KAIKKI TULOKSET TULLEET: Ratapihan käyttöpäivät
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
KAIKKI TULOKSET TULLEET: Ratapihan käyttöpäivät
Ratapihan käyttöpäivät
Vihdoinkin kaikki lajit löytyvät liittojen kalentereista! Pahoittelen jo - köh - hieman täyttyneitä luokkia, mutta kun nopeat syövät hitaat.
Ja nii, otan tuomareita avosylin vastaan!
Päivitetty 01.11. klo 17:52
edit/ kaikki tulokset tulleet
KIITOS PALJON KAIKILLE OSALLISTUJILLE! SUURKIITOKSET VARSINKIN TUOMAREILLE NOPEASTI SAADUISTA TULOKSISTA SEKÄ LIITOILLE NOPEASTA TOIMINNASTA! :-D
Vihdoinkin kaikki lajit löytyvät liittojen kalentereista! Pahoittelen jo - köh - hieman täyttyneitä luokkia, mutta kun nopeat syövät hitaat.
Ja nii, otan tuomareita avosylin vastaan!
Päivitetty 01.11. klo 17:52
edit/ kaikki tulokset tulleet
KIITOS PALJON KAIKILLE OSALLISTUJILLE! SUURKIITOKSET VARSINKIN TUOMAREILLE NOPEASTI SAADUISTA TULOKSISTA SEKÄ LIITOILLE NOPEASTA TOIMINNASTA! :-D
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Joana
- Floodari
Re: Ratapihan käyttöpäivät
Koirani Aamupilven Abdiel on lisätty kaksi kertaa ;)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Veriaivo
^ Jooooo, muutkin ovat ilmoitelleet.
Pitääpi poistella.
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Onkos mun irlanninsusikoirani ilmoittautuminen koejuoksuun tullut perille (lansu_@POISTAvalkohammas.net)? Kattelin että joitain koiria on mielestäni lisätty osallistumisviestini lähettämisen jälkeen, mutta omaa koiraa ei näy tuolla.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Mäkin kyselisin, eli tuomariksi at gmail.com onko tullut osallistumisia, varsinkin koejuoksuun vipukkaa?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Jusku
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Eikö ratajuoksuun ole tullut kilpailijoita..? Lähetin viestin jossa ratajuoksuun ilmoitin Italianvinttikoirani, mutta Ratajuoksu otsikon alla ei ole mitään.

Taukoilee kisauksesta toistaiseksi elämäntilanteen muuttumisen ja rikki menneen koneen takia. Kasvattajat siis olkoon rauhassa, jatkan kisaamista kyllä myöhemmin.
- Veriaivo
Kyllähän noita viestejä on tullut ja olen lisäillyt kunhan kiireistäni olen kerennyt. Muutama osallistuminen jäi yli eilisistä osallistumisista ja tänään laitoin loputkin. Jos eilen olette osallistuneet (tai sitä ennen) ja sitä ei ole lisätty, niin sitä ei ole tullut sähköpostiini eikä sitä löydykään sieltä. Sähköpostissa on enää muutama tämän päivän osallistuminen, joita en ole vielä kerennyt lisätä.
Älkää ihmiset hätäilkö jos en päivään lisäile kaikkia osallistumisia, minullakin on myöskin tietokoneen ulkopuolinen elämä; en ole sähköpostin äärellä päivittelemässä joka viides sekunti onko sinne tullut osallistuminen. ;-) Pyrin lisäilemään osallistujia niin usein kun vain jaksan ja kerkeän. Muistakaa, että osallistujien lisäämistä hidaastaa myös se, että osallistumiset ovat väärin tai joudun ilmoittelemaan että luokka on jo täynnä!
Älkää ihmiset hätäilkö jos en päivään lisäile kaikkia osallistumisia, minullakin on myöskin tietokoneen ulkopuolinen elämä; en ole sähköpostin äärellä päivittelemässä joka viides sekunti onko sinne tullut osallistuminen. ;-) Pyrin lisäilemään osallistujia niin usein kun vain jaksan ja kerkeän. Muistakaa, että osallistujien lisäämistä hidaastaa myös se, että osallistumiset ovat väärin tai joudun ilmoittelemaan että luokka on jo täynnä!
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
Joo ei mitään kiirettä, näyttää nyt löytyvän sieltä. :) Lähinnä siksi kyselin että näin muita koiria joita ei vielä sillon ollut kun laitoin osallistumista. Koskaan ei tiedä menikö se osallistuminen perille asti vai ei, koska kaikki ei laita paluuviestinä tyyliin "Mukana" tai "Ei valitettavasti mahtunut". Monesti on käynyt niin että tulosten ilmestyessä saakin ihmetellä ettei mun koiraa ei lisätty vaikka luokassa olisi ollut tilaakin vielä.vveera kirjoitti:Älkää ihmiset hätäilkö jos en päivään lisäile kaikkia osallistumisia, minullakin on myöskin tietokoneen ulkopuolinen elämä; en ole sähköpostin äärellä päivittelemässä joka viides sekunti onko sinne tullut osallistuminen. ;-) Pyrin lisäilemään osallistujia niin usein kun vain jaksan ja kerkeän. Muistakaa, että osallistujien lisäämistä hidaastaa myös se, että osallistumiset ovat väärin tai joudun ilmoittelemaan että luokka on jo täynnä!
When the hurricanes came for me
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jos mitenkään tän kautta ilmotettuna voisit siirtää Geewas Luciuksen B1 -luokasta B2 -luokkaan? Kiitos! (;
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Pilvi
- Analysaattori
Ootkohan saanut mun valjakkoilmoittautumista? Kattelin että tota sivua on päivitetty, mutta mun koiria ei ole lisätty. Samoin ihmettelin kun sivulla lukee ensin että max. 4 valjakkoa/ajaja/lähtö, mutta sitten lukeekin että lähtöön 1 vain 1 valjakko/ajaja ja kakkoseenkin 2 valjakkoa/ajaja. Silti siellä on ilmoitettu neljääkin valjakkoa ykköseen?
/Tosiaan eilen laitoin 16.10, mailista pilvinn @ gmail.com.
/Tosiaan eilen laitoin 16.10, mailista pilvinn @ gmail.com.

