Mulla olis tässä saksalainen natsikoira tarjolla jalostukseen. Itellä ei enää oo jalostuskäyttöä, yhden pentueen vanhempana on toiminu mulla (pentuesivu]).
Usva on suvultaan täysin evm -joten suvukkaammallekin herralle voin lähteä lainailemaan.
Jos jotakuta sattuu nyt kiinnostamaan, niin eikun nakkaamaan viestiä tähän topaan -niin kahtellaan.
Mä tuun vielä kisailemaan koiran kanssa jatkossa, eli ei oo ihan hetkeen bittiavaruuteen lähdössä.
Pärjännyt kiitettävästi käyttöpuolen lajeissa, näyttelyistä tulokset olleet jotenkinpäin kohtalaisia.
BH RH-E vFIN KVA vPVA vPoK1 IPO3 Tk3 Uudenkarhea Jokerikortti
Näyttelyistä 1x SERT & ERI SA
T: spn
- Cookiemonster
- Kanada
T: spn
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: T: spu & spn
Mua vois kiinnostaa Roiston pentujen isäksi tuo Brandewijn, Roistolla tosin kisattaisiin vielä paimennuksessa valioksi, niin hetki menisi ennen pentujen syntymää, mutta sitten tulevaisuudessa? :)
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Ai sie tarjootkin näitä uudestaan jalostukseen. Vai olikse ees sinä, jonka kaa juttelin tosta vanhempien uudellee käyttämisestä? :D
.
.
.
- Cookiemonster
- Kanada
Mä en yhtään nyt muista itekkään, ollaanko joskus jossain vaiheessa kyseisestä aiheesta puhuttu. Kun ei ainakaan minkäänlaista muistikuvaa iskostu päähän ollenkaan. 
Kisse, pistelen sulle yv'tä.

Kisse, pistelen sulle yv'tä.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Joo eiku ihan sen pohjalta tätä mietin, kun en ota missäännnimessä sellassesta pentueesta koiraa, jonka vanhemmat pennutetaa toistamisee. Oon joutunu luopumaa muutamaa kertaa hyvien koirien kohdalla jalostus suunnitelmista just sen takia. No pitääpähän vaan tyrkyttää sit jollekki muulle jalostuksee.
.
.
.