(bc) Quarterback | Viskejä & Vanhoja TV-sarjoja!
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Catalyan kasvattipenskoja | bordercollie!
Passaa hyvin, laitan sut tonne alotusviestiin varaajiin. :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Nyt kun on jo kaks varaajaa (kolmas vielä mahdollinen), niin pistetääs nimiteema menemään!
Margaritoiksi näitä pentuja sitten kutsutaan, aloitusviestistä löytyy lista juomia mistä tykkäsin. Siitä vaan valikoimaan mieluisensa!
Margaritoiksi näitä pentuja sitten kutsutaan, aloitusviestistä löytyy lista juomia mistä tykkäsin. Siitä vaan valikoimaan mieluisensa!
-
- Le-ppä-ker-ttu
Mulle Strawberry Sriracha Margarita!
-
- Le-ppä-ker-ttu
-
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitoksia sivusta, komia uros Riimi onkin! Mulle lähtikin sitten toi kolmas penska, Thy. Hexiltä odottelen vielä pennun sivua.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Voi, unohdin kokonaan ilmoittaa Maggie-pennun sivujen osoitteen..
-
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitos sinullekin, sivu näyttää hyvältä. Käviskös muuten Girallekin, että penskojen synttäripäivä on 15.11?
-
- Le-ppä-ker-ttu
-
- Le-ppä-ker-ttu
Pahoittelen, että oon pari päivää myöhässä! Mutta valtavasti hyvää synttäripäivää 15.11 syntyneille beeceekakaroille! Sekä onnea ja menestystä tuleviin koitoksiin. :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Enyon kasvattipenskoja | siperianhusky!
Nyt olisi taas uudesta yhdistelmästä pentuja tiedossa, rotuna siperianhusky á la Wilt the Stilt ! 

-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
KÄÄK Mää haluun siperianhuskyn 8)) Eli Uce Cubesiin haaveilisin moista palleroa, harrastuslajeina valjakkoajot of course + näyttelyt ehkä, sen lisäksi joko tokoa tai agia... Saattaa olla että lajit muuttuvatkin vesipelastukseksi ja maastoesteiksi, mutta siis pääpaino valjakossa ja sen rinnalle jotain muita lajeja :)
Sijoituspupsi voisi kiinnostaakin!
Sijoituspupsi voisi kiinnostaakin!
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
- Le-ppä-ker-ttu
Ilmanmuuta sulle lähtee yks tämmönen pörröpalleroinen, tulevaisuuden suunnitelmatkin kuulostaa oikein hyvältä. :) Ihan mahtavaa jos sijoituskakara kiinnostaa, voisin semmosen hyvillä mielin laittaakin!
- Cookiemonster
- Kanada
Vaikka mä kauheesti oon painottunu näihin paimensukusiin koiriin, niin mua saattais kiinnostaa yks huskykakara tonne HELL Monroe'siin! Lähdettäisiin kisailemaan ainakin tokossa, pelastuksessa, BH-tunnus tulisi myöskin otettua, valjakkoajossa ja mahdollisesti vielä jossain muussakin. Näyttelyissäkin pyörähdettäisiin ainakin muutamaisen kerran. :)
Sukupuolta mietin myöhemmin, jos mulle yhden penskan suot natsipaimenten laumaa sekoittamaan.
Sukupuolta mietin myöhemmin, jos mulle yhden penskan suot natsipaimenten laumaa sekoittamaan.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
-
- Le-ppä-ker-ttu
Oho, tulipas isona yllätyksenä rissun pupelokysely. Mutta kyllähän mä voin yhen huskykakaran sinne ensimmäiseksi rotunsa edustajaksi nakata! Tulevaisuudensuunnitelmat kuulostaa oikein hyvältä, ilmoittele sukupuolta, kun tiedät paremmin.
Vielä olis yks penska varattavissa, jos jotakuta kiinnostaa!
Vielä olis yks penska varattavissa, jos jotakuta kiinnostaa!
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Uros husky kiinnostais :) Tulisi tänne? Tuelvaisuudesta sen verran, että valjakkoajoissa kisattais, jotain muita lajeja siihen rinnalle (pk, agi, toko) Pentue saattaa tulla, ei varmuutta siitä.