M: Hurrigane karsii koiria
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
M: Hurrigane karsii koiria
Olen käsittämättömän pahoillani, että myyn nyt näitä koiria. En vaan jaksanut suurta koira määrää kun minulla virtuaalikissojakin on. Päätin ottaa kasvatusroduksi suomenlapinkoiran ja bordercollie. Hurrigane pysyy pystyssä, mutta tulevaisuus on vielä hiukan usvan peitossa.
MYYNNISSÄ:
Pikikirsun Black Crystal, http://turri.awardspace.com/lauma/musa.php | hollanninpaimenkoira pk - jos ei kiinnostuneita niin koira lopetetaan
Loput koirat pidän itse.. kai minä jotenkin saan sinniteltyä. Kasvattajat, lupaan kisata koiria ahkerammin.
MYYNNISSÄ:
Pikikirsun Black Crystal, http://turri.awardspace.com/lauma/musa.php | hollanninpaimenkoira pk - jos ei kiinnostuneita niin koira lopetetaan
Loput koirat pidän itse.. kai minä jotenkin saan sinniteltyä. Kasvattajat, lupaan kisata koiria ahkerammin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: M: Hurrigane karsii koiria
Ja ylös päin...
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Olisin siis kiinnostunut molemmista koirista tulevaan virt.kennel Tuhkaniittyyn. Sivuja ei vielä, aukeavat vasta kun ulkka on saatu ja muutamat kuvaluvat lisää. Pääasiallisena kasvatusrotuna ovat sheltti sekä nahka&pehko colliet. Paimenkoiria kuitenkin pääasiassa pidämme.
Koirat saisivat kisautusta todella usein, kaikkiin näyttelyihin mihin vain suinkin pääsevät. Myös toko suunnitelmissamme. Kisanäyttöä.
Loppuelämän rakastava ja kisaava koti häämöttää. Sano jos kaipaat lisätietoa. Mun aivot menivät jotenkin lukkoon enkä osaa juuri nyt kirjoittaa mitään. Sori :-x
Koirat saisivat kisautusta todella usein, kaikkiin näyttelyihin mihin vain suinkin pääsevät. Myös toko suunnitelmissamme. Kisanäyttöä.
Loppuelämän rakastava ja kisaava koti häämöttää. Sano jos kaipaat lisätietoa. Mun aivot menivät jotenkin lukkoon enkä osaa juuri nyt kirjoittaa mitään. Sori :-x
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Juu no kuulostaa hyvältä Zankku, jos ei muita ilmaannu niin koirat lähtevät sinulle:)
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Ööh, tuolla koirissa lukee Onur Bad Luck Queen, vaikka koko pentuetta ei edes syntynyt.. o_O
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ohhoh! No eipä tuo kai haittaa, olemme siirtymässä uudelle osoittelle.
-
No mitäs mieltä?
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Pidän sittenkin itse Geewas Durzan joten Pikikirsun Black Crystal muuttaa teille 83
-
Ok :D Hän saa uudet kuvatkin. Näytän sivut sitten kun valmistuu, siinä voi kyllä kestää. -.-"
- juulia
- Floodari
ööh, tästä olis ollu ehkä hyvä mullekin ilmottaa? suunnittelin jo Danin myyntiä.Pöpö kirjoitti:Pidän sittenkin itse Geewas Durzan joten Pikikirsun Black Crystal muuttaa teille 83
lisäksi tulevaisuudessa, jos päätät myydä koiriasi, niin myyn sitten kasvattini aina itse. :)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jjuu.. no olen ollut tyhmä, kirjaimellisesti, Sorge, ehdi vaan olla niin kovasti koirapuolella mukana ja juuri tällä hetkellä virtuaalikissat ja koirat ei oikein kiinnosta...