Blepicas pentueet: spicsp

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Sintsu
Epätoivoinen katse

Blepicas pentueet: spicsp

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Olisiko näille roduille minkä verran kiinnostusta? Harvinaisempia tapauksia kaikki, joten nyt on ainutlaatuinen tilaisuus saada pentu kyseisistä roduista :mrgreen: Ja lupaan piirtää kaikille halukkaille kuvat mukaan!

Sininenpicardienspanieli

BH vFIN KVA & TVA vFIN PMVA Amoureuse Mésange Bleue
x
evm koira

Varaukset:
Susityttö, Lintuhaukun, uros, Blepicas Mésange Azurée
-Nita-, Lintukaira/Kettulaakso?, narttu, Blepicas Mésange de Caroline
Ewa, Pohjoistuuli, narttu, Blepicas Mésange Huppée

Brienpaimenkoira syntyneet 26.4.2017

BH JK3 vAPVA vPVA vFIN TVA vFIN & vSWE & vNOR & vF & vIT & vDK & vPOHJ & vKANS PMVA vPSWEW-08 vPFRAW-09 vPDKW-11 Très Beau qui Fleur
x
BH vAPVA vFIN TVA vFIN KVA vFIN & vSWE & vNOR & vDK & vIT & vPOHJ & vKANS PMVA vPSCW-14 vPFINW-15 vPITW-15 vPEUW-16 vPNORW-16 vPDNKW-16 Hallavintin Charmantti

Varaukset:
n. Blepicas Violette Odorante, Sintsu, Blepicas
u. Blepicas Violette du Larzac, Sintsu, (pidän toistaiseksi itselläni kaksi pentua, mutta toinen oli varattu Susitytölle, jos vielä haluat pennun ottaa niin ilmoittele!)
u. Blepicas ???, Ewa, otatko vielä pennun? kuva (näyttelyissä pistäisin pentuluokkaan. jos haluat joskus aikuiskuvaa niin sitä voidaan katsoa sitten)

Nimivaihtoehtoja: (teemana orvokkilajikkeet ranskaksi)
Violette des Chiens
Violette de Rivinus
Violette de Jordan
Violette de Thomas
Violette de Reichenbach
Pensée Calaminaire
Pensée de Corse
Pensée de Rouen

Bretoni syntyneet 19.7.2015

BH RH-F B RH-FL A vFIN KVA vFIN TVA vFIN & vIT & vN & vFRA & vKANS PMVA vPFRAW-11 vPFRAW-14 vPFINW-15 vPITW-15 Ciment´s Doré
x
Gökens Claudia evm

Pennut:
u. Blepicas Coucou Gris, Deneo, DL
n. Blepicas Coucou Émeraude, Saino, Hölynpölyn
n. Blepicas Coucou Violet, Talvililja, Cidisa

Gascognenbassetti syntyneet 25.7.2015

BH vFIN & vSWE KVA vGERJM-11 vPFRAW-11 vPFRAW-09 vPSWEW-08 Nocturne Virginie
x
evm koira

Pennut:
n. Blepicas Roche Filonienne, Sintsu, Blepicas,
u. Blepicas Roche Plutonique (pidän toistaiseksi itselläni, mutta oli varattu Valkosuklaalle, jos vielä haluat pennun ottaa niin ilmoittele!)
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Re: Kiinnostusta? schape, briard, basset, bretoni, s.pic.spaniel

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Minulle tuollainen gascognenbassetti Tousleen? Aivan ihana ilmestys tuo emä! Rakastuin, jotenkin sympaattisin piirretty virtuaalikoira jonka oon ikinä nähnyt! Pentu pääsisi samoihin puuhiin kuin mun basset houndit, ajokokeita, mejää ja näyttelyitä Ruotsissa sekä BH. Kyllä mä maastoesteillekin sitä varmaan vien, kun mulla mm. Anernerkin koirat kisaa niissäkin. Ehdottomasti haluaisin sun piirtämän kuvan. Voin ottaa sijoitukseen! Sukupuolella ei ole siis väliä.
Sintsu
Epätoivoinen katse

Tietysti sinulle pentu lähtee ja olisi tosi mukava jos sijoitusnartun ottaisit. Ja en kyllä voi luvata että pennun kuvasta tulee yhtä sympaattinen kuin emänsä, mutta toivottavasti nyt edes jonkinverran perisi emänsä olemusta :D

Viivin haluaisin kisata vielä Norjan käyttövalioksi ja Ruotsin jälkivalioksi kun kumpikin valionarvo on vain yhtä ykköstulosta vaille. Sitten tämä pentue voisikin jo syntyä.
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Sopii mulle vallan hyvin :) Mä kyttäilen kyllä tätä topiccia niin pysyn selvillä. Sivuja ehdin tässä lomalla jo alottelemaan jos tylsyys iskee. :cool:
Deneo
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Mitä vaadit sijoituskodilta? Bretoni pitää ehdottomasti saada ja voisin hyvin ottaa sijoituksenkin, mutta en tiedä pärjääkö noilla tulevilla kuvilla näyttelyissä mitenkään erityisesti :D. Ja nyt pitää kyllä miettiä tuota schapendoesiakin, kun sellainen on käynyt mielessä monesti...
Don't you wanna live before you die?
Sintsu
Epätoivoinen katse

