Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Saa lukotella. :)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Varjo<333333 :D

Oijoi, ei jaksa odottaa, löysin jo kuvankin pennulle :mrgreen:
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mukavaa, että tulevatkin pentueet herättävät näin paljon kiinnostusta. (: Malttakaa vain mielenne, kyllä se C- pentue maailmaan saadaan mahdollisimman pian, kun kiinnostustakin löytyy näin nopeasti.

Hasse, vilautas sitä kuvaa, alkoi kiinnostaa. :'D
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa

Jos hän on uros, kuvaksi tulee x

Kuntaas jos hän on narttu, kuvaksi tulee x
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Oi! Todella upeita kumpikin! Mistä kennelistä olet moiset hienot kuvat löytänyt? : D Kiinnostaa, kun on niin mukavan näköisiä koiria kuvissa.
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Zephyr
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Zephyr »

Hasse, valitettavasti ainakin nartun kuvat ovat jo itselläni käytössä (Huurre)... Meillä on siis luvat samasta paikasta, mutta voidaanhan katsoa jos jätän tuon uroksen kuvat käyttöösi, ellet muita kuvia pennulle löydä. ;)
En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen, en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen.

Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa

^No olisi kiva jos jättäisit tuon uroksen käyttööni, koska todella tahtoisin tuon :)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Pitihän se arvata, että Winterchaosista ne kuvat on. :mrgreen: Hienoja koiria heillä.

Hasse ja Zephyr, voitte ihan keskenänne päättää, kumpi ne kuvat ottaa. Pidän kyllä kovasti tuosta uroksesta, olisi mahtavaa saada sen kuvat kasvatilleni!

Zephyr, osallistupas tuolla uudella huskyneidilläsikin huskyputkeen, pikkuisen on osallistujapuutetta esim. flyballissa. <: Kaikkiin lajeihin mahtuu mainiosti.
† † † ask me anything &
Zephyr
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Zephyr »

Okei Hasse, voit mun puolesta ottaa tuon uroksen kuvat.

Joo mä tuun juuri osallistumaan huskyputkeen, hieno idea nimittäin, huskyt jyrää :mrgreen:
Onkos muuten Kakastavista löytyny mitään kuvia tulevalle pennulle? Tälläinen tyttöhän olisi Winterchaoksessa, mitä pidät?
En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen, en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen.

Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
Eve
Kanada

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Viesti Kirjoittaja Eve »

Pehko kirjoitti: evy-, ikävä kyllä sinulle en ole näillä näkymin pentua antamassa. Lisäksi et ole näköjään lukenut Kasvatus -sivua kovinkaan tarkasti, sillä siellä nimenomaan vaadin kunnollista kisanäyttöä, enkä varsinkaan haluaisi antaa sijoitusta aivan uuteen kenneliin, joiden koirilla ei ole vielä ollenkaan kisanäyttöä, saatika sitten kuvia.
evy- kirjoitti:Toki näen, että sijoituspennun ottajan täytyy saada koira läpi BH-testistä ja valioitua jossain lajissa vuoden aikana. Se tuskin olisi ongelma, aivan kuin kasvatussivulla sanotkin, niin flyballista on melko helppo valioitua. Huolehtivaiseen kotiin pääsisi, en kuluttaisi ihan henkihieveriin kisaamisessa, mutta jonkinmoisia tuloksia hankittaisiin.
Sijoituksen kanssa kuuluu kisata melko aktiivisesti, jotenkin ymmärrän tästä lauseesta, että tavoittelisit pelkästään näiden helpommissa lajeissa kisaamista. Missään ei ole mainintaa valjakoista, joissa kisaamista vaadin EHDOTTOMASTI sijoituskoiralta?
evy- kirjoitti:Ja eiväthän kuvat niin tärkeitä ole, ehtii ne myöhemminkin hankkia.
Annan sijoituspennun vain sellaiseen kotiin, jossa sillä on varmasti annettavissa kuvat.

Olen pahoillani, mutta tällä kertaa joudun sanomaan ei. En uskalla antaa pentua (etenkään sijoitusta) juuri edellämainituista syistä sinulle.
Ymmärsit suurimman osan puheistani väärin, mutta se nyt on se ja sama. Ja juuri sanoit itse, etteivät kuvat ole niin tärkeitä. Mutta jos tätä mieltä yhtäkkiä olet, niin annan asian olla.
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

Joo siis, Turmalla on aikas tutut kuvat :D
Mutta perjaatteessa showhuskykin on ok (älkää katsoko mua noin) tälläkertaapi. Eli vanhemmilla ei mulle ole niin väliä, kunhan hyväluonteisia ja terveitä (+ kisakokemus).
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Zephyr, todella kaunis narttu noissa kuvissa, ilomielin tuollaiset kuvat kasvatilleni soisin. (:

evy-, olen pahoillani, jos ymmärsin suurimman osan asioista väärin. Kuvat eivät varsinaisesti ole tärkeitä ns. ''normaalikasvatille'', mutta sijoituskoiralle vaatisin kuvat kyllä heti, valitan.

Rami, hyvä että showhiski on ok. Ovat täällä virtuaalimaailmassakin ruvenneet valtaamaan näköjään enemmän alaa.
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Nostelen hieman aihetta, ettei vallan katoa. :----)

Inouk on nyt saanut kaksi vKUMAa MAXI I, uuden tokotuloksen, siirtynyt MEJÄssä VOI -luokkaan ja saanut RH-F B -tunnuksen. (: Käyttökokeen tuloksia jännätään seuraavaan viikonloppuun asti, jos tulee JOH1 niin pentue putkahtaa maailmaan todennäköisesti joulukuun puolella. Mikäli ei, joudutaan vielä odottelemaan... Toivotaan parasta!
† † † ask me anything &
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

JEJ (ooh, uusia hymiöitä, huomasin vasta äsken <3_<3 .. okei asiaan)

Eli joo. Mä tässä suunnittelin ittelleni yhden koirulin jo, raja on toistaseks kolme. (en viel oo keksiny miten kisaan valjakkoajos jos on isompia luokkia, inprovisoin sitte..)
Mutta jos pentue tulee pian (ihansamakelle.) niin meikälle kyllä husky juu.

(Turhako?)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Ei oo turha ei. :D Tosin luulen vähän, että pentue tosiaan menee vasta sinne kevättalven puolelle. Toivottavasti sulla on sillon vielä tilaa laumassa! <:
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Nostoa ja infoa:
Valitettavasti Inouk ei vieläkään onnistunut saamaan käyttökokeesta JOH1:stä, joten joudun järjestämään vielä joulukuulle yhden kisan. Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja saadaan pojasta VVL KVA! (:
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin