Myhkän samojedinkoirat

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Ciel
Vuohenruokaa

Re: Myhkän samojedinkoirat

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Mulla on myös Internet Explorer 7.0 ja näyttää tältä. Resoluutio 1024x768 on, ja siksi tuohon print screeniin ei mahtuneet kaikki tekstit kun heittää oikeelle noin =)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Kelmi
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Kelmi »

Nyt korjasin Cielin näyttämän ongelman, eli tekstin ei pitäisi heittää IEllä enää (ainakaan uusimmalla millä tein tuon) ja sain taustapalankin paikoilleen, nimen olin muuttanut niin ilmankos ei toiminut. :D
'saan sut mua haluamaan'

palailemassa takaisin virtuaalitouhujen ääreen :---)
Snoe
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Snoe »

Toimii! Minulla on siis IE7.

Jätän kommenttia myöhemmin, nyt ei oikein jaksa kommentoida :roll:
KuvaKuvaKuva
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

En voi kyllä muuta sanoa, kun että VAUDE ! :o
Aivan ihana tyyli, värit ja kaikki !
Kelmi
Ei riitä.

Kiitos Snoe, IE7 varmaan meilläkin ja sillä nuo korjaukset tein. :) Odottelen neaan:inkin kommentteja innolla.
'saan sut mua haluamaan'

Hilla
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Hilla »

http://i136.photobucket.com/albums/q200 ... /myhka.png
Tollasia ongelmia mulla vielä. Käytössä IE7, 1024 x 768.

Mutta on kyllä upea ulkoasu, kyllä se Sid osaa. :D
SWIM
Kelmi
Ei riitä.

Hilla, nyt ei pitäisi kusta niin, että tekstit menevät kuvien päälle, suurensin vielä hieman tuota negatiivista lukua. :D Linkkien kanssa on vähän häikkää mutta tähän hätään en keksi, mistä saattaisi johtua.
'saan sut mua haluamaan'

Mirzu
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Enter-sivu on tuommonen, mitä ne nyt aina sattuu olemaan. Mä vihaan yli kaiken tuota fonttia, jolla on kirjoitettu sana "tervetuloa". Se on mun mielestä niin ruma. Muttajoo, stepataan ittemme nyt sisään.

*pyörtyy* Aivan uskomattoman ihana leiska! Värit pelaa ihan täydellisesti yhteen ja tyksin siitä, että leissä kuva vaihtuu tuollein.. Vähän niinkuin diakuvana ikään. :'D Tuo päivityskohta sopii juuri hyvin tuohon ruskealle pohjalle, eikä ole esimerkiksi jossain etusivun tekstin alla tai niin poispäin.

Etusivun teksti on mukava, ja mun mielestä nuo kaksi koristekuvaa vasemmalla on kuin luotu siihen <3 (no eikös ne vähän oo? D:) Ns. sananlaskukin tuolla ihan lopussa on kiva, siis nuiden koristekuvien alla oleva. Tuommonen pieni tervehdysteksti.
Linkit ovat ihanat<3 Kiva kun pistää kursorin niiden päälle, linkki muuttuu punaseks. Kennelinfo -sivulla oli tosi mukavasti tekstiä, pidin. Ja taas vasemmalla sivupalkissa kuvia, itse Myhkän kennelistä + sen ympäristöstä. Kauniita kuvia ja hyvin kirjoitettu esittely.

Hahaa, ja taas sivupalkissa kuvia, jotka kuvaavat täydellisesti toimintaa. Tapahtumat-sivulla ihanan värinen kalenteri ja tekstiäkin paljon, tai ainakin tarpeeksi mun makuuni. Muuta-sivulla tekijänoikeudet (jotka ilmeisestikin kunnossa) ja paljon muuta tekstiä, jota en kyllä jaksa lukea. 8D
Koirat-sivulla on taas paljon tekstiä (..ja koristekuvia ei tietenkään saa unohtaa :D) ja koirien sivuille vievät linkit on ihanat <3 Kun kursori on päällä, kuvan värit "voimistuu" eikä ole enää niin haaleat. No, kaitpa sitä täytyy sitten mennä kurkkimaan itse koirien sivuille.. Vau, nyt sitä ollaan sitten Hillan sivuilla simmut pyöreinä. Oikeesti, rakastuin yli kaiken noihin sukutauluihin ja kisakalentereihin. Ne on ihan awwwittelun arvoiset! O__P Koirista on kerrottu pitkästi ja ihanasti...

Ihanat koristekuvat kasvatus-sivulla! Tosi suloisia pörrökasoja. Vvau, kyseisellä sivulla on myös ihan sairaasti tekstiä, kerrottu hyvin Myhkän kasvatustoiminnasta. Kasvatit-linkin takaakin paljastui paljon tekstiä ja tuo "Leevi and the Leavings" -teema alko naurattaa.

Nyt ollaan ihan loppumetreillä, täytyy kurkkaista vielä tuonne kirjan puolelle. Hmh, värit ei ihan layouttiin sopivat, mutta ihanan rauhalliset ja kivat värit sielläkin. (: Tää kennel jos mikä menee suosikkeihin, ehdottomasti !
Sun täytyy olla kyllä todella ylpeä, että oot saanu tämmöisen kennelin kasaan, sanon minä.
Kelmi
Ei riitä.

