Jämtlanninpystykorvauros

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
donga
Vuohenruokaa

Jämtlanninpystykorvauros

Viesti Kirjoittaja donga »

Sittenkin tuli myyntiin Hulttion Borr, kun edellinen omistaja lopettaa virtuaalitouhut ainakin toistaiseksi. Borro 07.03.2008 syntynyt upea herranen, joka on kisannut niin mejässä kuin haukkukokeissakin. Luonteeltaan poika on itsevarma ja erittäin aktiivinen kaveri, joka ei helpolla korvia hetkauta eli itsepäisyyttä havaittavissa runsaasti. Kuitenkin yhteistyö on pelannut, kun kyseessä on metsästys eli sinne oikein oiva kaveri!

Olisiko kukaan halukas antamaan pojalle kotia, jossa pääsisi harrastamaan mejää ja haukkukokeita? Kuvat eivät tule mukaan. Mulla itsellä saattaa olla jonkin näköiset kuvat, jos rupeen oikein kaivelemaan, mutta multa sais viimestään tammikuussa sitten kuvia taas.
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Jämtlanninpystykorvauros

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Minä, minä, minä!

Jääkyyneleeseen pääsisi (: Rakennekuvia minulla ei kyllä tällä hetkellä ole.
Oikeastaan kaipaan edelleen haukkukokeisiin kaveria vaikka sinulta onkin tulossa tuo pentu. Samalla vaivalla siinä menisi toinenkin jämpti kuin yksi.
Haukkukokeissa tulisimme kisaamaan mahdollisimman paljon, mejä sitten kakkosena. Molemmista lajesta yritettäisiin valioksi asti. Näyttelyissä käytäisiin kun kuvat vain saataisiin jostain. PAKK & PESO yritettäisiin suorittaa, en mennyt läpi hyväksytyt-listaa onko hyväksytty käyttäytymiskoe.
Jalostuskäytöstä en tiedä.
donga
Vuohenruokaa

^ Kyllä se sen verran hyvältä kodilta vaikuttaa ja kerta pentukin tulossa niin uskallan hyvin Borronkin sulle antaa ;) Eli sulle mies lähteepi!
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Toivottavasti ei haittaa, että poikaa aletaan kutsumaan Borriksi (: Yhteen PAKK'n jo kerkisin ilmoittamaan mutta hylkyhän sieltä tuli.
donga
Vuohenruokaa

Ei se mitään, Borrihan on vallan mainio nimi eikä eroa entisestä kutsumanimestä paljoa joten pojan pää ei mene sekaisin! Kiitos sivuista ja onnea kisakentille!
Vastaa Viestiin