Wolfeye'ssin B-pentue
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Wolfeye'ssin B-pentue
^ :'D Eihän se, että koiran sivuilla on vain yksi kuva, tee siitä keskeneräistä? Onhan minullakin ainakin yksi koira, jolla on vain yksi kuva, eikä sen sivu mielestäni näytä keskeneräiseltä?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
- Kanada
Eimut oon hirvee perfektionisti ja mua häiritsee se tyhjäkuvakohta. Älä ota todesta 8DD
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ookoo, enköhän minä kohta niita kuvia lataa. 8)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Joo siis, mun suurinosa pehkoista mitä asustelee Wolfeye'ssissä omaa vain yhden kuvan ;) ei se ole keskeneräistä. Kiva pehko että autat Evy-ä
Joo siis Danan pennut syntyivät erinomaisesti ja niiden luovutus on siis huomenna Tiistaina 11.11 Mä en pääse koneelle silloin joten jo nyt toivotan pennuillenne hyvää elämää ja loistokasta tulevaisuutta. Mulle ei oo sitten rikollista lähettää kuulumisia, se on itseasiassa aika ilahduttavaa.
Joo siis Danan pennut syntyivät erinomaisesti ja niiden luovutus on siis huomenna Tiistaina 11.11 Mä en pääse koneelle silloin joten jo nyt toivotan pennuillenne hyvää elämää ja loistokasta tulevaisuutta. Mulle ei oo sitten rikollista lähettää kuulumisia, se on itseasiassa aika ilahduttavaa.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- juulia
- Floodari
Ookoo, lähdemme Edlan kanssa heti kisailemaan. :)
Tytöllä onkin jo paimennuksen perusrata mennyt läpi! Ilmoittelin sen sellaiseen kisaan joka on tuon 11.11 jälkeen, että ei tule sen kanssa ongelmaa.
Tytöllä onkin jo paimennuksen perusrata mennyt läpi! Ilmoittelin sen sellaiseen kisaan joka on tuon 11.11 jälkeen, että ei tule sen kanssa ongelmaa.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Juulia, joo huomasin että tyttö on jo nyt saannut peruradan läpi ^^ kiva kiva.
Muutkin voivat jo alkaa kisailemaan. Huomasin että Pehko on Kaamoksella osallistunut pariin kisaan :D Onnea ja menestystä kaikille neljälle pennulle ja kiitos Millikselle Dexterin lainasta
Muutkin voivat jo alkaa kisailemaan. Huomasin että Pehko on Kaamoksella osallistunut pariin kisaan :D Onnea ja menestystä kaikille neljälle pennulle ja kiitos Millikselle Dexterin lainasta
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Kanada
Me osallistuttiin koiratansseihin, katellaan tota paimennusta jos kisoja löydän. Anteeksi epäaktiivisuuteni, mutta on ollut vähän kiireitä IRL-elämässä. Nyt sain taas aktiivisuutta vähän takas. Myös tokoon, agilityyn, paimennukseen ja flyballiin ollaan osallistuttu. Tuloksia jäämme odottamaan
- Wolfie
- Höpsö veitikka
evy- joo kiitos tiedosta voit vastedes kirjoittaa kuulumiset tms mulle yvllä tai mun vieraskirjaan wolfeye'ssiin
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli