Village Fox

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Village Fox

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Joillekin olen tästä jo hieman puhunutkin elieli. Tänä syksynä ihastuin käyttölinjaisiin bordercollieihin sen verran pahasti, että innostus ylitti laiskuuskynnyksen. Tästä seurasi se, mitä en olisi koskaan uskonut tekevän -perustin toisen kennelin Hukkaharjan rinnalle. Muutaman kuukauden kiivaan pähkäilyn nimen ja ulkoasun suhteen pääsin rakentamaan sivuja, ja nyt kaikki alkaa olla valmista. Pentueet ja kasvatit -sivut eivät ole vielä toiminnassa, ne valmistuvat kunhan asia tulee joskus ajankohtaiseksi. Vieraskirja puuttuu niinikään, sen toivon saavani tehtyä vielä tällä viikolla.
Tässä lopuksi haluan vielä kiittää dongaa suuresti ulkoasun koodauksesta, kiitos siis!

Tehkää rauhassa tuttavuutta Village Fox farmiin, kommenteista olen toki iloinen :D
http://www.freewebs.com/villagefox/
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Village Fox

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Hehe, ulkoasu taattua Annalaatua :D Hieno on. Harmittaa vaan kun kaikki bckasvattajat pyytää nykyään luvat tuolta, kun siellä on niin laadukkaita kuvia. Ei jaksais aina kattoa samoja koiria ulkoasuissa. Mää muuten tykkäsin enemmän siitä City Fox nimestä, toi nykynen nimi ei sit taas kolahdakkaan oikeen.

Ja sulle näköjään ex. Koda (bs feeling on freeway) on tullut, tosi kivaa et Herra pääsi hyvään kotiin :)
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Upea ulkoasu! Mutta kun mä luin otsikon "Village Fox" niin aattelin heti JEE!! KASVATTAAKO JOKU KETTUTERRIEREITÄ!?? mut ei. Mut siistii ;D
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Jerry: Näinhän se on. On vaan tosi paljon helpompi tehdä ulkoasu suurikokoisista ja hyvälaatuisista kuvista^^ Nimestä kävin itseni kanssa aikamoista vääntöä, mulla kun on tunnetusti huono mielikuvitus. Lopulta päädyin tuohon, sillä se City Fox ei oikein vastannut mielikuvaa pienestä kotikennelistä Ranskan maaseudulla.
Jep, Welhoksi ristin pojan kun minulle muutti :D

Kiitoksia molemmille, lisääkin kommentteja saa antaa :D
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Mirzu
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Mun mielestä kennelille sopii paljon enemmän nimeksi Village Fox kuin City Fox, vaikka tuo viimeisenä mainittu onkin hieman ytimekkäämpi ja lyhyempi. Kennelin nimestä tulee mieleen heti ketut, varmaankin siksi että nimessä on sana "fox"? Itselläni ei tule minkäänlaista käsitystä nimen perusteella, että kasvatat bortsuja, mutta nää, eihän se haittaa !

Layssa on sairaan söötit värit, aww <3 Kuvatkin on jees, niitä ehkä vähän muoksittu liikaa tai jotain. Kasvatusrotuna erittäin suloinen rotu, bordercollie. Pidän kyseisestä rodusta, vaikkei lemppareihini kuulukaan.
Molemmat koirut on ihania ja niiden sivut ovat siistit. (:

Jokasella sivulla on myös samanlainen koristekuva (tarkoitan siis reunoiltaan jne., en tietenkään samoja kuvia :D). Mulla ei oo muuta sanottavaa, olen pahoillani. Nytkään ei oo kauheasti intoa arvostella, mutta halusin silti heittää pari kommenttia Village Foxista.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Kiitoksia Mirzullekin kommentista :D
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Mulla sama kun Marizalla, en os voinu kuvitellakaan sulle foxeja! Toisaalta, sillon oisin voinu saada sulta kivan foxin..
Taisin löytää meille seuraavan ulkoasuntekijän! Siis, ihan mieletön ulkoasu. Söpöt kuvat, ihanat värit.
Saako teidät linkittää Taccatan tulevalle linkkilistalle? :D
Jusku
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jusku »

