joku aikaraja kun tää ei tunnu etenevän mihinkään suuntaan :'D)
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

^ meikä voisjelppiä
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Aikaraja vois olla hyvä, muuten me mietitään tätä samaa asiaa vielä ens kesänä :'D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Minnea
Kanada

Tai sitten vuoden päästä jouluna. :lol:
saatat tarkoittaa sitä
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Toivottavasti vähän aikaisemmin kuitenkin ^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Oletteko saaneet vielä kasaan minkäänlaista yhteenvetoa asiasta? Koodaajia, pitäjiä, itse toimintamallia? Kaipaisin itse jotain konkreettisempaa, että jotain kommenttia voisi antaa.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Minnea
Kanada

Hmm. Tässä nää mitä mä tiedän. Sanokaa jos on jotain korjattavaa ;D

* Lähes jokainen VNL'n omistava olisi halukas kalenterin ylläpitäjäksi. Ehdottomasti olen sitä mieltä, etteivät kaikki voi siihen osallistua, mutta sinähän sen päätät.
* Jotain softaohjelmaa kalenterin ylläpitämiseksi ollaan tietääkeni koodaamassa (puoliautomaattinen lomake, jolla näyttelyt anottaisiin).
* Maat, jotka kalenteriin otetaan, lienevät nuo VNL't, jotka ovat valmiita yhteiseen kalenteriin.
* Kalenterin jaottelemista mietitään vielä: vaihtoehtoina ovat maan mukaan jakaminen, FCI-ryhmän mukaan jakaminen ja sellainen kalenterisysteemi, missä kalenteri olisi silleen yhdellä sivulla, ja sitten kun jotain maan nimeä klikataan, niin aukeaisi sen maan näyttelykalenteri.
* Mahdollisesti myös MVA-listat voisivat tulla kalenterin yhteyteen. SERT/CACIB-listoista luovuttaneen.
saatat tarkoittaa sitä
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

No mä voisin sitten olla tässä kanadan kanssa hommassa mukana. Mutta tosiaan sen päivittelijän on paras olla sellainen joka ei kalenteria heti unohda.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

Ehdotuksia taas :'D Tuosta kalenterijutusta, niin puolilomake ois ihan kiva sit lisäks maittain ne merkittäisiin? Helpompi ja yksinkertasempi muille kun näkee heti minkä maan alainen tms :''') Päivittelijäks tahon ;<
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Nostelen tätä utelemalla missä mennään: Suunnitelmia on vaikka kuinka, mutta onko niissä käytännössä edetty mihinkään päin?
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

^Ei oo taidettu yhtään edetä.. Jos me nyt etittäisiin vaikka sitä koodaajaa ja mun mielestä jo ton yhteenvedon perusteella voitais laittaa homma käyntiin, vai vieläkö asiassa on joku ongelma?
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

No laittakaa homma pyörimään, herran tähden! Mun työpanokseni alkaa valitettavasti ajanpuutteen takia vasta siinä vaiheessa, kun on jotain konkreettista esillä. Esimerkiksi koodaaja on koodannut alustavan pohjan jollekin sivulle tms., josta sen pystyy siirtämään virtuaalikoirat.netiin.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mä voisin periaatteessa ottaa ulkoasun hommaamisen harteilleni, vosiin tehdä ulkoasuhaun ja yrittää jotain itsekin (tosin viime aikoina on inspiraatio ollut vähän hukassa). Pystyn koodamaan ulkoasun kun sellainen saadaan, mutta mitään hienouksia en osaa tehdä (siis esim. minkäänlaisia softia) ja päivittelyyn mun aikani ei tällä hetkellä riitä. Löytyykö tälle kalenterille ylläpitäjä tai edes joku projektin vetäjä? Minnea? Ja onko Alankomaiden näyttelyliiton ylläpitäjästä kellään tietoa? Choccora on ainakin VFCI:n listalla hänen nimensä, en tiedä onko se sama täälläkin. Hänhän oli käsitykseni mukaan kehittelemässä jotain systeemiä jonka avulla saadaan kalenterin päivittelyt hoidettua helposti.

Porukalle lienee ok jos teen Pyyntöihin ja tarjouksiin ulkoasun topikin, jossa haetaan tälle projektille asua? Ensin tosin pitäs päättää sivustolle nimi yms. Onko Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot tyhmä vai laitetaanko yksinkertaisesti vaikkapa Virtuaalinen näyttelykalenteri?
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Kyllä se ainakin mulle sopii että Lansu_ tekee sen topickin.. Saadaanpahan ainakin jotain aikaiseksi ja ei me voida ikuisuuksia odottaa.
Lukittu