Tuommoisesta yhdistelmästä siis on yksi napero vapaana. Värin ja sukupuolen saa valita. Syntynyt 20.9.2008 Sivuja ei ole, nimeltään lapsonen tulisi olemaan Deattan Akradakabra, voi myös keksiä uude, teemana oli taikasanat. Etsinnässä siis koti jossa voi elää, en vaadi himokisautusta.Syksyllä olisi takoitus teettää pennut Sudenyön Mahtivoimalle "Milka". Pentue on vielä mietintämyssyssä mutta jos kiinnostuneita löytyy niin teetetään, varaajia otan max. viisi (jos edes kolmea kiinnostunutta saan, kun suomenlapinkoirille ei tällä hetkellä ole kovin menekkiä).
Milka on komea ja hyvä luonteinen tällä hetkellä vain käyttöpuolella menestynyt lapinkoira herra. Milka on tyypilinen lapinkoira; herkkä haukkuinen ja muita uroksia kohtaan ärhäkkä. Milkan tittelirivistö ei ole vielä kovinkaan pitkä (BH vPVA JK1 HK2 EK1) vielä yritän saada pojjaalle TK1:sen. Milka on näyttelyistä saanut ERIä/EH:oota, mutta tulevista näyttelyistä olisi tarkoitus pokata jotain vähän parempaa ;) Milka on evm. sukuinen joten jälkeläisiä saa käyttää jalostukseen. Milka täyttää vFCI:n jalostussuositukset.
Emäkin on siis vihdoin löytynyt; Ellun omistuksessa oleva Syysruskan Alice 'Alice' . Alice on erittäin mukava piirretyt kuvat omaava lapinkoira tyttönen. Alicen suku on erittäin harvinaista joten tämä yhdistelmä on melkein kokonaan evm. sukuista koiraa :D Alicen lonkat ovat A/A ja slmät terveet. Alicen tittelirivi ei ole kovinkaan hurja; BH ja SchH2 joten luonnetta neidiltä löytyy.
Eli vapaamuotoisia varauksia tähän alle, kirjoita viestissäsi minne olisi menossa, minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia, aiotko käyttää jalostukseen ymym.. Pennut myydään aktiivisiin, yhteistyökykyisiin koteihin jossa niillä kisataan monipuolisesti. Laita kisa- ja sivunäyttöä jotta näen että minkäslaista on luvassa.
M: suomenlapinkoira
-
- Syvällistä
M: suomenlapinkoira
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: M: suomenlapinkoira
Mulla olisi koti vapaana lapsoselle :) Ja sitten vähän saarnausta. Kasvatan Herlessissä (sivut jonkin verran kesken) suomenlapinkoiria ja länsigöötanmaanpystykorvia. Kasvatuksen aloitin syyskuussa periaatteella rakkaudesta virtuaalikoiriin. Antaisin kyllä naperolle mahdollisuuden kisata mm. näyttelyissä, agilityssä ja koiratanssissa. Kuvat mulla olis ihan luvalliset, eli nämä. Koirasta tulisi siis uros, kuten kuvasta varmaan näkyykin. Se saisi viettää hilpeää perhe- ja harrastuselämää täällä Herlessissä. Tämä kennelini on melko uusi koska syyskuussa perustettu mutta luulen, että koirat alkavat piakkoin menestyä, kun kenneli saadaan kunnolla valmiiksi.
Olen pyörinyt täällä kesäkuusta asti. Olen tutustunut virtuaalikoiramaailmaan nyt sen verran hyvin, että kaikki perusasiat ulkoasuja myöten onnistuvat. Mulla ei oo kyllä mitään käsitystä virtuaalihevosista tai -kissoista tms, että toivon ettei se kauheesti haittais sua :( Niin ja jos oot sattunut seuraileen herlessiä ja ihmetellyt miksi sivujen rakennus kestää niin kauan niin syynä se että oon joutunut palvelinta vaihtamaan jopa kolmesti milloin mistäkin syistä. Seurana tällä olisi monta muuta lapparia ja pari muunrotuista koiruutta. Mulla ei ole vielä kisanäyttöä koska kenneli ei ole päässyt valmiiksi vielä, mutta uskon että saan sen tänään valmiiksi. Sitten voipi alkaa täytellä koirien kisakalentereita. :D Toivottavasti menestystä piisaa, myös tälle koiruudelle. Mulla on sitten ihan kirjalliset luvat joka koiran kuviin (jostain syystä sitä aina epäillään, olipa kyse mistä tahansa mun kennelistä).
