eedenin karvalapset | siphus, shiba, vp, slk, grossp, pohpys

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
VRL-11280
Alkupalat

Re: Edin karvalapset | grossp, grönnko, jaklai, pohpys, shelam, seiskoi, clk, unkviz

Viesti Kirjoittaja VRL-11280 »

Seuraavien pentueitten vanhemman/vanhempien sivujen linkit ovat muuttuneet, korjaattehan tarvittaessa!:)

shetlanninlammaskoira
s. 18.05.2025
sileäkarvainen collie s. 19.05.2025
Binsley
Alkupalat
Avatar ©: Profiilikuva tehty tekoälyllä.

Re: eedenin karvalapset | siphus, shiba, vp, slk

Viesti Kirjoittaja Binsley »

Ajattelin etten hetkeen ottaisi lisää koiria, mutta nää rodut sopisi omiin suunnitelmiin hyvin! Eli lähtiskö Brimdon Groveen lapparityttö Revontähden Lumiturkki ja valkkaripoika Goldbriar's Paint the Town Blue? :)
VRL-11280
Alkupalat

Hahaa, niin tuttu tunne xD Laitetaan sulle sellaset vaavit sinne!
Shain
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Shain »

Voisko Chadajiin lähteä husky narttu Glaciate Pyxis, ja shiba inu uros Bosatchi Nyaa!? :)
Raelith - stabijhounit
Chadaj - sekalainen sakki
Nessu
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Nessu »

lähtiskö mulle shiba narttu Cheritchi Nyaa! :razz: ja mun piti tätä kysellä jo joskus aiemmin mut jäi unohtumaan, mutta oisko mulle voinut kans lähteä noista jo aiemmin syntyneistä pohjanpystykorvista Revontähden Rahaton? :mrgreen:
VRL-11280
Alkupalat

Nessu kirjoitti: Ma Marras 17, 2025 6:11 pm lähtiskö mulle shiba narttu Cheritchi Nyaa! :razz: ja mun piti tätä kysellä jo joskus aiemmin mut jäi unohtumaan, mutta oisko mulle voinut kans lähteä noista jo aiemmin syntyneistä pohjanpystykorvista Revontähden Rahaton? :mrgreen:
Shain kirjoitti: Ma Marras 17, 2025 11:35 am Voisko Chadajiin lähteä husky narttu Glaciate Pyxis, ja shiba inu uros Bosatchi Nyaa!? :)
Laitetaan teille sellaset vaavit sieltä! Ja totta kai Rahaton saa lähteä myös uuteen kotiin <3
Vastaa Viestiin