Tervu-uros myynnissä
-
- Vuohenruokaa
Tervu-uros myynnissä
Kasvattipalautuksen takia tuli myyntiin tervueren ja malinois. Molemmilta ovat sivut kadonneet, mutta yritin parhaani mukaan etsiä saavutuksia.
Belgianpaimenkoira tervueren Elite's Amnesiac
synt. 03.03.2007
e. BH HK3 SchH1 JK3 EK1 vFIN KVA Sudenkyyneleen Kristallin Kirkas (kuollut)
i. BH VK3 SchH1 vFIN PVA Davinheim's Ablenad Da Dei (kuollut)
Kisakentiltä on plakkarissa PK- puolelta JK2, tulospalvelun avulla voi löytää ne kisat missä on BH, JK1 & JK2 suoritettu. Paimennuksen perusrata on lisäksi suoritettu hyväksytysti. Koiran kutsumanimen saa itse päättää.
Belgianpaimenkoira malinois Hulttion Aamuvirkku MYYTY
synt. 26.11.2007
e. BH vFIN KVA SchH3 HK2 JK1 vKTV EUV-07 Fimera's Dayanna (kuollut)
i. Maxwell (evm).
Suoritettuna on paimennuksen perusrata. Muuten poika on ollut aivan kisaamaton eli tästä aktiivinen kisakaveri kaikkeen menoon!
Molempien kanssa tulisi painottaa enemmän toko-, paimennus- ja PK- puolelle, mutta kaikkea saa toki kokeilla :) Molemmille etsitään pysyvää kotia!
synt. 03.03.2007
e. BH HK3 SchH1 JK3 EK1 vFIN KVA Sudenkyyneleen Kristallin Kirkas (kuollut)
i. BH VK3 SchH1 vFIN PVA Davinheim's Ablenad Da Dei (kuollut)
Kisakentiltä on plakkarissa PK- puolelta JK2, tulospalvelun avulla voi löytää ne kisat missä on BH, JK1 & JK2 suoritettu. Paimennuksen perusrata on lisäksi suoritettu hyväksytysti. Koiran kutsumanimen saa itse päättää.
Belgianpaimenkoira malinois Hulttion Aamuvirkku MYYTY
synt. 26.11.2007
e. BH vFIN KVA SchH3 HK2 JK1 vKTV EUV-07 Fimera's Dayanna (kuollut)
i. Maxwell (evm).
Suoritettuna on paimennuksen perusrata. Muuten poika on ollut aivan kisaamaton eli tästä aktiivinen kisakaveri kaikkeen menoon!
Molempien kanssa tulisi painottaa enemmän toko-, paimennus- ja PK- puolelle, mutta kaikkea saa toki kokeilla :) Molemmille etsitään pysyvää kotia!
- Unna
- Alkupalat
Re: Tervu-uros myynnissä
Minä olisin kiinnostunut ottamaan tervun luokseni yksityisiini (sivut eivät ole vielä täysin valmiit). Olet varmaan huomannutkin, että Helluvan pentueesta otan itäsiperianlaikan, sinä kun otat samasta pentueesta (eli tuleva pentu tulee olemaan oman pentusi sisar :). Pentujen syntymään on kuitenkin vielä pitkä aika, ja olenkin tässä jo hyvän aikaa etsiskellyt sopivaa suvullista koiraa kisaamaan pääasiassa paimennuksessa, tokossa, agilityssä sekä palveluskoirakokeissa, mahd. myöhemmin pelastuskoirana jne. Pääsisi kuitenkin aktiivisesti kisaavaan kotiin ja saisi täyden panostukseni. Suku on ilmeisen menestynyttä, mitä nyt olen saanut selvitettyä.
Koska kisaan koiria yksityisesti, rotukirjo tulee olemaan melko moninainen, mutta viittä enempää en koiria ota, jotta koiramäärä sekä kisaaminen pysyisi ruodussa. Kuvalupia ei vielä tällä hetkellä ole, mutta katselen paikkoja ja kysyn jos löytyy hyvännäköiset kuvat (siis tietysti sillä ehdolla, että tahdot todella luovuttaa koiran minulle...) Sivu-eikä kisanäyttöä vielä ole antaa, mutta annan sanani siitä, että koira saisi elinikäisen kodin luotani sekä suhtkoht aktiivisen kisauran, sillä yläasteen viimeinen painaa kokeineen päälle. Minuun saa yhteyttä täällä sekä sähköpostitse un.nan@hotmail.com
Unna
Koska kisaan koiria yksityisesti, rotukirjo tulee olemaan melko moninainen, mutta viittä enempää en koiria ota, jotta koiramäärä sekä kisaaminen pysyisi ruodussa. Kuvalupia ei vielä tällä hetkellä ole, mutta katselen paikkoja ja kysyn jos löytyy hyvännäköiset kuvat (siis tietysti sillä ehdolla, että tahdot todella luovuttaa koiran minulle...) Sivu-eikä kisanäyttöä vielä ole antaa, mutta annan sanani siitä, että koira saisi elinikäisen kodin luotani sekä suhtkoht aktiivisen kisauran, sillä yläasteen viimeinen painaa kokeineen päälle. Minuun saa yhteyttä täällä sekä sähköpostitse un.nan@hotmail.com
Unna
-
- Vuohenruokaa
^ Vaikka yleensä olen epäileväinen aina ihmisiin joilla ei ole näyttöä tms. niin susta sain todella fiksun kuvan, että uskallan miehen sulle luovuttaa 8----) Ei tosiaan tartte olla mitään himoaktiivista kisaamista, omaa tahtia kunhan menette, että kiinnostus säilyy mahdollisimman pitkään ^____^
Sivuja sitten, kun kerkeät tekemään :>
Sivuja sitten, kun kerkeät tekemään :>
-
- Kanada
Tämän haluaisin Team Kepinpurijoihin. Siellä saakoon Wolfeye's the Boss toimia sivunäyttönä. Kisanäyttöä ei valitettavasti ole.
