Useamman rodun pentueita - UUSIA d, käy-lb, lb, cpk
-
- Höpsö veitikka
Re: Useamman rodun pentueita - corgien nimet
myww kiitos sivusta :) Mihkä muuten corgi ja nahka tulee vai tuleeks ne yksityisiks? Ja haluisin pentusivulle linkittää sähköpostit niin minkä osotteen sulle voi pistää?
Väänsin corgipenneille jo pentuesivun. Luonnekuvaukset on nyt vähän mitä on, kun en tiennyt pentujen sukupuoli niin niistä tuli vähän ympäripyöreitä :D Jos joku haluaa vaihtaa jonkun toisen pentuun niin ollos hyvä vain ja ilmoittaa.
Väänsin corgipenneille jo pentuesivun. Luonnekuvaukset on nyt vähän mitä on, kun en tiennyt pentujen sukupuoli niin niistä tuli vähän ympäripyöreitä :D Jos joku haluaa vaihtaa jonkun toisen pentuun niin ollos hyvä vain ja ilmoittaa.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Minulle uros. Voi kun kiva nimi teema, mut huono siks ku en osaa päättää. Kulta-Into Pii sopis ku sit se olis äitinsä mukaan mut toisaalta onks sit liikaa kultaa. Kenraali Nuuh olis ihana mut sitten taas se oikee hahmo on niin suruinen. Taikaviitta ja Touho Ankka olis kans kivoja. Ja Taavi. Yhyyyy!
Jos mää sit valitsen ööäöä Kulta-Into Pii niin on sit selkeesti äitinsä poika. Kutsumanimeks varmaan tulee Into. :D
// Oho uus viesti välii! Hepuli on ihana ja minulle käy! <3 Into sopiikin hepulille!
Jos mää sit valitsen ööäöä Kulta-Into Pii niin on sit selkeesti äitinsä poika. Kutsumanimeks varmaan tulee Into. :D
// Oho uus viesti välii! Hepuli on ihana ja minulle käy! <3 Into sopiikin hepulille!
-
- Höpsö veitikka
Kulta-Into Pii on oikein hyvä! Ja Into Hepulille kutsumanimenä vielä sopivampi :D
-
- Epätoivoinen katse
Minulle poika ja nimeksi Kenraali Nuuh
-
- Höpsö veitikka
Re: Useamman rodun pentueita - sharppi, pyrre (pk), pont-a
Sintsulle Kenraali Nuuh. :)
Nyt olis kolme uutta pentuetta lisätty!
// Suunnitteilla myös:
cpk BH Vk2 RH-FL B RH-T A vPVA vFIN TVA vFINJW-13 Teräshampaan Keskiyöllä Otan Sielusi x BH Hk2 vFIN TVA vPVA Illusian Be My Escape (odottaa uroksen kasvattajan vahvistusta)
sp BH Vk3 IPO3 vSpVkM-13 vFIN TVA vAVA Suojavyöhykkeen Sirpaleista Kultaa x BH Vk3 Jk1 SchH2 RH-FL B vPVA Kielometsän Mieleen Tatuoitu
Nyt olis kolme uutta pentuetta lisätty!
// Suunnitteilla myös:
cpk BH Vk2 RH-FL B RH-T A vPVA vFIN TVA vFINJW-13 Teräshampaan Keskiyöllä Otan Sielusi x BH Hk2 vFIN TVA vPVA Illusian Be My Escape (odottaa uroksen kasvattajan vahvistusta)
sp BH Vk3 IPO3 vSpVkM-13 vFIN TVA vAVA Suojavyöhykkeen Sirpaleista Kultaa x BH Vk3 Jk1 SchH2 RH-FL B vPVA Kielometsän Mieleen Tatuoitu
-
- Epätoivoinen katse
Re: Useamman rodun pentueita - sharppi, pyrre (pk), pont-a
Nuuhkun sivut ehdin tässä jo tehdä.
-
- Höpsö veitikka
Re: Useamman rodun pentueita - rh, doggi, saluki, pemu
Sintsulle kiitos sivusta!
Mitäs jos pembrokepennut syntyis 08.03.15?
Nyt olis tarjolla rhodesiankoiria, tanskandoggeja (mu&ha), sakemanneja, salukeja ja pembrokeja (ihan toinen yhdistelmä!).
Mitäs jos pembrokepennut syntyis 08.03.15?
Nyt olis tarjolla rhodesiankoiria, tanskandoggeja (mu&ha), sakemanneja, salukeja ja pembrokeja (ihan toinen yhdistelmä!).
-
- Epätoivoinen katse
Re: Useamman rodun pentueita - rh, sp, doggi, saluki, pemu
Minulle sopii tuo syntymäpäivä.
Ja sitten... pontipojalle nimeksi Yötähtäin, sharppi tulee olemaan myös poika, pyrtsistä en osaa vielä sukupuolta sanoa ja lopuksi varaisin oikein mielelläni myös tanskandoggi pupsin ja rhode tyttösen, jos vaan saan olla näin ahne. Ei mulla muuta
Ja sitten... pontipojalle nimeksi Yötähtäin, sharppi tulee olemaan myös poika, pyrtsistä en osaa vielä sukupuolta sanoa ja lopuksi varaisin oikein mielelläni myös tanskandoggi pupsin ja rhode tyttösen, jos vaan saan olla näin ahne. Ei mulla muuta

-
- Höpsö veitikka
Minäpä merkkailen kaikki ylös kun koneelle pääsen :) ja tottakai saa olla ahne! Oikeen mieluusti sulle pennut noista annan.
-
- Höpsö veitikka
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Höpsö veitikka
"En kerkiä tekeen sivuja ihan heti" ja sit ne tulee samana päivänä :D Kiitos! Kiva luonne. Onks toiveita syntymäpäivän suhteen? Miten olis esim tänään niin saisit (jos kerkiät) niin ilmottaa tonne Shadyn kisaputkeenkin jollekin päivälle Olgaa?
-
- Höpsö veitikka
En kerkee ilmottaa nii ei oo välii :D ja en tienny et mulla oliki nii paljon aikaa et kerkee tehä sivut xd
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
-
- Höpsö veitikka
No ne syntyi sit eilen (3.3) :D
-
- Kriisissä
- Viesti:
Pahoittelen etten oo sivuja vie tehny. Teen kyllä mahd pian, mut kisausta saa vielä odottaa kun nyt ei oo aikaa eikä intoa lähetellä koodeja ja päivittää. Muutenkin kun on vielä päivittämättä tuloksia muille koirille, niin hetki menee ennen kuin palaan. Mut en oo lopettamas missään nimessä :)
-
- Höpsö veitikka
Ei kiirettä, kyllä tässä odottaa kerkiää :)
Nahkat syntyis 13.3
Nahkat syntyis 13.3