rrrrakastuin tuohon ulkoasuun <3 Ulkoasussa on sopivasti kuvia hyvin aseteltuna, ja kasvatusrotu näkyy selkeästi. Koristekuvat on ihania, ne piristävät ulkoasua entisestään, plussaa rajaukset kuvissa ja kuvien yhtenäisyys (malli). Koirista on kerrottu paimenet sivulla pienet infot, josta plussaa. Olisin kaivannut koirien sivulla tietojen vierelle kuvan, siinä on tyhjä tila joka häiritsee. Kisakalenteri-linkki olisi voinut olla jossain muussa kohtaa. Faktat oikealla laidalla on hyviä.

Minulla on käytössä 17'' näyttö, eli ulkoasu toimii tässä todella hyvin ja on mukavan leveä, useimmat ulkoasut on ihan liian kapeita.
Kuva

Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Kiitoksia myös Viuki ja Jusku! Ja toki VF:n saa linkittää^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Ulkoasusi on todella kaunis! ;o Vakuutuin pelkällä etusivun katselulla siitä, että jos VF:n tulee joskus pentuja, juulia löytyy kyllä ehdottomasti varauslistalta. Pistäpäs muistiin! Etusivu on selvästi huolella tehty, ja antaa kyllä todella upean kuvan kasvatustyöstäsi. Mukava nähdä myös työlinjaisia bortsuja, kun useimmiten ne on niitä karvamöykkyjä, joista en niinkään pidä. Erityisesti Welho-uroksesi oli todella upean oloinen poika, ja Hyrräkin toki kovin kaunis neito.

Ehdoton plus on toki se, että sinulla ei ole kuvalupia Deabeistä, mikä on aika harvinaista nykybortsuja ajatellen. :) Bordermanian koiria toki näkee ulkoasuissa enemmän tai vähemmän, mutta enpä juuri sinun ulkoasusi kuvia ole juuri nähnyt missään, ainoastaan tuo yksi ulkoasun koira (juokseva, todennäköisesti ruskea-valkoinen) näyttää tutulta ja tarkemmin muutkin, mutta ei se iso miinus ole. =)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Unna
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Unna »

Rakastan kennelin ulkoasua. Revitty palsta, jolla linkit sijaitsevat, täydentävät jo ennestään täydellistä julkikuvaa. Fox-nimestä todellakin tulee mieleen kettuterrierit. Village-sana oli silti oiva valinta, se tuo minulle heti mieleen pienen maalaiskylän jossakin Ranskan liepeillä, sievän, pienen ja kotoisan tuvan jonka lattialla makaa epämääräinen kasa kettuterrierejä (tässä tapauksessa tietysti bordercollieita, mutta jos ajatellaan nimeä yhtenä asiana, siinä tapauksessa tuo toinen rotu). Pitkän ja epämääräisen selostuksen jälkeen lopetan kommenttini sanomalla, että värit ovat kauniit, koirat upeita ja menestyneitä, ja Unna aikoo joskus ottaa pennun teiltä :)

//ot: Juulia, kyseinen ruskea-valkoinen koira kirmaili aikaisemmin Bordersky:n ulkoasussa
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Olkaa mukavia immeisiä, ja ruokkikaa Ziriusta ja kliksutelkaa poikasia (:
Kaikille ruokkineille/klikanneille suuri kiitos
Kuva
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Kiitoksia teillekin, Juulia ja Unna!

Pentuja saadaan kyllä vielä odotella, Welho ja Hyrrä on molemmat vielä nuoria eikä kummallakaan ole kauheasti tuloksia. Mutta ehkäpä jossakin vaiheessa ensi vuonna, aika näyttää. Kiva kuitenkin että mielenkiintoa on jo nyt :D
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Vastaa Viestiin