Oikeastaan toivoisin sijoituskodilta niitä piirrettyjä kuvia. Haaveilen hienoista piirretty-kuvallisista sukutauluista (jotain tähän suuntaan, mutta pidemmälle), mutta jos haluat välttämättä valokuvat niin kyllä sekin onnistuu, vaikka sijoituskoiran ottaisitkin. Eikä sekään ole mikään este, että kuvat eivät ole mitään näyttelyvoittaja-ainesta, sitten koiran pitää vain osoittaa jalostuskelpoisuutensa käyttölajeissa :D. Kanakoirakokeissa toivoisin bretonipennun kisaavan (ja minun pitää varmaan alkaa itse niitä järjestää että olisi kisoja mihin osallistua) mutta muuten on hyvin vapaata. Käyttövalionarvoon pyritään ja kaikki muu on plussaa ;) Eli en mitään ihmeitä vaatimalla vaadi, ihan omaan tahtiin mikä hyvältä tuntuu ja käy helposti. Kiitän ja kumarran jos sijoituskoiraa jaksetaan ahkerasti monissa lajeissa kisata, mutta en vaadi sitä, ettei tarvitse jättää koiraa ottamatta siksi, että pelkää ettei kisaa sen kanssa tarpeeksi. Koirakohtaisesti ja tilanteen mukaan sitten katsellaan milloin koira ehkä olisi valmis pentueeseen. Ja voit ottaa uroksen tai nartun, minulle käy kummin vain, tuon sille sitten puolison sen mukaan kumman sinä haluat.

Ja mieti rauhassa schapendoesta, mielelläni sinulle sellaisen annan jos vain haluat.
Deneo
Vuohenruokaa

Kyllä mulle piirroskuvatkin kelpaa :). Valokuvallisen voi vaikka tuoda jossain vaiheessa, ei varmasti tekis pahaa virtuaalimaailman bretonikannalle. Tavoitteena ois kisata valioksi ainakin kanakoirakokeissa, mejässä ja agilityssa, ja näiden rinnalle sitten näyttelyitä, tokoa ja sellaisia. Eli voin kyllä ottaa sijoituksen, sukupuolella ei väliä.
Saino
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Saino »

Apua, mun on varmaan pakko hankkia jostain kuvat pikkubretonille, jos mulle vaan sellaisen luovuttaisit! :D Mä en kyllä oo ihan satavarma tästä, koska en tiedä vielä mistä hommaisin ne kuvat, mutta mutta. Awww, mä haluun toisenkin bretonin... Sitä kisautettaisiin varmaan suunnillen samaan tyyliin kuin Friziä (kalenterissa olevat kisat vuodesta 2013 on mun kisauttamia, aiemmat kirbyn).
Joskus toivon olevani kuuro, mykkä ja sokea.
Sintsu
Epätoivoinen katse

Deneolle siis piirroskuvallinen sijoitus, katsotaan vielä sitä sukupuolta vähän sen mukaan millainen piirroksesta tulee. Väritoiveita? Ja kisautussuunnitelmat kuulostavat paremmilta kuin hyviltä :D Eikä tuontibretonikaan pahaksi olisi tälle bretonikannalle. Itsekin tuon ehkä parikin bretonia sitä mukaa kun ehdin piirroksia tekemään.

Ja Sainolle ehdottomasti lähtee myös pentu :) Omia piirroksiani edelleen kaupittelen kaikille kuvaongelmaisille, valokuvia bretoneista minulla ei valitettavasti ole.
Saino
Ei riitä.

Joo, olisin kiinnostunut vaikka sun piirtämästä kuvasta, jos vaan viitsisit tehdä. :)

//Toiveena olis narttu ja ööää värillä ei oo välii, eli mikä sua sattuu huvittamaan :D
Sintsu
Epätoivoinen katse

Sukupuoli/väritoiveita?
Sintsu
Epätoivoinen katse

Elikkä, bretonipennut voisivat syntyä nyt helmikuussa, kuvia en ole muilta kiireiltäni saanut vielä piirrettyä, mitä pahoittelen kovasti. Mutta toivoisin ehtiväni piirrellä tässä kuussa kun koulukiireet helpottavat ja hiihtolomakin on tulossa. Bretonipentueen nimiteemana voisivat olla Käet ranskaksi, jos se vain teille sopii? Vaihtoehtoja löytyy:

Blepicas...

Coucou Africain
Coucou Criard
Coucou Didric
Coucou Émeraude
Coucou Foliotocol
Coucou Gris
Coucou Montagnard
Coucou Olivâtre
Coucou Oriental
Coucou Plaintif
Coucou Shikra
Coucou Solitaire
Coucou Surnicou
Coucou Violet
Coucou Velouté
Coucou de Meyer
Coucou de Klaas
Coucou de Madagascar
Coucou des Buissons
Coucou de Sonnerat
Petit Coucou

Ja täältä voi etsiä lisää jos mikään noista ei miellytä. Toivoisin vain että tuo Coucou nimeen jotenkin sisältyisi.

Ja gascognenbassettipentue lähestyy myös sillä Viivistä tuli Ruotsin jälkivalio, vaikka en sitä sivuille olekaan vielä ehtinyt päivitellä. Onko Lyydialla jotain nimitoiveita? Jotain ranskankielistä.
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Ei oo nimillä välii ja ranskan kieli on oikeen kiva, eipä siit kauheesti nää että mitä tarkottaa ;D
Deneo
Vuohenruokaa

Coucou Gris kuulostaa kivalta! Ja värillä ei ole väliä, ihan mikä sattuu inspaamaan :).
Saino
Ei riitä.

Mulle Blepicas Coucou Émeraude! Mun puolesta kuvilla ei ole mitään kiirettä, teet kun ehdit. :)
Vastaa Viestiin