vMJY:n uutuuksia! Kertomaan mielipide ja ehdotuksia
-
- Nostaa rautaa
Re: vMJY:n uutuuksia! Kertomaan mielipide ja ehdotuksia
omasta mielestäni toi POHJ JVA olis se "tarpeellisempi" titteli. ku rupee meneen aika vaikeeks jos tohonkin tarvitaan Suomen ja jonkun muun Pohjoismaan valioitumisen lisäksi yks ykköstulos jostain voittajasta (itse en oo missään voittajassa näitä ykköstuloksia saanut!). ja sitten vielä olis toi KANS JVA, ni olis se oikeesti hankalaa, ja itsekin joudun enemmän panostamaan kouluun eikä aikaa enää löydy kaikille vanhoillekaan asioille.
mutta toi VAL-luokka saa multakin kannatusta, sais Snoopynkin viel kisaamaan. :D ja toi vuoden mejäkoira, vai mikä siitä sit tuleekaan, vois sekin olla ihan kiva.
mutta toi VAL-luokka saa multakin kannatusta, sais Snoopynkin viel kisaamaan. :D ja toi vuoden mejäkoira, vai mikä siitä sit tuleekaan, vois sekin olla ihan kiva.
hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
-
- Syvällistä
- Viesti:
Minusta voisi olla hyvä systeemi esimerkiksi sellainen, että AVO:n I -palkinnosta saa vaikkapa 6 pistettä, II -palkinnosta 4 ja III -palkinnosta 2. VOI:sta saisi tietenkin enemmän pisteitä (Esim I -> 8, II -> 6 ja III -> 4). Tuon valioluokan pisteitä voisi taas sitten nostaa tai pitää niitä samanarvoisina kuin voittajaluokan. Mutta siis nuo pisteet heitin ihan päästäni, nehän voivat olla mitä vain. Kuitenkin periaatteena se, että ei ole väliä, missä luokassa kilpailee. Mutta mietin, että pitäisikö tuohon ottaa rajaksi esim. 10 kilpailua vai ihan rajaton määrä kilpailuja vai miten pitäjät ajattelisivat asian? :)Susityttö kirjoitti:Toi vois olla ihan hyvä että lätkästä joku banneri vuoden parhaalle mejäkoiralle :D Mut rupesin miettiin, että olisko tässä sitten mukana AVOsta asti kaikki koirat vai vain VOIsta (ja siitä valioitten jos sellaista tulee)?caza kirjoitti:Ja jokin selkeästi erilainen titteli tosiaan tuohon mejäkoiraan, jos semmoinen tulisi. Tai en tiedä tarvitseeko siihen erikseen jotain titteliä? Voisihan koiran sivuille laittaa jonnekin maininnan, että koira on saanut semmoisen palkinnon (esimerkiksi täällä sivulla tuo vuoden näyttelykoirakilpailun palkinto).
-
- Höpsö veitikka
Joo pitää vielä muutenkin vähän muokkailla noita "sääntöjä" noihin titteleihin, voi olla että helpottuis tai sitten että tulee vain toinen käyttöön (: Mut juttelen tästä Jennan kanssa kun tulee lisää mielipiteitä, samoin kun tuosta VAL-luokasta.Kaisu kirjoitti:omasta mielestäni toi POHJ JVA olis se "tarpeellisempi" titteli. ku rupee meneen aika vaikeeks jos tohonkin tarvitaan Suomen ja jonkun muun Pohjoismaan valioitumisen lisäksi yks ykköstulos jostain voittajasta (itse en oo missään voittajassa näitä ykköstuloksia saanut!). ja sitten vielä olis toi KANS JVA, ni olis se oikeesti hankalaa, ja itsekin joudun enemmän panostamaan kouluun eikä aikaa enää löydy kaikille vanhoillekaan asioille.
