Kiinnostusta shelttipennuille?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Janina
Höpsö veitikka

Re: Kiinnostusta shelttipennuille?

Viesti Kirjoittaja Janina »

11.6 kello seitsemän aikaan aamulla maailmaan oli saatettu neljä tuhisevaa kääröä (arvottu 4-6), kolme narttua sekä yksi, josta emme valitettavasti vielä tiedä mikä se on. :mrgreen: Ensimmäisenä syntyi D. Thedra Briseida (151 g), toisena pentu X (161 g), kolmantena D. Shelton Seven (196 g) ja viimeisenä 166-grammainen D. Chiari Cesarina. On arvottu myös sen verran, että jos Dile ei tule ottamaan pentua ja päättämään sen sukupuolta ja väriä, se on vapaana ja blue merle uros.

Cilem ja pentuset voivat hyvin. Arvostaisin, jos syntymäpäivästä huolimatta antaisitte pentujen kasvaa pentulaatikossaan noin viikon verran ennen kuin raahaatte niitä kisakentille, mutta ei ole pakko. :mrgreen:
Dile
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dile »

Sori että mulla on kestänyt, pennun oon kuitenkin vielä ottamassa! :oops: Löysin itse kuvat blue merlenartulle ja nimeksi vois tulla Tressa Dasnee. Linkkaan tytön sivut ensi viikon aikana :)
Janina
Höpsö veitikka

Hieno homma! :)
Dile
Alkupalat
Viesti:

Noniin, tässä olis Dinja! :)
Osaatkos muuten sanoa tosta ikäluokituksesta, AVOksi mä nyt sen väliaikaisesti pistin mutta hieman epäilen omaa arviointikykyä... :mrgreen:
Janina
Höpsö veitikka

Kiitos, onpa suloinen! Mä luulen että tuo on ihan PEK. :mrgreen: Kyllä se varmasti junnustakin menee! Mutta ei ehkä ihan AVOon kannata laittaa. Tosin se ei ole ihan niin tarkkaa, monet tuomarit eivät osaa katsoa shelttejä sillä tavalla, itsekin olen välillä käyttänyt esimerkiksi väärän sukupuolen kuvia jos olen kokenut että sopivat paremmin toiselle sukupuolelle. Tai mistä syystä milloinkin.

Nyt pitäisi vielä saada oman pennun sivut tehtyä... :mrgreen: Laitan tänne sitten vielä rekisterinumerot, että seurailkaa sen verran!
Janina
Höpsö veitikka

Duskarra Shelton Seven: VTR-17080
Duskarra Tressa Dasnee: VTR-17082

Chip näköjään löytyikin rekisteristä jo. Oma pentu on nyt myös siellä, joten ei kai tässä, pentue taputeltu pakettiin. :D Kiitokset kaikille uusille omistajille, ja onnea kisakentille tai kotikoiran arkeen!
Dile
Alkupalat
Viesti:

Janina kirjoitti:Mä luulen että tuo on ihan PEK. :mrgreen: Kyllä se varmasti junnustakin menee! Mutta ei ehkä ihan AVOon kannata laittaa.
No niin mä ajattelinkin etten osaa kattoa tota ikää, varsinkaan rodusta joka ei ole mulle tuttu irl :mrgreen:
Vastaa Viestiin