e. MANAFKA MINA'S THIS LOVE, THIS HATE "Hattara" BH TK4 vTVA vFIN NVA RH-E HK1 EK1. Hattaran isä on I Do It My Way de la Dorado ja emä Manafka Mina's Artic Aida. Hattaran isän puolen suku on melko yleinen ja sieltä löytyy koiria joiden sisarillakin on pentueita. Hattaralla on veli, Manafka Mina's Hear Me Now joka ei tietääkseni/luultavasti ole tulossa jalostukseen. Veljen sivuilta näkee paremman sukutaulun.
i. TASSUKKAAN BUENOS AIRES "Rommi" kisaamaton urokseni epäviralliselta puolelta. Rommilla on sukua 1 sukupolvi, nekin ovat epävirallisella puolella. Rommilla on kaksi sisarusta, loput eivät ole muuttaneet mihinkään/kuolleet. Tassukkaan Fortalezalla oli suunnitteila pentue, oli ilmoitus täällä turrilassakin, mutta se ei ole minun tietojeni mukaan toteutumassa, koska itse minä siitä olen päättämässä.. Tassukkaan Chicago taas on ilmeisesti asunut Tiinun luona, mutta kadonnut brittiavaruuteen. Uutta sukua siis tulossa epävirallisemmalta puolelta.
Hattaralta löytyy kisautusta, Rommilta taas ei, mutta älkää antako sen haitata! Tästä lähtee hyvää, uutta sukua virtuaalimaailmaan, vaikka nyt emän puolella se onkin hieman yleisempää. Pentu lähtee kisakotiin vähintään nomeen, kaikki muu plussaa, mitä enemmän sitä parempi, tietenkin :D Pentu ei kuitenkaan saa jäädä nurkkaan lojumaan ja unohtua sinne ikiajoiksi.
Varaajat 1/3
Elly (Nomodic Nocturne), u. Nomodic Nocturne 2 Is Better
Ziwa (Ankkalammen), n. Nomodic Nocturne She Owns the Night
Nimi (kenneli), skp Nomodic Nocturne _[/i]
Nimiteemana toimii Far East Movementin kappaleet.
Nomodic Nocturne...
Turn Up the Love
Live My Life
Like a G6
Rocketeer
Girls on the Dance Floor
The Illest
Dirty Bass
So What?
If I Was You
Change Your Life
Monsuno
Candy
Where the Wild Things Are
Round Round
Ain't Coming Down
Jello
If I Die Tomorrow
Go Ape
2 Is Better
White Flag
Fly With U
Dance Like Michael Jackson
Fetish
Animal
Fighting for Air
Lovetron
She Owns the Night
I Party
Show Me Love
Flossy
Basshead
Work
Nuo nyt löysin, tuossaon ehkä kaikki, ainakin suurin osa.