LUKKOON KIITOS
- juulia
- Floodari
LUKKOON KIITOS
-pentueet peruutetaan geewasin lopettaessa-
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Nostaa rautaa
Re: Geewasin pentueet talvelle 08-09
Mites muuten tuon lapinkoira pentueen kanssa, kun Aada ja Helmi hän on sisaruksii, ja oon hieman ajatellu että jos Helmiki sais perheenlisäystä parilla mukulalla. Mielestäni Helmi on hyvin menestynyt kisoissa, ja kolmea vaille Käyttövaliokin, että itse olen ainakin kisautukseen tyytyväinen. Kasvattajana sinä kuitenkin päätät miten asian kanssa käy, en nyt pahaksi pistä vaikka Helmi jälkeläisittä jäisi, mutta kuitenkin mukavaahan se olisi (: Sellainen 2-3 pentua?
- juulia
- Floodari
Muistaakseni sanoinkin sulle, että Helmin pentue on ok? Vai jäikö sanomatta... No joka tapauksessa, pienennän Aadan pentueen pentumäärän 2-3, ja jos Helmin pentue on sama, niin asia on ihan ok. =) Niin ja evm- isukilla?
/ ei sua muuten kiinnostaisi pehkopentu? ;)
/ ei sua muuten kiinnostaisi pehkopentu? ;)
-
- Nostaa rautaa
En ole ihan varma oletko niin sanonut, tai sitten uskon että olet mutten ole sitä jotenkin vain havannoinnut :D Mutta joo, siis 2-3 varausta jos saisi ja evm. isukilla joo. Joskus ensivuoden puolella kun on ensiks ainakin käyttövalio. (:
Hihii x> Valitan mutta ei koiramäärä anna oikein periks, kun on pari muuta koiraa tuloillaan (:
Hihii x> Valitan mutta ei koiramäärä anna oikein periks, kun on pari muuta koiraa tuloillaan (:
- juulia
- Floodari
Re: Geewasin pentueet talvelle 08-09 (cpk, slk...)
nostellaanpas hieman, toivottavasti kiinnostusta vielä löytyy =)
-
- Vuohenruokaa
Hejj, mulle on asia ok sitten Rockyn kannalta, tietysti toiveena, että joku valionarvo tulisi saavutettua, mutta eipä teillä näy pitkä matka olevan KVA-arvoonkaan eikä PVA ole myöskään kaukana, joten enköhän mä usko, että kerkeet vielä roimasti kisaamaan poitsun kanssa.
Mutta hei, mä voisin olla sit alustavasti kiinnostunut tällaisesta tervulapsosesta ;)
Mutta hei, mä voisin olla sit alustavasti kiinnostunut tällaisesta tervulapsosesta ;)
- juulia
- Floodari
Joo, Rockylle on vielä edessä tiukka kisautustahti ennen pentuetta, varmaan käyttö- ja paimennusvalioksi, tai eihän VFBV- tai VKTV- arvoonkaan kauaa ole - haluaisin vaan kaksi nimenomaan "kunnon" lajin valionarvoa sille, en hupilajeja, mutta eiköhän nuo käy.
No se olisi tosi mukava jos Rockyn pennun haluaisit, sehän on omista linjoistasi ja muutenkin olis kyllä varmasti hyvä koti =)
No se olisi tosi mukava jos Rockyn pennun haluaisit, sehän on omista linjoistasi ja muutenkin olis kyllä varmasti hyvä koti =)
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Heii minä kyllä haluan collietytsyn tulevaan colliekenneliini! Sivut kun on vailla ulkoasua mutta mikäli saan pennun, ehdottomasti teen heti sellaiset. Ja kisausta vähän reaalikaikaisisti, tavotteita toki löytyy! Laitan nyt jo tähän että Moonlace's on kennelin nimi ja se mahdollinen tuleva koira on narttu ja nimeltään Geewasin Routarukous. Kuvat löytyy.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- juulia
- Floodari
No jos Viiville nyt lähtis sitten pentu. Laittele kennelin osotetta sitten kun on leiska ja muuta.
Oisko kisanäyttöä? Jalostussuunnitelmia? Missä lajeissa kisaatte?
Oisko kisanäyttöä? Jalostussuunnitelmia? Missä lajeissa kisaatte?
-
- Pohjasakan hämmentäjä
No kisausnäyttö Hillaliinan piskeiltä : D Ajattelin paimennusta, näyttelyitä, agilityä yms. : D koiratanssia, kaikkea hauskaa. Reaalissa kumminkin kaikkea. Ja sivuthan on nyt osittain, annan osoitteen myöhemmin, kun koiran sivutkin saavat alkunsa.
http://www.pehko.net/moonmades/ada.htm ada on tuossa, mihin aikaan nuo syntyy?
http://www.pehko.net/moonmades/ada.htm ada on tuossa, mihin aikaan nuo syntyy?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- juulia
- Floodari
Oikein kauniit sivut! Pennut syntyvät tässä kuussa, tarkkaa aikaa en osaa sanoa, mutta astutus on luultavasti 15.12.2008 ja kantoaika noin viikon.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Viivi, Geewasin Jääloru on kylläkin minun koirani, onko sinulla tullut virhe tuonne kenneliisi? Sinun nimesi oli Geewasin Routarukous :D
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Pohjasakan hämmentäjä
helkkari soikoon! muistan kun mietin että tuo jääloru on ihana nimi ja petyin kun se oli sinulla. kai sitten alitajuisesti sen otin, anteeksi : D *punastuu*Wolfie kirjoitti:Viivi, Geewasin Jääloru on kylläkin minun koirani, onko sinulla tullut virhe tuonne kenneliisi? Sinun nimesi oli Geewasin Routarukous :D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
No ei se haittaa, toivon etä mahd. nopeasti vaihtaisit sen sun koiras siihen nimeen joka sulle on varattu ;) sellaista sattuu
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- juulia
- Floodari
Enpä ollut itsekään huomannut että Viivin sivuilla oli väärät tiedot, hyvä että Wolfie oli tarkkasilmäinen. ;)