Sk kettukakruja, synt.päivä 24.10.
- juulia
- Floodari
Re: Sk kettukakruja, Juulia!
Puolenyön Aamutaika kuulostaa hyvältä. =) Syntymäajalla ei ole väliä, mahdollisimman nopeasti mieluiten, että ehtisin kisata sillä edes vähän ennen kuin oma IRL koira tulee kotiin. Silloin pidän kisataukoa jonkun aikaa. Koira kuitenkin täyttää 7vk vasta 16.11, ja 7vk on luovutusikä, joten kyllä tässä vielä ehtii, jos tässä kuussa vielä syntyisi?
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Sk kettukakruja
Syntymäaika tulee olemaan perjantaina, 24.10. Eli jos Juulia saisi sivut siihen mennessä kuntoon, niin hyvä hyvä :) Toivottavasti ei tullut liian aikaiseen. Uusille sivuille on linkki aloitusviestissä.
/ Mallia voi ottaa Aaveelta. Päätin tuon nimen vaihtaa.
/ Mallia voi ottaa Aaveelta. Päätin tuon nimen vaihtaa.
- juulia
- Floodari
Re: Sk kettukakruja, synt.päivä 24.10.
Puolenyön Aamutaika "Lily" esittäytyy!
Luonteen kirjoittelen lähiaikoina.
Luonteen kirjoittelen lähiaikoina.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Nehän näyttävät oikein hyviltä, kiitos :)
-
- Epätoivoinen katse
Vähänhän minä olen myöhään liikkeellä, mutta vieläkö pennun varaaminen onnistuisi? Olisin nimittäin kiinnostunut ottamaan pienen kettupojan. Kun kuvankin vaivalla väkersin. Vaikka enpä tiedä onko tuosta miksikään näyttelytähdeksi, pää on ainakin liian pieni...
Mutta siis, poika olisi Piksiin tulossa, älä välitä niistä kaikista teksteistä, olen niitä juuri hieman uusimassa. Ja ne rotusysteemit ainakin, nimittäin sinne on juuri yksi irlanninterrierikin tulossa, joten ei tämä poika olisi edes ainut terrieri. Vaikka onhan siellä bostoninterriereitä, mutta nehän eivät virallisesti ole terriereitä.
Harrastuksia olen miettinyt ja varmaan tulisin tämän kanssa mejää ja tuholaistorjuntaa harrastamaan. Ja ehkä myös flyballia. Ja tietysti kävisin myös hieman näyttelyissä. BH:nkin voisin suorittaa. Jos kisanäyttöä haluat niin Lucy taitaisi olla hyvä esimerkki. Mutta minullakin on niitä kausia kun en vain jaksa kisata...
Jos siis saisin tämän pojan, niin nimeksi haluaisin ehkä tuon Aktivistin. Sivut yrittäisin tehdä mahdollisimman pian.
Mutta siis, poika olisi Piksiin tulossa, älä välitä niistä kaikista teksteistä, olen niitä juuri hieman uusimassa. Ja ne rotusysteemit ainakin, nimittäin sinne on juuri yksi irlanninterrierikin tulossa, joten ei tämä poika olisi edes ainut terrieri. Vaikka onhan siellä bostoninterriereitä, mutta nehän eivät virallisesti ole terriereitä.
Harrastuksia olen miettinyt ja varmaan tulisin tämän kanssa mejää ja tuholaistorjuntaa harrastamaan. Ja ehkä myös flyballia. Ja tietysti kävisin myös hieman näyttelyissä. BH:nkin voisin suorittaa. Jos kisanäyttöä haluat niin Lucy taitaisi olla hyvä esimerkki. Mutta minullakin on niitä kausia kun en vain jaksa kisata...
Jos siis saisin tämän pojan, niin nimeksi haluaisin ehkä tuon Aktivistin. Sivut yrittäisin tehdä mahdollisimman pian.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Et kuitenkaan liian myöhään! Sivuja vain tekemään nopeasti, niin se on siinä :) Laitan sulle Aktivistin.
-
- Epätoivoinen katse
http://www.freewebs.com/piksin/Riku.html
Sano jos siellä on jotain virheitä, tein ne sivut aika kiirreessä, sillä en saisi oikeastaan olla enää koneella...
Sano jos siellä on jotain virheitä, tein ne sivut aika kiirreessä, sillä en saisi oikeastaan olla enää koneella...
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Kyllä nuo nopeasti katsottuna näyttävät hyviltä, eikä virheitäkään näkynyt.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Syntymäpäivä tänään! Saatte alkaa kisailemaan ;))