Jos jotain kiinnostaa ottaa itselleen suhkot vähän kisattu novascotiannoutaja narttu Starry's Attractive Attiribute.
- 6 sisarusta, joista vain(?) yksi kilpailee virallisella puolella Starry's Aware Of Himself.
- aika tuntematon suku.
Ei oo mitään vaatimuksia kunhan ei häviäis bittiavaruuteen.
M: Novascotiannoutaja narttu
-
Rekku
- Alkupalat
M: Novascotiannoutaja narttu
"Luultavasti myrskyjä onkin vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
- Muumipappa
"Kimmo Timonen itki, Sami Salo itki. Teemu mäkin itken."
- Muumipappa
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: M: Novascotiannoutaja narttu
Mä voisin pelastaa tän tytön Furenzaan, jos kelpaa. Oon ollu viime aikoina vähän epäaktiivinen, koska ylppärikiireet ja muuta, mutta eiköhän tästä taas nousta keväämmällä. Kisattaisiin vielä ainakin käyttö-, agility- ja tokovalioksi, luultavasti jatketaan kans tota pelastusta. Mulla on ennestään pari tolleria ja jalostuskäyttö kiinnostaisi.
-
Rekku
- Alkupalat
Joo, kuulostaa hyvältä. Oon itekkin ollut tosi epäaktiivinen viime aikoina, et ei siinä mitää. Laita uutta osotetta kun saat sivut valmiiks.
"Luultavasti myrskyjä onkin vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
- Muumipappa
- Muumipappa
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Täällä on sivut. Onkohan Starryn pitäjät lopettaneet toimintansa kokonaan? Mietin vain, että pitäisikö heille ilmoittaa tytön muutosta/onko siitä jo ilmoitettu?
-
Rekku
- Alkupalat
Kiitos Akun sivuista. Aika kuolleelta Starry vaikuttaa, mie ilmotan sinne kuitenkin, jos joskus alkaa ettimään kasvattejaan.
- Muumipappa
- Muumipappa