Tulisi minulle yksityiseksi, aluks otettais ihan rauhassa ja sit myöhemmin ruvettais kisaamaan aktiivisemmin, ja kattomaan sit ehkä valioitumistakin. Bosselle tarvitaan kaveri, enkä viitsi taloa ihan tyhjänä pitää. Joten pääsisi kisailemaan ainakin paimennukseen, tottikseen, agilityyn ja mahdollisesti myös palveluskoirakokeissa piipahdettaisiin. Vaihtelun vuoksi käytäisiin flyballissa ja vähän muissakin lajeissa virkistäytymässä. Näyttelyissäkin saatettaisiin käydä.
Itse en ole kennelin pitoon oikea ihminen, joten päätin tämän pikku tiimini perustaa ihan vaan yksityiskoirilleni. Roduiksi olin ajatellut collien, belgin, seefferin ja bokserin. Kuvat otan joko itse, tai kyselen tuttujen kenneleistä kuvalupia. Ja eiköhän loppujen lopuksi turrilastakin kuvaajia löydy. Aktiivisuus olisi sellaista 2-3 kisaa viikko, välillä vähemmänkin. En ole 24/7 koneella, joten mahdollisuutta ei ole himokisaamiseen, ja tuskin sellaista koiralleni tahtoisinkaan. Panostus olisi sata prosenttia, välillä tauoilla jos ei aina kiinnosta.
Tämän haluaisin Team Kepinpurijoihin. Siellä saakoon Wolfeye's the Boss toimia sivunäyttönä. Kisanäyttöä ei valitettavasti ole.
Tulisi minulle yksityiseksi, aluks otettais ihan rauhassa ja sit myöhemmin ruvettais kisaamaan aktiivisemmin, ja kattomaan sit ehkä valioitumistakin. Bosselle tarvitaan kaveri, enkä viitsi taloa ihan tyhjänä pitää. Joten pääsisi kisailemaan ainakin paimennukseen, tottikseen, agilityyn ja mahdollisesti myös palveluskoirakokeissa piipahdettaisiin. Vaihtelun vuoksi käytäisiin flyballissa ja vähän muissakin lajeissa virkistäytymässä. Näyttelyissäkin saatettaisiin käydä.
Itse en ole kennelin pitoon oikea ihminen, joten päätin tämän pikku tiimini perustaa ihan vaan yksityiskoirilleni. Roduiksi olin ajatellut collien, belgin, seefferin ja bokserin. Kuvat otan joko itse, tai kyselen tuttujen kenneleistä kuvalupia. Ja eiköhän loppujen lopuksi turrilastakin kuvaajia löydy. Aktiivisuus olisi sellaista 2-3 kisaa viikko, välillä vähemmänkin. En ole 24/7 koneella, joten mahdollisuutta ei ole himokisaamiseen, ja tuskin sellaista koiralleni tahtoisinkaan. Panostus olisi sata prosenttia, välillä tauoilla jos ei aina kiinnosta.
-
- Vuohenruokaa
^ Poika meni juuri Ennalla. Toivottavasti kuitenkin sinulle löytyy toinen harrastuskoira! :)
- Unna
- Alkupalat
Mikäs on pojan virallinen ikä? Olen ajatellut yksityisiini IRL-ikääntymistä, ja tämän vuoksi olisi ehkä hyvä, jos alusta lähdettäisiin niin, että tervu on kaksi vuotta tai yli, siitä sitten todellinen ikääntyminen.
-
- Vuohenruokaa
^ No siis syntymäaika on 03.03.2007 eli ikää olisi 1 v 8 kk. Et pitäs muutama kuukaus odotella, että tulis 2 vuotta täyteen.
- Unna
- Alkupalat
-
- Vuohenruokaa
Kiitos paljon sivuista ja tsemppiä kisakentille! :)