Virtuaalikennel....
-
silverkennel
- Alkupalat
Virtuaalikennel....
Eli minä päätin tehdä virtuaalikennelin osoite on www.silverkennel.olen.in siellä käykää kattoon noniin mennään asiaan voitteko kertoa mistä saa sitä virtuaalikennel rahaa ja mikä se sivu on?? Ja maksaako se oikeaa rahaa? :)
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Re: Virtuaalikennel....
Tämän olis voinu laittaa tonne suljetunosaston kysymystopickiin, mutta sanotaan nyt että virtuaalitilin voi luoda welhopankkiin (googleen virtuaalipankki welho) a se ei maksa oikeaa rahaa.
-
Nath
- Höpsö veitikka
^^
Ei millään pahalla, mutta pliis, opettele välimerkkien käyttö! Ei kukaan saa mitään selvää yhteen pötköön kirjoitetuista sanoista.
Ei millään pahalla, mutta pliis, opettele välimerkkien käyttö! Ei kukaan saa mitään selvää yhteen pötköön kirjoitetuista sanoista.
-
kirby
- Höpsö veitikka
^ komppaan Nathia. onniinrasittavaalukeayhteenpötkööntekstejä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Mirzu
- Syvällistä
Onksnoitekstitmukakirjotettupötköönnäin? o.ö Vaiko silleen ilman pisteitä? Mutjoo, kuuluuks tää juttu tänne? o:
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Sivua ei kannata myöskään mainostaa ihan vielä, koska se ei ole valmis.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
Nath
- Höpsö veitikka
No mistähän tässä on puhuttu?Mirzu kirjoitti:Onksnoitekstitmukakirjotettupötköönnäin? o.ö Vaiko silleen ilman pisteitä? Mutjoo, kuuluuks tää juttu tänne? o:
-
kirby
- Höpsö veitikka
^ Nath : D
Juu minunkin mielestäni hieman olisi tarvetta parannella mm. tekstejä.
Juu minunkin mielestäni hieman olisi tarvetta parannella mm. tekstejä.
vuoden kadehdituin 2012
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Nath, repesin >xD
Minusta sinun täytyisi tehdä kenneli ensin edes valmiiksi ja oikeasti paneutua siihen ennen kuin mainostat sitä.
Leiska on outo ja en oikein pidä siitä. Se on joku sininen möykky leiska. Mä en oikeesti edes tajua koko etusivun tekstiä. Aina pitää panna ja Pitää panna jutut saa mut nauramaan (olen ehkä hiukan lapsellinen) ja muutenkin siinä voisi olla paljon parempi sisältö ja hiukan pidempi. Sulla ei myöskään ole vielä valmiina mitään koiria tai mitään. Miksi ylipäätään mainostat kenneliäsi kun se ei ole vielä ollenkaan valmis?
edito// Mirzu, kyllä se on aika yhteen kirjoitettu. Ei ole pisteitä melkein missään eikä pilkkuja, se on aika häiritsevää.
Minusta sinun täytyisi tehdä kenneli ensin edes valmiiksi ja oikeasti paneutua siihen ennen kuin mainostat sitä.
Leiska on outo ja en oikein pidä siitä. Se on joku sininen möykky leiska. Mä en oikeesti edes tajua koko etusivun tekstiä. Aina pitää panna ja Pitää panna jutut saa mut nauramaan (olen ehkä hiukan lapsellinen) ja muutenkin siinä voisi olla paljon parempi sisältö ja hiukan pidempi. Sulla ei myöskään ole vielä valmiina mitään koiria tai mitään. Miksi ylipäätään mainostat kenneliäsi kun se ei ole vielä ollenkaan valmis?
edito// Mirzu, kyllä se on aika yhteen kirjoitettu. Ei ole pisteitä melkein missään eikä pilkkuja, se on aika häiritsevää.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Odea
- Höpsö veitikka
Tee huolellisemmin sivujasi, ennen kuin alat mainostelemaan niitä.