Oi, kiitos todella paljon Mirzu kommenteista! Vieraskirjan värit olen unohtanut todellakin vaihtaa, hyvä kun muistutit, voisin heti pikimmiten mennä ne muokkaamaan, kunhan pääsen koneelle jossa sattuisi olemaan kuvankäsittelyohjelma.

Kamala, alkoi pelottamaan että onko tuota tekstiä todellakin liiaksi kun kukaan ei sitä jaksa lukea. En mie osaa tiivistää kaikkea niin lyhyesti. ;<
'saan sut mua haluamaan'

Mirzu
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

^ Mun mielestä sä kirjotat ainaki tosi ihanasti ja sitä jaksaa kyllä lukea, mutta nyt (minä ainakaan) en kerkeä sitä lukemaan. :D
neean
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja neean »

Ajattelin nytten kommentoida vähän enemmän, mutta toi VAUDE taitaa kertoa aika paljon, mitä tuun sanomaan : D

Elikkäs siis .. Ensinnäkin tuo tervetuloa kyltti on jo mieleeni, ja voisin jäädä vaikka vain sitä tuijottamaan. Fontit ja värit on mielestäni valittu hyvin, ja minä ainakin pidän todella paljon tuosta Myhkään! fontista, yksi lemppareistani (: Sivuille tekee aivan kauheasti mieli mennä ja kun näin ulkoasun, silmäni jähmettyivät täysin paikalleen!! Tuijotin etusivua varmaan 5 minuuttia, ennen kuin pystyin lukemaan tekstejä.

Mielestäni kirjoitat mukavalla tyylillä! Etusivun otsikko: "Miksi näen pelkkää valkoista?" kuulostaa jo todella persoonalliselta ja mukavalta. Tulee sellainen olo, että on pakko lukea koko etusivun teksti ja niin luinkin (vaikka en yleensä koskaan jaksa). Teksti oli kyllä mukava, joten innostuin lukemaan kaikki kennelin tekstit (: Koirat sivun otsikko sai minut hymyilemään ((: "Valkoiset karhukelmit" kuulosti niin hauskalta, että pakosti tuli taas hymykuopat näkyviin! Yksi juttu koirat sivuilla jotenkin kuitenkin häiritsi: Kaikkien muiden koirien kuvat olivat kutakuinkin edestä päin, mutta tuon Rodin kuva oli sivusta... Se häiritsi hieman, mutta en jäänyt sitä kauaksi tuijottamaan, vaan klikkailim jo innokkaana koirien sivuille.

Kun näin koirien sivut, petyin hieman, mutta en alussa, kun näin koiran luonteen, joka on minusta aina plussaa. Luonne oli vielä pitkäkin, joka tekee sivuista aina mukavan täyden ja asiallisen näköisen. Luonteen jälkeen rullasin sivua alaspäin ja näin sukutaulun. Siellä taitaa olla kirjoitusvirhe, koska sukutaulun otsikossa lukee. "Tutustu Oivassa virtaavaan vereen", eikö sen pitäisi olla Hilla ? : D Myöskin sukutaulun sekä kisakalenterin väri oli pieni pettymys. En oikein tajua, miksi värit on vaalean violettia, vai näkyykö se vain minun koneella niin ..? Mieluummin ne olisivat voineet olla punaiset tai tummanruskeat, mitä muutenkin ulkoasussa on eniten! Muuten ne olivat kuitenkin siistit ja oikein huolella tehty. Koirien sukuselvitystä en jaksanut lukea, mutta ne varmaan on todella hienoja, ainakin alkulauseiden perusteella..! (:

Koirien perustietoja en meinannut aluksi löytää. Rullailin sivua ylös ja alas, mutta hetken päästä huomasin vasta, että nehän ovat tuossa muun tekstin vieressä. Tiedän kyllä, että olen vähän huononäköinen tuollaisissa jutuissa, että muut varmaan löysivät ne heti, mutta voisivathan ne olla jotenkin näkyvämmin esillä.

Myhkän sivut olivat kertakaikkisesti mahtavimmat mitä olen pitkään aikaan nähnyt, että olet siis ykkös-suosikkini tällä hetkellä, mikäli ulkoasut ja kirjoitustyylisi pysyvät saman tyylisinä (: <3 Siis ei voi tosiaan muuta sanoa kuin: VAUDE ! : D
Ja muuten, nämä sinun sivusi sai minut kiinnostumaan ja ihastumaan samojedeihin, joten olisin kiinnostunut sellaisesta pikkupallerosta tulevaan labbiskenneliini (: Voi olla, että alan joskus kasvattamaan sammareita, koska teit minuun niin ison vaikutuksen ! ((:

P.S. Kannattaa vaihtaa tuon vieraskirjan väriä, virheä ei oikein sovi tuonna. Mutta se varmaan on vaan jäänyt tuonne edellisestä ulkoasusta. (:
Vastaa Viestiin