Nomodic Nocturneen tollereita! 1 VAPAA!!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Elly

Nomodic Nocturneen tollereita! 1 VAPAA!!

Viesti Kirjoittaja Elly »

Nomodic Nocturnen A-pentue on nyt käsillä. Emänä toimii minun Hattara ja isänä myöskin minun, tosin jo "lopettaneesta" kennelistäni, Tassukkaan Buenos Aires, uutta verta virtuaalitollereihin!

Kuva
e. MANAFKA MINA'S THIS LOVE, THIS HATE "Hattara" BH TK4 vTVA vFIN NVA RH-E HK1 EK1. Hattaran isä on I Do It My Way de la Dorado ja emä Manafka Mina's Artic Aida. Hattaran isän puolen suku on melko yleinen ja sieltä löytyy koiria joiden sisarillakin on pentueita. Hattaralla on veli, Manafka Mina's Hear Me Now joka ei tietääkseni/luultavasti ole tulossa jalostukseen. Veljen sivuilta näkee paremman sukutaulun.

i. TASSUKKAAN BUENOS AIRES "Rommi" kisaamaton urokseni epäviralliselta puolelta. Rommilla on sukua 1 sukupolvi, nekin ovat epävirallisella puolella. Rommilla on kaksi sisarusta, loput eivät ole muuttaneet mihinkään/kuolleet. Tassukkaan Fortalezalla oli suunnitteila pentue, oli ilmoitus täällä turrilassakin, mutta se ei ole minun tietojeni mukaan toteutumassa, koska itse minä siitä olen päättämässä.. Tassukkaan Chicago taas on ilmeisesti asunut Tiinun luona, mutta kadonnut brittiavaruuteen. Uutta sukua siis tulossa epävirallisemmalta puolelta.

Hattaralta löytyy kisautusta, Rommilta taas ei, mutta älkää antako sen haitata! Tästä lähtee hyvää, uutta sukua virtuaalimaailmaan, vaikka nyt emän puolella se onkin hieman yleisempää. Pentu lähtee kisakotiin vähintään nomeen, kaikki muu plussaa, mitä enemmän sitä parempi, tietenkin :D Pentu ei kuitenkaan saa jäädä nurkkaan lojumaan ja unohtua sinne ikiajoiksi.

Varaajat 1/3
Elly (Nomodic Nocturne), u. Nomodic Nocturne 2 Is Better
Ziwa (Ankkalammen), n. Nomodic Nocturne She Owns the Night
Nimi (kenneli), skp Nomodic Nocturne _[/i]

Nimiteemana toimii Far East Movementin kappaleet.

Nomodic Nocturne...
Turn Up the Love
Live My Life
Like a G6
Rocketeer
Girls on the Dance Floor
The Illest
Dirty Bass
So What?
If I Was You
Change Your Life
Monsuno
Candy
Where the Wild Things Are
Round Round
Ain't Coming Down
Jello
If I Die Tomorrow
Go Ape
2 Is Better
White Flag
Fly With U
Dance Like Michael Jackson
Fetish
Animal
Fighting for Air
Lovetron
She Owns the Night
I Party
Show Me Love
Flossy
Basshead
Work

Nuo nyt löysin, tuossaon ehkä kaikki, ainakin suurin osa.
Elly

Re: Nomodic Nocturneen tollereita!

Uppia :)
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Hei!

Minä voisin olla kiinnostunut tollerista Ankkalampeen. Sukupuoleltaan narttu. Kisattaisiin nomessa, tokossa, agilityssä, mejässä ja pk:ssa. Ankkalammessa ei tällä hetkellä ole vielä yhtään noutajaa, mutta ehkä on tulossa yksi labukka. Kisanäyttöä voit katsoa Ode To Bordercolliesista. Jossakin vaiheessa tultaisiin teettämään pieni pentue, tietenkin kunhan tyttö on kisautukseltaan valmis! :)
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Elly

No kaipa sulle pentunen lähtee kun ei näillä hirveästi muuta kysyntää ole :) Tulevaisuus kuulostaa hyvältä, laittelen nimiä varmaankin tänään illalla. Vielä yksi pentu mahdollista saada, voin myös sijoittaa pennun mikäli joku haluaa.
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu

Kiva nimiteema :D Mulle Nomodic Nocturne She Owns the Night.
Elly

Sulle se nimi. Eikö ketään kiinnosta? Joku edes :D
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: Nomodic Nocturneen tollereita! 1 VAPAA!!

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Mietin pennun ottamista mutta en tiedä uskallanko kun on seitsemän koiraa kisautettavana...
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu

Minä joudun valitettavasti perumaan varaukseni :(
Carla
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carla »

Mä voisin mahdollisesti hankkii tolleriuroksen pentueesta mikäli suostut mulle Aregoniin antamaan. Kisaus ois ihan mejä, nome, jotain muita kokeillaan myös ja jos pärjää, tullaan jatkamaan. Itse kyllä tarvitsisin kuvan, kun noita hyviä rakennekuvii on niin vaikee löytää. Kuva voi olla piirretty tai valokuva, mutta tiedätkö jotain sivustoo mis ois tollereit ja kaikkii sais käyttää ja ois mahd. rakennekuvia? Sit ei tarttis antaa kuvaa. Myös jos jollain muulla on, niin saa tarjota, vastinetta annan, jos haluat.
Carla
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carla »

En sittenkään tolleria ota, kun pari on jo tullut. :(
Vastaa Viestiin