O: lk hollanninpaimenkoira // löydetty, Lilli!
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
O: lk hollanninpaimenkoira // löydetty, Lilli!
Olen jo pitkään suunnitellut ottavani holskun. Vaikka rotu onkin aika harvinainen virtuaalimaailmassa ajattelin silti kysyä, olisiko jollain kyseisen rodun edustajaa myynnissä tai tulossa lähiaikoina pentuetta.
Kokemusta rodusta ei oikeastaan ole kamalan paljoa, mutta olen kuitenkin kiinnostunut siitä todella paljon. Holskun kanssa kisaisimme aktiivisesti ainakin näyttelyissä, PK-lajeissa, TOKOssa, agilityssä ja mahdollisesti myös monissa muissa lajeissa. Kisautusnäyttöä voi katsoa Darnalta, Rikiltä ja Tuulilta. Mikäli koira pärjää lajeissa, etenkin käyttöpuolella, saatan teettää sillä pentueen. Ja tietysti vain, jos rodulle löytyy edes vähän kysyntää.
Kokemusta rodusta ei oikeastaan ole kamalan paljoa, mutta olen kuitenkin kiinnostunut siitä todella paljon. Holskun kanssa kisaisimme aktiivisesti ainakin näyttelyissä, PK-lajeissa, TOKOssa, agilityssä ja mahdollisesti myös monissa muissa lajeissa. Kisautusnäyttöä voi katsoa Darnalta, Rikiltä ja Tuulilta. Mikäli koira pärjää lajeissa, etenkin käyttöpuolella, saatan teettää sillä pentueen. Ja tietysti vain, jos rodulle löytyy edes vähän kysyntää.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Re: O: lk hollanninpaimenkoira
Tuontikin kelpaa!
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Minulla olisi keksitty lk. holsku-uros Compentent Ready to Go eli Redi tarjolla. Redi on kisannut hieman: sillä on suoritettu paimennuksen perusrata, kisattu pari kisaa flyballissa ja yksi tokokisa, jota ei näy sivuilla, mutta tulospalvelusta pitäisi löytyä. Kuvia ei tule mukaan, eli näyttelytulos mitätöityy.
botherbotherbotherbother
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Re: O: lk hollanninpaimenkoira LÖYTYNYT
Redille voisin tarjota ehdottomasti uuden kodin, jossa se saa aktiivista kisautusta. Ajattelin laittaa sille tämän kuvan. Teen sivut valmiiksi heti huomenna tai ylihuomenna.
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: O: lk hollanninpaimenkoira // löydetty, Lilli!
Kiitoksia sivuista! Hvät on sivut ja Redi on komea poika! :)
botherbotherbotherbother
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Re: O: lk hollanninpaimenkoira // löydetty, Lilli!
Hyvä, että sivut kelpaavat. Olen ilmoitellut nyt Rediä aika moneen kisaan, mutta merkkaan vain hyvät tulokset kalenteriin. Voin aina välillä lähetellä pojan kuulumisia ja parhaimpia tuloksia.