Shadowqueen esittäytyy, uudistuksia

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Shadowqueen esittäytyy, uudistuksia

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Sisään vaan - ei sinua syödä

Nyt kun vihdoin ja viimein olen saanut Shadowqueenin viimeistä myöten valmiiksi, olihan se pakko esillekin tyrkätä. Aloitettu ollaan kyllä jo aikoja sitten, mutta jostain on aina jäänyt repsottamaan. Nyt ei kuitenkaan mitään pitäisi puuttua, joten kommentteja kiitos!
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Shadowqueen esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Leiska on ainakin leveä. Kiva sivurollaaminen, kun on kirjanmerkit tossa vieressä. Ulkka on kyllä muuten nätti, mutta tuo otsikko on kyllä aika sokaiseva. Kävi heti silmiin ja sitä kautta päähän (mullon todettu paha migreeni). Blendaus on kuvissa ihan kivasti toteutettu, vaikka oikeudenpuoleisesta reunasta näkyy suoraa reunaa ylhäällä.
Linkeistä kuitenkin tykkään hirveästi, tosi kiva idea ja toteutuskin on onnistunut. Tuo vain vähän häiritsee, että linkit jäävät boldatuiksi klikkaamisen jälkeen. Jotenkin juksaavaa, pitää klikata kaikki linkit, että saisi kaikki samannäköisiksi (kyllä, mua häiritsee pienimmätkin asiat) :D
Sivuille olisin toivonut enemmän tekstiä ja koirien sivujen ulkonäköön hieman petyin, mutta eipä nuo ole itsellänikään mitkään erikoiset.

Onko tämä muuten Taru Sormusten Herrasta, vai mistäs tämä on:

"Yksi heidät löytää, yksi heitä hallitsee,
yksi hiedät varjoon syöksee ja piemyteen kahlitsee."
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Ulkoasu on nyt aika tuollainen perus, kuvia yhdisteltynä, väri jonkinlaista haaleaa ja kokonaisuutena oikeastaan lähinnä pelkkä sekasorto. Olisi toiminut paljon paremmin, mikäli ulkoasussa olisi ollut vain muutama kuva, rotujen varjokuvat ja oikealla olevat söherrykset oltaisiin jätetty kokonaan pois. Nyt hieman koruttomia sivuja piristäisivät huomattavasti koristekuvat.
Lähinnä kuitenkin muutamat tekstit kiinnittivät huomioni kaikessa kummallisuudessaan:
"Suomen ainoan kaupungin Helsingin syrjäseudulle" Mm, vaikka olisit paljasjalkainen stadilainen ties missä polvessa, tämä ilmaisu ihmetytti minua suuresti.
"kun länderit ja mudit ovat vielä niin harvinaisia... Mutta kun ne sitten joskus yleistyvät, on tärkeää, että sukua jatketaan eikä suvuttomia käytetä niin paljoa jalostuksessa." .. miksi? EVM-koirathan ovat virtuaalikoiramaailman perusta siinä määrin, ettei sukusiittoisuusprosentti yllä liian korkealle.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Smaug

Kiitokset Kirsille ja Ketulle kommenteista ^^ Nuo ulkoasujutut pitääkin sitten pitää mielessä seuraavaa leiskaa suunnitellessa, tuo saa nyt olla, sillä itselleni se on riittävä.
Kirsi kirjoitti:Onko tämä muuten Taru Sormusten Herrasta, vai mistäs tämä on:

"Yksi heidät löytää, yksi heitä hallitsee,
yksi hiedät varjoon syöksee ja piemyteen kahlitsee."
Kyllä, TSH:stahan se
Kettu kirjoitti:"kun länderit ja mudit ovat vielä niin harvinaisia... Mutta kun ne sitten joskus yleistyvät, on tärkeää, että sukua jatketaan eikä suvuttomia käytetä niin paljoa jalostuksessa." .. miksi? EVM-koirathan ovat virtuaalikoiramaailman perusta siinä määrin, ettei sukusiittoisuusprosentti yllä liian korkealle.
Joo, toi nyt oli hieman huonosti selitetty. Enhän mä nyt mitään sukusiittoisia halua. Vaihdoin sen nyt (toivottavasti) selkeämmäksi.

