M: saksanpaimenkoira narttu (myyty Shagan)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
smoothtar
Nakkisotilas

M: saksanpaimenkoira narttu (myyty Shagan)

Viesti Kirjoittaja smoothtar »

Virtuaaliharrastuksen lopettamisen myötä uutta kotia etsivät seuraavat koirat:

- Saksanpaimenkoira narttu Baburica. Syntynyt 21.9.2007 Australiassa, on siis tuontikoira. Papun kaa on Bh-koe suoritettuna sekä pari jälkiluokkaa käytynä. Paimennuksessa kisaillaan III-tasolla. Nyt viime kuukaudet ollaan vaan kotosalla treenailtu... MYYTY SHAGAN:LLE

Koira lähtee kotiin missä se saisi rakkautta ja edes parit kisat käydyksi vielä. Pääasia olisi se ettei tätä mukavaa narttua tarvitsisi piikille pistää. Tästä jollekin hyvä luonteinen jalostusnarttu! Tee vain rohkeasti tarjous.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Marcia
Höpsö veitikka

Re: M: saksanpaimenkoira & italianvinttikoira

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Toi italianvinttari kiinnostas mua ;)

Joomagnan & Criminales tarjoisi mielellään kodin tälle kiehtovalle tytölle. Kuvalupia mulla on muutamat. Jotain hyviä vois sille laittaa (tietty), tässä olis muutama ehdotus: XXX, XXX, XXX, XXX tai XXX.
Tessan kutsumanimi luultavasti vaihdettaisiin ja sillä kilpailtaisiin mahdollisimman monipuolisesti niin näyttelyissä, tokossa, agilityssä, pelastuskokeissa kuin juoksuissakin. BH sille tultaisiin myös suorittamaan. Seuraakin neiti saisi, meillä majailee tällä hetkellä whippeturos Ruuti joka tuli pariviikkoa sitten. Mutta näihin sanoihin, päätäppä lähteekö koira meille 8)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
smoothtar
Nakkisotilas

Re: M: saksanpaimenkoira & italianvinttikoira

Mariza kirjoitti:Toi italianvinttari kiinnostas mua ;)

Joomagnan & Criminales tarjoisi mielellään kodin tälle kiehtovalle tytölle. Kuvalupia mulla on muutamat. Jotain hyviä vois sille laittaa (tietty), tässä olis muutama ehdotus: XXX, XXX, XXX, XXX tai XXX.
Tessan kutsumanimi luultavasti vaihdettaisiin ja sillä kilpailtaisiin mahdollisimman monipuolisesti niin näyttelyissä, tokossa, agilityssä, pelastuskokeissa kuin juoksuissakin. BH sille tultaisiin myös suorittamaan. Seuraakin neiti saisi, meillä majailee tällä hetkellä whippeturos Ruuti joka tuli pariviikkoa sitten. Mutta näihin sanoihin, päätäppä lähteekö koira meille 8)
Tessa lähtee teille :-) ilmoitatko mulle 2vko:n sisällä mieluiten nartun sivun osoitteen yv:nä.
Wreath's
Shagan
Toistolla tehoa

Re: M: saksanpaimenkoira narttu

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Pitkään tuota koiraa katselin ja päätin, että teen nyt tarjouksen. Kyllä Memora'siin suomenlapinkoirien ja harmaa norjanhirvikoirien sekaan täytyy vielä yksi sakemanni hankkia.

Baburica tulisi siis kenneliini Memora'siin, josta löytyykin jo yksi sakemanni. Kuvat löytyvät, jonka vuoksi se pääsisi ainakin kokeilemaan näyttelyitä. Tarkoitus olisi myös kokeilla tietysti muitakin lajeja, ainakin paimennusta jatkaa (Siinä onkin näköjään jo muutaman KUPIn saanut), palveluslejeja kokeilla josko pärjättäisit ja muutamia muitakin lajeja, kuten tokoa, agilityä, pelastuskoiralajia ja vepeä. Itse aina kisaan lajeissa oman pääni mukaan, jonka vuoksi narttu saisi kokeilla monen moisia lejaja.

Rakkautta koira tietysti saisi, minulla on aina riittänyt aikaa koirilleni vaikka nyt jos Papun saisin, niin koiria olisikin jo yhdeksän. Mutta kaikille kuitenkin aikaa riittää. Ja tauon jälkeen koirille aletaan ottaa hoitajia, jonka vuoksi jos hyvin käy, se sellaisen saisi.

Tuossa on kennelini osoite -> http://www.freewebs.com/memoras/ ja kisanäyttöä vaikka toiselta sakemanniltani -> http://www.freewebs.com/memoras/koira-miksu.htm

Jos saan tämän hurmaavan koiran itselleni, olisiko mahdollista saada vaihtaa sen lempinimi? ;) Ja sivut teksisin mahdollisimman pian, kun tauko on niin kerkeää melko paljon päivittää myös koirien juttuja.

