Ulkoasu on ihan mukava, kuvien asettelu on kiva, ja linkkien fontti selkeä. Itse pidin kuitenkin enemmän vanhasta ulkoasusta, ja tuo etusivun alareunassa oleva kuva voisi mielesäni näyttää paremmalta takstin seassa, tuossa ylhäällä, tai kuten joku jo sanoikin, voisi olla parempi, jos etusivullakin olisi nuo kolme kuvaa tuossa ylhäällä.
Koirat näyttävät tosi kivoilta, ja niiden sivutkin näyttävät ihan siisteiltä ja helppolukuisilta. Koirilla on myös kisattu paljon, mikä osoittaa, että ainakin olet aktiivisesti tässä toiminnassa mukana, hienoa. (itse olen todella laiska kisaamaan)
Tekstiä löytyy sopivasti. Oikeastaan millään sivulla tekstiä ei ole liikaa, joillekin sivuille sitä voisi toki lisätä hiukan, mutta käyvät nämä näinkin. Teillä on näköjään järjestetty jonkin verran toimintaakin, mikä on tottakai hyvä asia, ja kertoo siitä, että kennel on edelleen pysytyssä.
Vielä lopuksi haluan sanoa, että panostuksen virtuaalikenneliin huomaa kyllä, ja sinä olet panostanut Haltiapolkuun kyllä, vaikka tietysti löytyy niitä pikku vikoja joita voisi korjata, mutta niitähän nyt löytyy joka ikisestä kennelistä. Ja nyt tyrkytän vielä Aerista teidän linkkilistallenne :>
<a href="
http://koti.terrieri.net/aeris">Aeris</a><br>
Pahoittelen kökköä kommenttia.
// EDIT Aa, tosiaan :'D Nimet vähän sekaisin, Kuurakuuta tarkoitin siis.