Itse mä ole n 14-vuotias tyttönen jolla on IRL-koira (sheltti). Istun tietokoneella suurimman osan päivästä joten aikaa koirille ainakin on ihan riittävästi.
Mutta joo, mä lupaan että koira saa hyvän kodin, mahdollisesti paljonkin kisauttamista ja ennen kaikkea loppuelämän kodin! Edit// Anteeksi, mä sekoilin noiden kuvien kanssa aiemmin.
- Kiitoksin Zanja ;) Edit// Onko tossa tullut kirjoitusvirhe kun lukee "Akradakabra" Eikö se ole "Abrakadabra"?
Olen pyörinyt täällä kesäkuusta asti. Olen tutustunut virtuaalikoiramaailmaan nyt sen verran hyvin, että kaikki perusasiat ulkoasuja myöten onnistuvat. Mulla ei oo kyllä mitään käsitystä virtuaalihevosista tai -kissoista tms, että toivon ettei se kauheesti haittais sua :( Niin ja jos oot sattunut seuraileen herlessiä ja ihmetellyt miksi sivujen rakennus kestää niin kauan niin syynä se että oon joutunut palvelinta vaihtamaan jopa kolmesti milloin mistäkin syistä. Seurana tällä olisi monta muuta lapparia ja pari muunrotuista koiruutta. Mulla ei ole vielä kisanäyttöä koska kenneli ei ole päässyt valmiiksi vielä, mutta uskon että saan sen tänään valmiiksi. Sitten voipi alkaa täytellä koirien kisakalentereita. :D Toivottavasti menestystä piisaa, myös tälle koiruudelle. Mulla on sitten ihan kirjalliset luvat joka koiran kuviin (jostain syystä sitä aina epäillään, olipa kyse mistä tahansa mun kennelistä).
Itse mä ole n 14-vuotias tyttönen jolla on IRL-koira (sheltti). Istun tietokoneella suurimman osan päivästä joten aikaa koirille ainakin on ihan riittävästi.
Mutta joo, mä lupaan että koira saa hyvän kodin, mahdollisesti paljonkin kisauttamista ja ennen kaikkea loppuelämän kodin! Edit// Anteeksi, mä sekoilin noiden kuvien kanssa aiemmin.
- Kiitoksin Zanja ;) Edit// Onko tossa tullut kirjoitusvirhe kun lukee "Akradakabra" Eikö se ole "Abrakadabra"?
-
- Syvällistä
Eiköhän pentunen sinulle lähde, sivut tuossa viikon kuluessa. Ilmoittelethan kuulumisia sitten minulle =) Kumman nuista nimistä haluat, hopussa olen laittanut tuolla lailla ;D
-
Mä olen tottunut aina kirjoittamaan ja sanomaan Abrakadabra, joten otan sen :.-) Oot tosi kiltti turri kun annoit Tassen mulle! (Joo sen kutsumanimeksi tulee Tasse). Oliko nuo kuvat hyvät? :=)
-
- Syvällistä
Onhan ne, mutta tässä olis tarjolla tämmöset JUN-nartun kuvat http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 8955759362
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 6640825954
Nuo olisivat minusta sillä tavalla paremmat, kun vanhempi koira kuvissa esiintyy. (c) Elina.
/edit Jos nuo kuvat otat niin toivoisin suht ahkeraa näyttelyissä käyntiä =)
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 6640825954
Nuo olisivat minusta sillä tavalla paremmat, kun vanhempi koira kuvissa esiintyy. (c) Elina.
/edit Jos nuo kuvat otat niin toivoisin suht ahkeraa näyttelyissä käyntiä =)
-
Sori, mutta mä tein sille jo sivun uroksena ja saan kyllä ko. koirasta aikuiskuvia mutta kun se on tälläkin hetkellä pentu niin sitten kun se aikuistuu niin saan siitä aikuiskuvat. :.-)
-
- Syvällistä
Kuka kuvissa on muuten oikeasti?
-
Hiidenlahden Tasse - ja kyllä, kuviin on viralliset luvat. Ja myös kuviin, jotka Tassesta tulee aikuisena mikäli ne vain on omistajan ottamia :)
edit// Tässäpä Tassen sivut :)
edit// Tässäpä Tassen sivut :)