LUKKOON
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
-
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Myydään labbiksia
heippa!
Olisin kiinnostunut ostamaan omenakummun edustava esplanadin! Mikäli koiralle saisi kuvat mukaan :)
omistan virtuaalimaailmassa ennestään yhden labukan sekä sen lisäksi kennelissäni asustelee 2 setteriä.
Uusin kennelini on remontin alla, mutta kisaan koirilla silti.. ja olen muutenkin tilaamassa sivuilleni uutta ulkoasua : D
Koiran kanssa harrastettaisiin varmasti näyttelyitä, sekä niiden lisäksi ainakin flyballia.
En myy koiriani eteenpäin ilman että kasvattajalle tai ex-omistajalle kerrotaan siitä, ja muutenkaan en jätä koiria lojumaan virtuaalimaailmaan, vaan pyrin kisaamaan niillä mahdollisimman aktiivisesti!
Voi olla että tulen teettämään Ennillä yhden pentueen!
Elikkäs jos suostut koiran mulle myymään niin teen sille viikon sisällä sivut, voit katsoa sivujani osoitteesta freewebs.com/femmen
Muista, että sivut ovat kesken ja koirien kisojen tuloksia ei ole vielä tullut, mutta ne tulevat pian!
Olisin kiinnostunut ostamaan omenakummun edustava esplanadin! Mikäli koiralle saisi kuvat mukaan :)
omistan virtuaalimaailmassa ennestään yhden labukan sekä sen lisäksi kennelissäni asustelee 2 setteriä.
Uusin kennelini on remontin alla, mutta kisaan koirilla silti.. ja olen muutenkin tilaamassa sivuilleni uutta ulkoasua : D
Koiran kanssa harrastettaisiin varmasti näyttelyitä, sekä niiden lisäksi ainakin flyballia.
En myy koiriani eteenpäin ilman että kasvattajalle tai ex-omistajalle kerrotaan siitä, ja muutenkaan en jätä koiria lojumaan virtuaalimaailmaan, vaan pyrin kisaamaan niillä mahdollisimman aktiivisesti!
Voi olla että tulen teettämään Ennillä yhden pentueen!
Elikkäs jos suostut koiran mulle myymään niin teen sille viikon sisällä sivut, voit katsoa sivujani osoitteesta freewebs.com/femmen
Muista, että sivut ovat kesken ja koirien kisojen tuloksia ei ole vielä tullut, mutta ne tulevat pian!
viva la vida
-
- Alkupalat
- Viesti:
itseasissa mulla olisi ennille uudet kuvat, eli en tarvitsisi noita nykyisiä :)
viva la vida
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kiva, että joku on kiinnostunut Ennistä. :D Sitä mitä viestissäsi kerroit, vaikutti erittäin lupaavalta ja voisin antaakin sinulle Ennin. Elikkäs saat alkaa jo askartelemaan sivuja. Vaikka en itse ole Ennin kasvattaja, olisi kiva jos kertoisit jotain kuulumisia jatkossa. ;) Voit ehkä jossain vaiheessa tehdä pentueenkin, mutta kuitenkin on muistettava, että narttu on jo 6 pennun emä. Niin ettei suku käy liian yleiseksi. (:
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Jooo okei, kiitos paljon!
Alan pian noita sivuja tekemään, mutta ensiksi pitää valmistaa uudet sivut uusiksi kun kennelin nimi vaihtuu, jollain muulla oli jo samantyyppinen nimi : /
Mutta siis alan tässä ihan lähipäivinä sivuja tekemään : )
Pentueesta tulisi varmaan kahden tai korkeintaan kolmen pennun pentue, ja se jäisi ennin viimeiseksi ;)
Alan pian noita sivuja tekemään, mutta ensiksi pitää valmistaa uudet sivut uusiksi kun kennelin nimi vaihtuu, jollain muulla oli jo samantyyppinen nimi : /
Mutta siis alan tässä ihan lähipäivinä sivuja tekemään : )
Pentueesta tulisi varmaan kahden tai korkeintaan kolmen pennun pentue, ja se jäisi ennin viimeiseksi ;)
viva la vida
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Okei. Elikkäs Enni on sitten sinun :)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
-
- Alkupalat
Onko sulla vielä niitä suklaanapin labbiksii myynnis? Mulla on kato uus virtuaalikennel vailla koiria:) Sen nimi on silverkennel on viel kesken mut kyllä se viel valmistuu se on freewebsissä
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Tolla tyylillä ei saa yhtään koiraa... Kokemusta on, sun pitää kertoo enemmän itestäs, koiristas, asemastas ja kennelistäs. Ja ennen kaikkea saada kennelisi valmiiksi! ;)
-
- Alkupalat
Ok yritän saada sen valmiiks
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
silverkennel, On mulla vielä myynnissä 2 suklaanapin kasvattia. Voisit antaa kennelisi osoitteen ja antaa vaikkapa kisanäyttöä, tai jotain. (:
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kyllä jotakin oikeasti labbikset jotakin kiinnostaa??
-
- Ei riitä.
Olisin kiinnostunut tuosta Suklaanapin Aika Aleivasta.
Koira tulisi Kennel Kadotukseen ( www.freewebs.com/kadotuksen )
Kokemusta koirista ja labbiksista on paljon, edellisessä kennelissäni kasvatettiin labukoita. Kennelissäni on ennestään yksi Australianpaimenkoira ja Belgianpaimenkoira Malinois, Kennel kasvattaa nuotaja- ja paimenkoira rotuisia koiria.
Aleiva tulisi aktiivisesti kisaavaan kotiin, ja se suorittaisi BH kokeen, Ja .sillä kisattaisiin NOME:ssa ja NUO:ssa. Näyttelyissäkin ja muissa lajeissa mutta pää asiallisesti NOME:ssa ja NUO:ssa. Muita lajeja olisi ToKo ja BH kokeen jälkeen PAHA.
Koira tulisi Kennel Kadotukseen ( www.freewebs.com/kadotuksen )
Kokemusta koirista ja labbiksista on paljon, edellisessä kennelissäni kasvatettiin labukoita. Kennelissäni on ennestään yksi Australianpaimenkoira ja Belgianpaimenkoira Malinois, Kennel kasvattaa nuotaja- ja paimenkoira rotuisia koiria.
Aleiva tulisi aktiivisesti kisaavaan kotiin, ja se suorittaisi BH kokeen, Ja .sillä kisattaisiin NOME:ssa ja NUO:ssa. Näyttelyissäkin ja muissa lajeissa mutta pää asiallisesti NOME:ssa ja NUO:ssa. Muita lajeja olisi ToKo ja BH kokeen jälkeen PAHA.
Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Framboise, Jos mielestäsi hyväksyt Suklaanapin pentuesäännöt, niin olen valmis antamaan Aleivan sinulle. Kertomasi vaikutti lupaavalta ja kennelisi samaten. Minun puolestani voit alkaa jo askartelemaan sivuja. Annathan sitten sivun osoitteen minulle, ja käyt välillä kirjoittamassa vieraskirjaan kuulumisia. (:
Ja te muut, vielä on yksi kaunis uros vapaana!
Ja te muut, vielä on yksi kaunis uros vapaana!