Täältä pääset seuraamaan, millaisia tuholaisia ois lähössä maailmalle. Hallitusta Kaaoksesta löytyy suurimmaksi osaksi FCI 1-luokan koiria, joten etenkin paimenkoiriin törmää pentulassa usein. Lukase täältä, mikä koira on haudattuna liittyen pennun hankintaan meiltä!
Mutta laitetaan tähän nyt vielä olennaisimmat lyhyesti, niin näet ollaanko yhtään samoilla linjoilla:
VAATIMUKSET & MUU INFO:
- Pennut lähtee niin kenneleille, kuin osaaville talleille ja yksityishenkilöille, joilla riittää intoa sekä aikaa kasvatilleni.
- En myy sohvankoristeita, joten toivon kasvattini pyörähtävän kisoissa edes silloin tällöin tai saavan muuta aktiviteettia (esim. Hoitotoiminta tai mukana oleminen tarinoissa).
- Kuulumisia en pakota kertomaan, mutta kuuntelen niitä enemmän kuin mielelläni. Toivoisin kuitenkin saavani ilmoituksen kasvattini kuolemasta.
- Jalostusoikeus lähtee mukaan kaikille, ellen erikseen toisin mainitse. Pennutuksista ei ole pakko ilmoittaa, mutta olen erittäin kiinnostunut kuulemaan suunnitelmista.
- Mikäli päätät kadota ja en saa sinua kiinni puoleen vuoteen, eikä sivuillasi näy elonmerkkejä, pidän oikeuden ottaa kasvattini takaisin.
- Jos innostus kasvattiini tai kennelin pitämiseen pääsee loppumaan, tarjoathan koiraa ensin minulle.
- Kasvatin sivut toivoisin valmiiksi viimeistään kolme viikkoa syntymän jälkeen, jotta voin hoitaa rekisteröinnin kohtuu ajassa. Lisäaikaa saa tietenkin pyytää!
- Minä rekisteröin pennut vFCI:n rekisteriin.
SUOMENLAPINKOIRIA
E. Myrskytuulen Galaxi (tricolour, paimensukuinen, Instagram/evm-suku)
vFIN KVA vFIN PMVA vPNORDW-20 vPFINW-20 vFIN TVA vPVA BH TK4 RTK2 HK3
I. Unettoman Huumio (musta vaalein merkein, yleislinja, evm-suku)
BH RTK1 TK4 vPVA vTVA vPuppyCH vWPW-20 vNORDPW-20 vFINPW-20
Pentueeseen voi syntyä joko tricoloureita tai mustia vaalein merkein.
Lyhyt tiivistelmä vanhempien ominaisuuksista, terveydestä, luonteista ja pentueen sukutaulu täällä!
VARAUKSET // s. 26.12.2020
Varauksia 3/4
n. Hallitun Kaaoksen Auhti Pahanilmanlintu, Pika (Dehálaš)
u. Hallitun Kaaoksen Aihkimettän Kulkija, Emma Karhu (Instagram)
n. Hallitun Kaaoksen Akantakku Tuulessa, Tiitu
NIMITEEMA
Mikäs muukaan, kuin A:lla alkavat nimet ja inspiraationa Lappi- sekä eräsanasto. Voit valita haluamasi nimen alla olevasta listasta, ottaa siitä jonkin A-sanan tai keksiä nimen kokonaan itse. Nimi on kaksiosainen. Ensimmäisen sanan on alettava A-kirjaimella ja löydyttävä täältä tai täältä. Toinen sana on myös pakollinen, mutta sen ei tarvitse olla kummaltakaan sivustolta ja voi käytännössä olla melkein mikä vain.
Aapamies Häkärässä [vain urokselle]
Akkimusten Kauhu [vain nartulle]
Ahmajäsenen Järsijä
Ajopeskin Retuuttaja
Ahkun Lellikki
Aitilas Erakko
Astahalla Leikkijä
Hallitun Kaaoksen ipanat (slk) || SYNT.
-
- Alkupalat
-
- Ei riitä.
-
- Alkupalat
Re: Hallitun Kaaoksen ipanat (slk)
Tää olikin mun oma henkilökohtanen suosikki tuosta listasta :D Ja on kyllä niin söpö nimen kantajakin :love2: Saiskohan yhtä ipanan kuvista käyttää tuolla pentuesivulla, minkä ruukaan jokasesta pentueesta tehä? Katoin, että kuvaaja on sama jolta Aaton kuvakin on :)
-
- Ei riitä.
Re: Hallitun Kaaoksen ipanat (slk)
Kyllä saat!
-
- Nakkisotilas
Re: Hallitun Kaaoksen ipanat (slk) || SYNT.
Olisiko mahdollista saada Akantakku Tuulessa -loppuinen narttupentu meille, vaikka pentue syntyikin jo?
Vuoden Kennelinperustaja ja Nyyppä 2017
Vuoden Nyyppä 2018
Vuoden Nyyppä 2018
-
- Alkupalat
Re: Hallitun Kaaoksen ipanat (slk) || SYNT.
Onnistuu oikeen hyvin! :) Pistätkö vaikka samalla sun säpo-osotteen, kun ilmotat ipanan sivut, niin pistän sit heti rekisterinumerohakemuksen menemään? :D