VAL-luokka on muutenkin saanut myönteisen vastaanoton joten itse olisin valmis tämän toteuttamaan (:
Rupesin miettiin, että oma jaksamiseni ei ainakaan riitä keräämään jokaisen koiran I-, II- ja III-palkintoja :D Mietin sellaista, että jos antaisi vain I-palkinnoista (vois toki ottaa II-palkinnotkin mukaan) ja valion arvoista yms. titteleistä pisteitä. Tai sitten kehittää jonkun muun toteutus tavan.caza kirjoitti:Minusta voisi olla hyvä systeemi esimerkiksi sellainen, että AVO:n I -palkinnosta saa vaikkapa 6 pistettä, II -palkinnosta 4 ja III -palkinnosta 2. VOI:sta saisi tietenkin enemmän pisteitä (Esim I -> 8, II -> 6 ja III -> 4). Tuon valioluokan pisteitä voisi taas sitten nostaa tai pitää niitä samanarvoisina kuin voittajaluokan. Mutta siis nuo pisteet heitin ihan päästäni, nehän voivat olla mitä vain. Kuitenkin periaatteena se, että ei ole väliä, missä luokassa kilpailee. Mutta mietin, että pitäisikö tuohon ottaa rajaksi esim. 10 kilpailua vai ihan rajaton määrä kilpailuja vai miten pitäjät ajattelisivat asian? :)
-
- Syvällistä
- Viesti:
Susityttö, eikös omistajat voisi itse ilmoittaa koirien tulokset listoille? Tässä on vain se ongelma, jos jonkin kilpailun sivut poistetaan ennen kuin tuloksia on ehtinyt ilmoittamaan. Mutta sekin olisi mielestäni enemmänkin omistajan oma ongelma, jos ei ole jaksanut aikaisemmin ilmoittaa. Tämäkin kyllä olisi lisääjälle aika raskasta (itse asiassa kun mietin, olisi ehkä jopa raskaampaa).
-
- Höpsö veitikka
^Ei tuokaan ole paha idea. Ajattelin tuota samaa itsekkin jo yhdessä välissä (:
-
- Kanada
hienoa, että olette tästä saanut hyviä ideoita =)
Ilmoitan nyt täällä, että aloitan perjantaina työt (toimin opettajana) joten katsotaan miten saan aikani ja itseni tänne =)
Ilmoitan nyt täällä, että aloitan perjantaina työt (toimin opettajana) joten katsotaan miten saan aikani ja itseni tänne =)
-
- Alkupalat
Ideat kuulostaa hyville! Eniten pidin tuosta, että eri maissa kisattaisiin!
Oma ehdotus:
Maita otettaisiin muutamia (euroopasta ja pohjoismaista).
OT/
Jenna pistäs ne vSNJ:n tunnukset nii mä päivitän ku kerta Niina ei sitä taas tee =/
Oma ehdotus:
Maita otettaisiin muutamia (euroopasta ja pohjoismaista).
OT/
Jenna pistäs ne vSNJ:n tunnukset nii mä päivitän ku kerta Niina ei sitä taas tee =/
-
- Höpsö veitikka
Kiitos Veronica (:
Mitä maita te turrit haluaisitte mukaan?
Mitä maita te turrit haluaisitte mukaan?
-
- Keilapallo
- Viesti:
ainakin länsinaapurit (ruotsi ja norja). Islanti on ehkä turha kun se on niin kaukana ja eristynyt.
-
- Höpsö veitikka
Jennan kanssa suunniteltiin noita maita mukaan (: Eli Ruotsi ja Norja nyt olisivat ainakin tällä hetkellä tulossa mukaan.Jenna kirjoitti:Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro (nuo ovat nyt esimerkkejä!)
-
- Alkupalat
Saksa? Vai onko se jo liian kaukainen maa:D
-
- Höpsö veitikka
Ei tuo Saksa olisi minusta yhtään paha (:
-
- Nakkisotilas
No Espanja olisi kans kovin mukava saada yhdeksi maaksi.
Niin ja itse olen ainakin tämän VAL - luokan kannalla ja tuon POHJ JVA:n kannalla. Miksei tuo KANS JVA olisi kanssa ihan kiva. En kuitenkaan ymmärtänyt ihan täysin tuota cazan ehdotusta tai se kuulosti kovin monimutkaiselta. Mutta nämä "uudistukset" toisivat kivaa lisää mejä liitolle. :)
Niin ja itse olen ainakin tämän VAL - luokan kannalla ja tuon POHJ JVA:n kannalla. Miksei tuo KANS JVA olisi kanssa ihan kiva. En kuitenkaan ymmärtänyt ihan täysin tuota cazan ehdotusta tai se kuulosti kovin monimutkaiselta. Mutta nämä "uudistukset" toisivat kivaa lisää mejä liitolle. :)
-
- Kriisissä
Josko otettais mukaan Englantikin vaikka se ei olekaan pohjoismaa kun siellä on kuitenkin pitkät perinteet koirien kasvatuksessa.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Ranska voisi myös olla ihan kiva. Sieltä kun tulee osa mejäroduista. Bassetit esim.