- Veriaivo
^ Äskettäin lisäilin loput osallistuneet (sun osallistuminen kanssa). Eilen jäi toi homma kesken, taas. :-D
Siis mitä ihmettä, en tajunnu oikein tota lähtöihin liittyvää juttua? Siellä lukee "ajajalta max. neljä valjakkoa/lähtö" ja sitten lähtöinfossa lukee esim. lähtö 1:sessä "1 koira/ajaja". Eli se tarkoittaa että yhdeltä ajajalta maksimissaan neljä valjakkoa/lähtö, esim.:
Lähtö 1
Minä - koira
Mina - koira
Minä - koira
Minä - koira
... ja kun siihen lisää 1 koira/ajaja, se tarkoittaa että yhdessä valjakossa saa olla maksimissaan yksi koira. Joko valkeni? ;-)
Siis mitä ihmettä, en tajunnu oikein tota lähtöihin liittyvää juttua? Siellä lukee "ajajalta max. neljä valjakkoa/lähtö" ja sitten lähtöinfossa lukee esim. lähtö 1:sessä "1 koira/ajaja". Eli se tarkoittaa että yhdeltä ajajalta maksimissaan neljä valjakkoa/lähtö, esim.:
Lähtö 1
Minä - koira
Mina - koira
Minä - koira
Minä - koira
... ja kun siihen lisää 1 koira/ajaja, se tarkoittaa että yhdessä valjakossa saa olla maksimissaan yksi koira. Joko valkeni? ;-)
-
Pilvi
- Analysaattori
Re: Ratapihan käyttöpäivät > tuloksia tullut
Ai niin oho, niimpä tietenkin. Ajattelin taas vissiin vähän monimutkaisesti. :D

- Veriaivo
Re: KAIKKI TULOKSET TULLEET: Ratapihan käyttöpäivät
Kaikki tulokset tulleet!
Toistan itseäni: KIITOS PALJON KAIKILLE OSALLISTUJILLE! SUURKIITOKSET VARSINKIN TUOMAREILLE NOPEASTI SAADUISTA TULOKSISTA SEKÄ LIITOILLE NOPEASTA TOIMINNASTA! :-D
Toistan itseäni: KIITOS PALJON KAIKILLE OSALLISTUJILLE! SUURKIITOKSET VARSINKIN TUOMAREILLE NOPEASTI SAADUISTA TULOKSISTA SEKÄ LIITOILLE NOPEASTA TOIMINNASTA! :-D