Miltäs kuulostaa? ;>
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
smoothtar
Nakkisotilas

Re: M: saksanpaimenkoira narttu

Shagan kirjoitti:Pitkään tuota koiraa katselin ja päätin, että teen nyt tarjouksen. Kyllä Memora'siin suomenlapinkoirien ja harmaa norjanhirvikoirien sekaan täytyy vielä yksi sakemanni hankkia.

Baburica tulisi siis kenneliini Memora'siin, josta löytyykin jo yksi sakemanni. Kuvat löytyvät, jonka vuoksi se pääsisi ainakin kokeilemaan näyttelyitä. Tarkoitus olisi myös kokeilla tietysti muitakin lajeja, ainakin paimennusta jatkaa (Siinä onkin näköjään jo muutaman KUPIn saanut), palveluslejeja kokeilla josko pärjättäisit ja muutamia muitakin lajeja, kuten tokoa, agilityä, pelastuskoiralajia ja vepeä. Itse aina kisaan lajeissa oman pääni mukaan, jonka vuoksi narttu saisi kokeilla monen moisia lejaja.

Rakkautta koira tietysti saisi, minulla on aina riittäny

aikaa koirilleni vaikka nyt jos Papun saisin, niin koiria olisikin jo yhdeksän. Mutta kaikille kuitenkin aikaa riittää. Ja tauon jälkeen koirille aletaan ottaa hoitajia, jonka vuoksi jos hyvin käy, se sellaisen saisi.

Tuossa on kennelini osoite -> http://www.freewebs.com/memoras/ ja kisanäyttöä vaikka toiselta sakemanniltani -> http://www.freewebs.com/memoras/koira-miksu.htm

Jos saan tämän hurmaavan koiran itselleni, olisiko mahdollista saada vaihtaa sen lempinimi? ;) Ja sivut teksisin mahdollisimman pian, kun tauko on niin kerkeää melko paljon päivittää myös koirien juttuja.

Miltäs kuulostaa? ;>
Papu lähtee iloisin mielin matkaasi :-) Lempinimen voit muuttaa sellaiseksi kuin itsellesi on mieluinen.

Tässä vielä tuloksien kera hänen kilpailunsa mun aikana (paitsi näyttelyt);
(laji pvm - järjestäjä - luokka - tuomari - tulos)
vSPKL 10.12.07 - Soittoniekan - PAKK - Tuom. Kati - PAKK0, 46p
vSPKL 12.12.07 - CoolDog - PAKK - Tuom. Laura H. - PAKK1, 94p
vSPKL 20.6.08 - WolfTame - PAJÄ, ALO - Tuom. ? - ALO1
vSPKL 1.7.08 - Josefina&Silja - PAHA, ALO - Tuom. Johanna - 107+17=124 p. ALO0

VTL 27.6.08 - Lasimeren - Tuom. Johanna - 165p, II-palkinto

VPKY 22.11.07 - Hiidenkivi - Perusrata - Tuom. Sienna - Hyväksytty, 45p
VPKY 28.11.07 - Federen's - AI - Tuom. Feder - 52p
VPKY 10.12.07 - CoolDog - AI - Tuom. Laura H. - 68p, KUPI
VPKY 20.12.07 - Greyfall - AI - Tuom. Jenzu - 58p
VPKY 26.12.07 - Bordersky - AII - Tuom. Hobu - 42p
VPKY 27.12.07 - Bordersky - AII - Tuom. Hobu - 75p
VPKY 27.12.07 - Corusant's - AII - Tuom. ? - 63p
VPKY 28.12.07 - Bordersky - AII - Tuom. Hobu - 0p
VPKY 10.1.08 - Marigold - AII - Tuom. Cilla - 94p, KUPI
VPKY 1.9.08 - Haly - AIII - Tuom. Ciel - 56p
VPKY 3.9.08 - Elven & Shadow's - AIII - Tuom. Jusku - 44p
VPKY 4.9.08 - Rainvalley - AIII - Tuom. Kirsi - 97p, KUPI
VPKY 9.9.08 - Wolfeye's - AIII - Tuom. noel - 8p

papu näytti olevan paimennusvalio, se vaan enää pitäisi ilmoittaa valio-listalle :) Jos sä teet sen niin tulee sitten samantein ajankohtaiset tiedot koirasta (mm. sivu ja omistaja).

Ilmoitathan sivut mulle yv:nä 2 viikon sisällä. Kiitos ja pidä nartusta hyvä huoli!
Wreath's
Shagan
Toistolla tehoa

Re: M: saksanpaimenkoira narttu (myyty Shagan)

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Kiitos kun saan ostaa Papun. :)
Voin ilmoitella sen valiolistalle ja koitan saada mahdollisimman pian sivut tehtyä. Viikonlopun aikana kenties. Ilmoittelen sitten.
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Vastaa Viestiin