Pentueeseen otetaan 1-4 varaajaa kiinnostuksesta riippuen. Pennun omistaja saa itse päättää pentunsa värityksen halutessaan (suurin todennäköisyys kuitenkin black bi-väritys). Kasvattajana rekisteröin pennut itse.
Pentujen nimet tulevat muotoon Irelia on... (englanniksi)
Tässä vaihtoehtoja (lisää saa keksiä myös itse):
on Cloud Nine
on Top of the World
on a Hiding to Nothing
on Queer Street
on Tenterhooks
on the Bubble
on the Button
on the Dole
on the Fiddle
on the Pig's Back
on the QT
on the Shoulders of Giants
on the Wagon
on the Warpath
on With the Motley
on Your Beam Ends
on Your Tod
On a Wing and a Prayer
Lähtisikö meille narttupentu nimeltään Irelia on Loving her Breeding? Kisaaminen tapahtuu paimennuksessa, agilityssä, tokossa ja muissa lajeissa. Emäksi kyllä, Urhon kanssa. Koira lähtisi Kukkaketoon.
Vuoden Kennelinperustaja ja Nyyppä 2017
Vuoden Nyyppä 2018
Lähtiskö Incideen on Queer Street-niminen narttu? Paimennusta, agilitya, palveluskokeita, tokoa ja kuvista riippuen myös näyttelyitä. Tulevaisuudessa myös jalostukseen, mahdollisesti Neon morsiameksi.
No ajattelin aluksi, että kolme on jo sittenkin tarpeeksi, mutta eiköhän se neljäskin nyt vielä mene. Sinne siis yksi uros sitten. Ja synttäripäivää vois siirtää vielä siihen, että kaikki saa sivut tehtyä. :)
Pahoittelut vielä tätä kautta kun jouduitte odottelemaan niin kauan rekisteröintiä, en selvästikään osaa vielä hoitaa näitä juttuja kovin hyvin. Jos rekisteröinti hylättiin, niin voitte lähettää rekisteröinnin itse uudelleen.