Vicinity R-pentue | sp
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Vicinity R-pentue | sp
"Odotan saksanpaimenkoira kasvattini omistajan kilpailevan koiransa kanssa palveluskoirakokeissa (mielellään suojelu), tokossa ja paimennuksessa, kaikki muut lajit ovat tottakai plussaa. Toivon tulevan kodin olevan suhteellisen aktiivinen, mikä tarkoittaa sitä että sitä ilmoiteltaisiin edes pari kertaa kuukaudessa kilpailuihin. Ymmärrän toki tauot sun muut, joten ei paniikkia (:
Kokonaisuudessa pentuja syntyy enintään kolme, jokaiselle pennulle lähtee mukaan yhden pentueen (3 pentua) jalostusoikeus, jonka ehtona on se että minulle kerrotaan ennen pentueen julkistamista minkälaisen yksilön kanssa kasvattini tulee pennut saamaan. Tällä tavoin säästetään hieman sukua. Kotia tarjotessasi tahtoisin nähdä jonkinmoisen kisanäytön, paitsi jos olet ennenkin omistanut kasvattejani tms. silloinhan on yleensä toiminta hieman tutumpaa. Tulevaisuuden suunnitelmatkin olisi hyvä saada tietää."
R-pentue | saksanpaimenkoira | o1.o7.2o15
I n f o
R-pentue on puhtaasti käyttölinjainen. Vanhemmat ovat vietikkäitä harrastekoiria, jotka toivon mukaan periyttävät upeaa ulkomuotoaan ja luonnettaan jälkeläisilleen. Isä on oma kasvattini jo toisessa polvessa, elämänsä se on viettänyt sijoituksessa Marcian hyvässä hoidossa saaden parhaat mahdolliset edellytykset kilpailemiseen ja pärjäämiseen. Myös pentueen emä asustaa Marcialla sijoituksessa, koira muutti alunperin minulle mutta sijoittamismahdollisuuden tullen tein sen mielelläni.
Pentueesta saattaa synytä myös näyttelyissä pärjääviä koiria, sillä isä on kolmen maan muotovalio ja emän ulkomuotokin lähentelee malliesimerkkiä. Käyttölinjaisuus on kuitenkin tässä pentueessa päällimmäisenä.
Pentuja tulee syntymään väreissä harmaa ja mustaparkki, pennut ovat poikkeuksetta lyhytkarvaisia.
V a n h e m m a t
Isä vFIN & vSWE & vLVA MVA BH IPO2 vFIN TVA vPVA Killing Them Softly of Vicinity
Emä BH HK1 IPO2 vFIN TVA vAVA vPVA Lemminkäisen Satu Peikosta
N i m e t
Nimen saa päättää itse, kunhan se alkaa R-kirjaimella ja on englanniksi. Nimen perään tulee liite of Vicinity.
Reckless of Vicinity
Ready to Go of Vicinity
Run Free of Vicinity
Raised By Wolves of Vicinity
Rolling Stone of Vicinity
Reverse the Curse of Vicinity
Rise Up of Vicinity
Revenga of Vicinity
Rock Is Dead of Vicinity
V a r a u k s e t
2/3
Aveline, Vicinity Shepherds - n. Rawwwrr! of Vicinity
Cookiemonster, HELL Monroe's - u. Risk It All of Vicinity
Nimimerkki, kennel - u./n. R***** of Vicinity
Kokonaisuudessa pentuja syntyy enintään kolme, jokaiselle pennulle lähtee mukaan yhden pentueen (3 pentua) jalostusoikeus, jonka ehtona on se että minulle kerrotaan ennen pentueen julkistamista minkälaisen yksilön kanssa kasvattini tulee pennut saamaan. Tällä tavoin säästetään hieman sukua. Kotia tarjotessasi tahtoisin nähdä jonkinmoisen kisanäytön, paitsi jos olet ennenkin omistanut kasvattejani tms. silloinhan on yleensä toiminta hieman tutumpaa. Tulevaisuuden suunnitelmatkin olisi hyvä saada tietää."
R-pentue | saksanpaimenkoira | o1.o7.2o15
I n f o
R-pentue on puhtaasti käyttölinjainen. Vanhemmat ovat vietikkäitä harrastekoiria, jotka toivon mukaan periyttävät upeaa ulkomuotoaan ja luonnettaan jälkeläisilleen. Isä on oma kasvattini jo toisessa polvessa, elämänsä se on viettänyt sijoituksessa Marcian hyvässä hoidossa saaden parhaat mahdolliset edellytykset kilpailemiseen ja pärjäämiseen. Myös pentueen emä asustaa Marcialla sijoituksessa, koira muutti alunperin minulle mutta sijoittamismahdollisuuden tullen tein sen mielelläni.
Pentueesta saattaa synytä myös näyttelyissä pärjääviä koiria, sillä isä on kolmen maan muotovalio ja emän ulkomuotokin lähentelee malliesimerkkiä. Käyttölinjaisuus on kuitenkin tässä pentueessa päällimmäisenä.
Pentuja tulee syntymään väreissä harmaa ja mustaparkki, pennut ovat poikkeuksetta lyhytkarvaisia.
V a n h e m m a t
Isä vFIN & vSWE & vLVA MVA BH IPO2 vFIN TVA vPVA Killing Them Softly of Vicinity
Emä BH HK1 IPO2 vFIN TVA vAVA vPVA Lemminkäisen Satu Peikosta
N i m e t
Nimen saa päättää itse, kunhan se alkaa R-kirjaimella ja on englanniksi. Nimen perään tulee liite of Vicinity.
Reckless of Vicinity
Ready to Go of Vicinity
Run Free of Vicinity
Raised By Wolves of Vicinity
Rolling Stone of Vicinity
Reverse the Curse of Vicinity
Rise Up of Vicinity
Revenga of Vicinity
Rock Is Dead of Vicinity
V a r a u k s e t
2/3
Aveline, Vicinity Shepherds - n. Rawwwrr! of Vicinity
Cookiemonster, HELL Monroe's - u. Risk It All of Vicinity
Nimimerkki, kennel - u./n. R***** of Vicinity
.
.
.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
- Cookiemonster
- Kanada
Re: Vicinity R-pentue | sp
Mikäs tän pentueen tilanne? Mulla vois olla kiinnostusta ottaa toinen Viccarilainen tonne HELL Monroe'siin asustelemaan! Kisanäyttöä voisinpa vilauttaa vaikka tuolta Ista -neitokaiselta. 

Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
No olin jo pistämässä näitä syntymää pelkällä mun varauksella, mut kyllä sä mukaan mahut! Siinä tapauksessa jätän nää vielä oottelemaa vanhempien valioitumisia :) Mut kyllä sulle lähtee pentu oikee mielellää!
.
.
.
- Cookiemonster
- Kanada
Mahtavaa! Sukupuoleksi olisi tulossa uros ja nimeltään Risk It All of Vicinity. :)
Kisakaveriksi olisi tosiaan muun lauman mukaan tulossa, eli mitään muita suunnitelmia ei olisi sen koomin.
Kisakaveriksi olisi tosiaan muun lauman mukaan tulossa, eli mitään muita suunnitelmia ei olisi sen koomin.
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
- Cookiemonster
- Kanada
Vaihtaisin muuten mun varaaman penskan sukupuolen nartuksi.
Penskan sivu jo valmiina! Riski, kuvat tulee ihan tässä piakkoin.

~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Höpsö veitikka
http://virtmarcia.site11.com/xavier.html
http://virtmarcia.site11.com/veela.html
Tuosta uudet osoitteet =)
http://virtmarcia.site11.com/veela.html
Tuosta uudet osoitteet =)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Oho, kappas kehveliä. Nää vois syntyä hei tänää! :D Kuis Cookiemonster kun sivut ei toimi, ooks viel ottamas?
.
.
.
- Cookiemonster
- Kanada
Olin ihan unohtanut tämän! Tekasen äkkiä uuden sivun Riskille, kun oon näköjään sen menny vahingossa tuolta poistaan.
Pistän uuden osoitteen ihan tuotapikaa!
/ Tässäpä tämä olisi, kuvat tulee jahka löydän kivat.

/ Tässäpä tämä olisi, kuvat tulee jahka löydän kivat.
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti: