Talvililjan virtuaaliset - useita pentueita
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Talvililjan virtuaaliset - useita pentueita
Lisätty belgipentue :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Osalle pentueista lisätty synttäripäivä :D
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Bortsujen rekisterinumerot :
VTR-19114 Aisenbrey of Cidisa
VTR-19115 Alaskastadir of Cidisa
VTR-19116 Alwazabrez Of Cidisa
-
- Vuohenruokaa
Sunya ja Malla.
Näkyykö sivut normaalisti?
Sain lisättyä kuvat eri koneella, mutta Sunyan muokattua sivua en pääse atm tarkistamaan.
Näkyykö sivut normaalisti?

Don't you wanna live before you die?
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kiitos sivuista ja joo näkyy normaalisti :D
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Lisätty kolme uutta pentuetta!
-
- Ei riitä.
Heissulivei!
Mulla on useampaankin pentueeseen kiinnostusta. Ensin BomDom's:sin mittelipentueeseen, haveeilisin uroksesta (BomDom's Tink-a-tink-a-too). Toiseenkin BomDom's:in pentueeseen olisi kiinostusta, elikkäs keeshondnarrttuun olisi kiinnostusta (BomDom's Weepinbell). Viimeisenä olisin kiinnostusta Cidisalaiseen lappalaisnarttuun :love1:
Kaikkien pentujen kohdalla oikeastaan sama laulu, kisautusta tulisi laajasti lajista-lajiin, näyttelyissä tulisi myös käytyä ainakin lapinkoiran kohdalla, saksanpystykorvatkin pääsisi kehäilemään jos saan otettua/löydän sopivat kuvat. Jos nään järkeväksi käyttää koiria jalostukseen, niin sitä voin myös miettiä. Tälläisiä suunnitelmia
-Pika, Pimeyteen Kadonnut
Mulla on useampaankin pentueeseen kiinnostusta. Ensin BomDom's:sin mittelipentueeseen, haveeilisin uroksesta (BomDom's Tink-a-tink-a-too). Toiseenkin BomDom's:in pentueeseen olisi kiinostusta, elikkäs keeshondnarrttuun olisi kiinnostusta (BomDom's Weepinbell). Viimeisenä olisin kiinnostusta Cidisalaiseen lappalaisnarttuun :love1:
Kaikkien pentujen kohdalla oikeastaan sama laulu, kisautusta tulisi laajasti lajista-lajiin, näyttelyissä tulisi myös käytyä ainakin lapinkoiran kohdalla, saksanpystykorvatkin pääsisi kehäilemään jos saan otettua/löydän sopivat kuvat. Jos nään järkeväksi käyttää koiria jalostukseen, niin sitä voin myös miettiä. Tälläisiä suunnitelmia

-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kuulostaa hyvältä! Laitoin sulle kaikkiin kolmeen pentueeseen varaukset :Dpaimen kasvattaja kirjoitti: ↑Ma Kesä 04, 2018 8:07 pm Heissulivei!
Kaikkien pentujen kohdalla oikeastaan sama laulu, kisautusta tulisi laajasti lajista-lajiin, näyttelyissä tulisi myös käytyä ainakin lapinkoiran kohdalla, saksanpystykorvatkin pääsisi kehäilemään jos saan otettua/löydän sopivat kuvat. Jos nään järkeväksi käyttää koiria jalostukseen, niin sitä voin myös miettiä. Tälläisiä suunnitelmia![]()
-
- Nakkisotilas
Hei! Voisinko mä ottaa B-malamuuttipentueesta itselleni urospennun kaveriksi mun malamuuttinartulle? Kisausta olisi luvassa sitä mukaa kun ehdin, mahdollisimman usein mutta ei välttämättä ihan kauhean aktiivisesti. Jos se käy, niin pennulle tulisi nimeksi Bitter Cold :)
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Onnistuu! Pistä sivuja, kun kerkeät ja voit itse heittää rekkariin :)Litsikoira kirjoitti: ↑Ke Kesä 20, 2018 9:03 pm Hei! Voisinko mä ottaa B-malamuuttipentueesta itselleni urospennun kaveriksi mun malamuuttinartulle? Kisausta olisi luvassa sitä mukaa kun ehdin, mahdollisimman usein mutta ei välttämättä ihan kauhean aktiivisesti. Jos se käy, niin pennulle tulisi nimeksi Bitter Cold :)
Rekisterinumero Deneon malamuutille :
VTR-19131 Ice Dragon's Below Zero
-
- Nakkisotilas
Tässä Bitrun sivut :) heitän sen rekkariin lähipäivinä
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Pistetääs taas muutama pentue uunista ulos :) eli osalle lisätty synttäripäivä ja lapinkoirille samalla nimiteema.
-
- Nakkisotilas
Oi mä haluisin kooikerhondjen! Alankoyö-niminen narttu vois muuttaa meile :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kiitos paimenkasvattaja sivuista!
Laitoin sulle Litsikoira yhen kooikkerin varaukseen :)
EDIT// Lisätty uusi pentue!
Laitoin sulle Litsikoira yhen kooikkerin varaukseen :)
EDIT// Lisätty uusi pentue!