O: mudeja & bordercollieita

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Lotte
Alkupalat

O: mudeja & bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Lotte »

Hei! Oletko luopumassa mudista tai bordercolliesta, etkä ole löytänyt sille vielä sopivaa kotia? Ei huolta, sillä minä, Lotte, olisin halukas tarjoamaan muutamalle koiralle aktiivisen kisaavan kodin ALL 1nista, joka panostaa etenkin käyttölinjaisiin bordercollieihin ja mudeihin.

Harrastuksia olisi laidasta laitaan, mutta pääasiassa painotamme koirinemme paimennukseen sekä virtuaalisen palveluskoiraliiton kokeisiin. Valioitumista tavoittelemme muutamassa lajissa, ja BH-koe suoritetaan niin pian kuin vain mahdollista. Koiran ei tarvitse olla jo kisannut, mutta suositeltavaa se kylläkin olisi.

Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat tarjota ALL 1:niin mudia tai bordercollieta.
ALL 1 työlinjaisia bordercollieita & mudeja virtuaalisesti
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: O: mudeja & bordercollieita

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

kaikki pennut on jo mennyt
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mulla olis ehkä yksi mudi, mites sun kuvalupien laita?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Bee
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Mulla olisi oma bortsukasvatti vailla kotia. Onur Around'N Robinna. Nesta on Onurin A- pentueesta lähtöisin. Tyttö on ehtinyt kisata jo jonkin verran ja seuraavat tittelit löytyvät: BH Jk1 vFBV vKTV RH-E. Nesta on monipuolinen kisakoira ja soveltuu lähes lajiin kuin lajiin. Laittele vaikkapa yv:tä jos kiinnostaa ;>
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Leevi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Leevi »

psst. koiriesi sivut muistuttavat makuuni liikaa omiltani http://kattus.net/high5/ruuti.html - http://www.freewebs.com/all--1/Unna.htm. Muuten olisi kyllä ollut ihan kiva jutustella uusien mudityyppien kesken.

(niin siis koodit ovat lähes identtiset. eikö noi susta näytä samalta vai ihan tietoisesti varastit mun tekemän työn?)
Heidi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Heidi »

^Pakko sanoa että kun avasin All 1 sivut ekaa kertaa vähän aikaa sitten niin luulin että High 5 oli vaihtanut nimen (sekin niin samantyylinen) ja osoitteen. Tajusin vasta tekstejä ja muita lukiessani että hetkonen, ei ollutkaan. :')
Pitkätauko.
Leevi
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Anteeksi nyt, muttei oikeen vieläkään kelpaa. Nyt olet kopioinut koko ulkoasusi Pure workin sivuilta, joka myöskin on minun tekemäni. Olen tietysti imarreltu, että tekeleeni miellyttävät silmääsi noin paljon, mutta voisitko olla ystävällinen ja olla varastamatta muiden tekeleitä.
Osaat ihan hienosti muutaman pikkujutun koodista poistaa ja muuttaa, mutta se on kyllä vieläkin suoraan sanottuna identtinen. Olisiko liikaa vaadittu, että vastaisit tähän viestiin, tai ottaisit yhteyttä yksityisviestillä tai sähköpostilla asiasta, ennen kuin kopioit jonkun muun ulkoasun.

Voisitko myös kertoa onko sinulla lupaa käyttää sivuillasi olevan "Unnan" kuvia virtuaalikennelissä.
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

http://www.freewebs.com/joomagnan/Rita.html

Päätin nyt näin. evm tuontikoirana tullut Costa Rica tarvitsee KISAAVAN kodin. Jos kiinnostaa, niin paappa viestiä. Ensin hoidat kennelisi kuntoon ja katotaan sitten. Kerrompa sitten lissää.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Vastaa Viestiin