Soittoniekan ja Muuan

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
eww
Epätoivoinen katse

Soittoniekan ja Muuan

Viesti Kirjoittaja eww »

Olen nyt pikkuhiljaa palaillut noin vuoden mittaiselta tauoltani virtuaalimaailman osalta. Tännän ilmottelin koiria erilaisiin ksioihin vuoden tauon jälkeen ja täytyy sanoa, että vaikeaa oli! Kyllä sekin taito näköjään unohtuu ajan myötä ;>

Haluaisin kuitenkin esitellä kaksi kenneliäni, joista toinenhan on myös Hennan omistuksessa. Hennan taukoillessa kennel on kuitenkin "kuin omani." Kummankin kennelin sivuilla on samanlainen ulkoasu. Vain tekstit ja kuvat ovat erilaiset. Saatan vielä vaihtaa Muuan:n ulkoasua, sillä idea kahdesta samanlaisesta ulkoasusta ei enää tunnu niin hyvältä. Myös vierityspalkin saatan vaihtaa pois, jolloin tilalle tulisi sivun jatkuminen alaspäin. Muokkailen sitten noita, kun kerkeän!

Soittoniekan on siis vuonna 2006 avattu karjalankarhukoiria kasvattava kennel. Nyt karhukoirien kasvatus ei enää ole niin suuressa osassa, kunhan kisaan koirilla. Syynä tähän on se, ettei niille oikeasti ole kysyntää! (paitsi jos juuri sinä olet kiinnostunut niistä, niin laitapas viestiä...)
Sivut muuten valmiit, mutta koirien sivuilla virheitä kisakalentereissa ja titteleissä.

Muuan on perustettu myös vuonna 2006 ja se kasvattaa terrierejä ja vinttikoiria. Muuan on tunnettu aijemmin nimillä Vallattoman ja Velmu, mutta nykyisin meillä on sitten käytössä tälläinen nimi... Sivuilla on joitain virheitä (välillä puhutaan minusta ja toisinaan meistä yms.)
Olen vähän ajatellut, että nyt uuden innostuksen kanssa voisinkin jatkaa kasvatusta. Manchesterinterrierin pentuja saattaisi olla suunnitteila, katsotaan nyt, mutta myös kiinnostumisia niiden suhteen voi ilmoitella jo tänne.

// Niin ja ulkoasut on suunniteltu IE:lle. Lahinnä tarkoitan tuota vierityspalkkia, jonka kuuluisi siis olla saman värinen kuin tekstilaatikko, mutta Firefox:lla se on ihan "normaalin" värinen. Tämän takia siis olen luultavasti muuttamass ulkoasut venyviksi.

Lisäksi mulla olisi 2 eri kisaa osittain vailla päätöstä: palveluskoirakokeet ja näyttely. Olen yrittänyt kysellä tuomareita, jotta ne saataisiin päätökseen, vielä ei kuitenkaan ole onnistanut. Jos omistat tuomarioikeuksia jompaan kumpaan lajiin, katso Soittoniekan toiminta-sivun alaosan taulukosta keskeneräiset kisat ja kerro mitä voisit tuomaroida. Myös pikaviestiä voi laittaa niin kerron lisää.

Eli kaipaan kaikenlaista kritiikkiä ja palautetta, oli se hyvää tai huonoa!
Mirzu
Syvällistä

Re: Soittoniekan ja Muuan

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Soittoniekan ja Muuan on molemmat todella kauniita nimiä. Ikääkin löytyy jo muutama vuosi. Nyt kuitenkin kommentoin vaan tuota Soittoniekan sivua, kun karjikset ovat paljon kiinnostavempia kun noi terrierit ja muut. Layout on todella kaunis, tykkään paljon. Koristekuvat on kiva lisä, ja kaikki samanlaisia tyyliltään.

Koirien perustietotaulukot on aika siistit, ei joka puolella tommosia ole. Mitä nyt Ruskan sivua kattelin, luonne on kivan pitkä ja kisannut paljon. Toiminta- ja muuta-sivulta mulla ei ole mitään sanottavaa..
Vielä vieraskirjasta, että siellä on todella ihana kuva myös <3 Väritkin sopii leihin ja näin.

Soittoniekan kennel on kyllä kaunis, aivan ihana kasvatusrotu ainakin! (:
Odea
Höpsö veitikka

Re: Soittoniekan ja Muuan

Viesti Kirjoittaja Odea »

Nätit nimet, tosi omaperäset ja ne erottuu hyvin joukosta. Koiran sivut on tehty huolellisesti, samoin kaikki muutkin tekstit. Ulkoasua/ja en ehkä itselleni pakosti ottaisi, mutta silti ne ovat mielestäni toimivia ja ne myös erottuvat massasta. Värit ovat kauniin sointuisat. Plussaa tulee myös noista koristekuvista.

pikakommenttijep.
Vastaa Viestiin