Ja muutkin vaan kommentoimaan!
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Heitänpä tällaisen pienen kommentin :)

Itse tykkään ulkoasusta, olen vähän sellainen ihminen jolle mikään ei tunnu olevan liikaa, joten omasta mielestäni ulkoasu ei näytä liian täyteenahdetulta. Väriä kuitenkin kaipaisin paaaaaaljon enemmän! Yksi värisävy+musta näyttää omaan silmään vähän pliisulta. Onneksi olet kuitenkin laittanut koristekuvia, jotka tuovat eloa sivuihin. Kapeampi ulkoasu olisi kuitenkin saanut, omalle näytölleni ei ainakaan oikean puolen kukkakuviot näy ollenkaan ilman rullaamista. Koirien sivut ovat hienot yksinkertaisuudessaan, eikä niihin olla tehty mitään ylimääräistä. Plussaa myös siitä, että kaikkien koirien (paitsi Kedan) luonteista on kerrottu, se on aina hyvä ja tuo jotenkin elävyyttä. Ja suloisiakin nuo karvakuonot ovat, joita pikaisemmin vilkaisemassa kävin. Tiivistettynä oikein mukavan oloinen kennel.

....mutta pakko sanoa samasta kuin Kettu, että kyllä minä ainakin voisin vaikka vannoa asuvani kaupungissa, vaikken Helsingissä asu ;) Ehkä kannattaisi muuttaa etusivun tekstiä sen yhden lauseen verran, koska eiköhän Suomessa ole enemmän kuin yksi kaupunki.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Smaug

Kiitos Iiville kommentista! Pitää sitten näköjään ruveta ihan tosissaan miettimään ton helsingin ainoan kaupungin tilalle jotain muuta iskevää.
A BIG BIG TAUKO.
Smaug

Re: Shadowqueen esittäytyy, uudistuksia

Leiska vaihdettu ja tekstejä muokattu ja sen sellaista, uusia kommentteja siis kaivataan!
A BIG BIG TAUKO.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Ulkoasu ei toimi, koska image-koodia ei ole olemassakaan. Se on img, ei image.

//: OK, IE:llä toimii. Mua häiritsee suuresti toi linkin hover-toiminto, koska monet tekstit lähtevät liikkeelle, kun linkistä tulee kolme kertaa leveämpi. Lisäksi noin vaaleat linkit näkyvät huonosti muusta ulkoasusta. Kannattaa laittaa .linkit a {} ja siihen tuo vaalea väri ja tuohon tavalliseen linkkiin joku tummempi väri.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Smaug

Mitä ihmettä mulla toimii, samoin monilla muilla :o
No, pitänee vaihtaa
A BIG BIG TAUKO.
Joana
Floodari

Viesti Kirjoittaja Joana »

mulla ainakin heittää tuliketulla kuperkeikkaa
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Unna
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Unna »

Mullakaan ei toimi, tosin käytän Firefoxia. Kokeilenpa IE:llä.

//Testattu. IE:llä tosiaan toimii, mutta Firefow kettuilee.
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Olkaa mukavia immeisiä, ja ruokkikaa Ziriusta ja kliksutelkaa poikasia (:
Kaikille ruokkineille/klikanneille suuri kiitos
Kuva
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Minulla näkyy tämä ulkoasu näin.
Ihmettelen miksi tuonne on tökätty "Sivut testattu IEllä ja Mozilla Firefoxilla toimiviksi." teksti vaikka Firefoxilla sivut eivät selkeästikkään toimi. :roll:
Ja nyt kun kokeilin IE:llä, niin häiritsee kun esm koirat sivulla vie hiiren linkin päälle niin kaikki muut sivun kuvat "hyppäävät" oikealle päin.
Smaug

Joo, huomasin itse saman, tulikettu ei suostu yhteistyöhön. Ja toi testattu toimivaksi on jääny edellisestä ulkasta. No, eikun tappelemaan.

//No niin, itselläni ei ainakaan enää heitä, joten niitä kommentteja, kiitos! Ja muistakaa sanoa, jos joku vielä vammaa, mullahan saattaa näyttää vähän eriltä.
A BIG BIG TAUKO.
Unna
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Unna »

Nyt toimii Firefoxillakin, tosin minua häiritsee se, että kun vie hiiren linkin päälle, kaikki siirtyvät suuren matkan oikealle päin. Tosin se on varmaankin tarkoitus..?
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Olkaa mukavia immeisiä, ja ruokkikaa Ziriusta ja kliksutelkaa poikasia (:
Kaikille ruokkineille/klikanneille suuri kiitos
Kuva
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

nyt joo toimii myös tuliketulla, ja ulkoasu onkin oikein kiva. kuten muutkin ovat sanoneet, linkkien hover-toiminto on suunnattoman ärsyttävä. :D
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Vastaa Viestiin