Blepicas pentueet: spicsp
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Kiinnostusta? schape, briard, basset, bretoni, s.pic.spaniel
En oo näemmä vielä sanonu, minkä nimen ja sukupuolen valitsen bretonille. Ne nimeksi haluaisin tuon coucou violet ja narttu!
-
- Höpsö veitikka
Mun pennusta vois tulla Mésange Azurée. Musta se kuullostaa vähän urokselle, mut jos haluut piirtää mulle nartun niin voin vaihtaa nimen, kun ei mulla oo sukupuolesta niin väliä.
-
- Alkupalat
Mulle tommonen Gascognenbassetti. Tulis mulle Valkosuklaaseen.
Käytäisiin ainakin ajokokeissa ja kilpailtaisiin mejässä, tokossa, koiratanssissa ja suoritettaisiin BH -koe. En ole käyttämässä koiraa jalostukseen.
Haluaisin uroksen sekä haluaisin, että piirtäisit koiralle kuvan. Jos tietenkin kerkeät/ viitsit :)
Käytäisiin ainakin ajokokeissa ja kilpailtaisiin mejässä, tokossa, koiratanssissa ja suoritettaisiin BH -koe. En ole käyttämässä koiraa jalostukseen.
Haluaisin uroksen sekä haluaisin, että piirtäisit koiralle kuvan. Jos tietenkin kerkeät/ viitsit :)
-
- Epätoivoinen katse
Valkosuklaa, hyvältä kuulostaa, kyllä sinulle lähtee bassettipentu. Ja kyllä piirrän kuvankin kunhan ennätän. :)
// GASCOGNENBASSETTI NIMET
Teemana kivilajit
Blepicas...
Roche Magmatique
Roche Volcanique
Roche Plutonique
Roche Filonienne - Sintsu
Roche Sédimentaire
Roche Métamorphique
// GASCOGNENBASSETTI NIMET
Teemana kivilajit
Blepicas...
Roche Magmatique
Roche Volcanique
Roche Plutonique
Roche Filonienne - Sintsu
Roche Sédimentaire
Roche Métamorphique
-
- Vuohenruokaa
Don't you wanna live before you die?
-
- Epätoivoinen katse
Re: Kiinnostusta? schape, briard, basset, sin.pic.spanieli
Bretonien syntymäpäivä tosiaan tänään, Deneolle kiitos sivuista. Hyvältä näyttää, joskin isän tittelirivi on aavistuksen pitempi kuin mitä Grimmin sivuilla näkyy.
Ja jos Sainosta ei kuulu nyt mitään 26.7. mennessä, niin Talvililja saa valita kumman nartun kuvan haluaa käyttöön.
Ja jos Sainosta ei kuulu nyt mitään 26.7. mennessä, niin Talvililja saa valita kumman nartun kuvan haluaa käyttöön.
-
- Epätoivoinen katse
Bassetit ovat syntyneet ja kuvat ovat väritystä vaille valmiit.
Talvililja, saat valita kumman kuvan haluat bretoni pennullesi: 1 vai 2. Sainolle jää jäljelle jäävä kuva, jos hän vielä on pentua ottamassa.
Sinisten kuvat ovat luonnosteluasteella, joten se pentue luultavasti syntymässä seuraavaksi, mutta tarkempaa ajankohtaa en osaa vielä sanoa.
Talvililja, saat valita kumman kuvan haluat bretoni pennullesi: 1 vai 2. Sainolle jää jäljelle jäävä kuva, jos hän vielä on pentua ottamassa.
Sinisten kuvat ovat luonnosteluasteella, joten se pentue luultavasti syntymässä seuraavaksi, mutta tarkempaa ajankohtaa en osaa vielä sanoa.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Oon pennun ottamassa. Saan sivut tehtyä vasta ensviikolla ja siinä samalla valitsen kuvan :)
Sintsu kirjoitti:Bassetit ovat syntyneet ja kuvat ovat väritystä vaille valmiit.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Sain tehtyä nyt sivut, Violet.
-
- Epätoivoinen katse
Kiitos sivuista, hyvältä näyttää :)
-
- Epätoivoinen katse
Pahoittelen pitkää taukoani, mutta nyt kyselisin kuinka moni on vielä ottamassa pennun?
Ja tietysti olisiko uusia kiinnostuneita ilmaantunut tässä vuoden aikana?
Alan tässä kesän mittaa piirrellä pennuille kuvia ja haluaisin vähän tietää missä mennään :)
Ja tietysti olisiko uusia kiinnostuneita ilmaantunut tässä vuoden aikana?
Alan tässä kesän mittaa piirrellä pennuille kuvia ja haluaisin vähän tietää missä mennään :)
-
- Ei riitä.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Kiinnostusta? schape, briard, sin.pic.spanieli
Voiko tosta schapepentueesta saada vielä pennun? :D Hiljamielessä olis sellaselle paikka!
-
- Epätoivoinen katse
Sainolle kiitoksia sivuista!
Ja Sparklelle lähtee ehdottomasti pentu Hiljamieleen, olen tässä nyt yrittänyt piirrellä noita muita pentueita alta pois, schapet on vielä vaiheessa kun arvon, että haluaisinko vielä muuttaa kennelnimen ennen ensimmäisen pentueen syntymistä. Haluaisitko pennulle piirroskuvat? Jos, niin onko värillä tai sukupuolella väliä?
Ja Sparklelle lähtee ehdottomasti pentu Hiljamieleen, olen tässä nyt yrittänyt piirrellä noita muita pentueita alta pois, schapet on vielä vaiheessa kun arvon, että haluaisinko vielä muuttaa kennelnimen ennen ensimmäisen pentueen syntymistä. Haluaisitko pennulle piirroskuvat? Jos, niin onko värillä tai sukupuolella väliä?
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Piirroskuva olis kyllä huima juttu. :) Narttu vois olla hyvä, ja väriksi siniharmaa tai mustavalkoinen jos mahdollista!