Kemroes suunnittelee 2013 - bortsut ja myös muutama lagotto!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Kemroes suunnittelee 2013 - bortsut ja myös muutama lagotto!
Noni, kiva juttu!
siitä tulee kyllä upee.

Mä haluan nostella tätä!
Päätin että mun pentu menee Riemu Valtaan Hattaran seuraksi :D Skp:stä mulla ei oo hajuakaan, alustavasti kuitenkin narttu. Pohdin vielä toki noita kuvavaihtoehtoja(mulla on luvat noihin Traffordin kuviin). Nimeksi Smash-Up with Vintage Season :)
// Löysin tämmösiä lagottoja tuon einsimmäisen nartun lisäksi, saat esittää oman mielipiteesi :)
Uros
??
Narttu
Uros?
Uros

// Löysin tämmösiä lagottoja tuon einsimmäisen nartun lisäksi, saat esittää oman mielipiteesi :)
Uros
??
Narttu
Uros?
Uros
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Ohop. Nää ovat käyneet satunnaisesti mullakin mielessä, kiva kun upitit! :) Mun puolesta nää vois syntyä ihan millon sulle vaan sopii, vaikka 20.7.2013 vois olla ok. Nimi kuulostaa kivalta, kiitos.
Kuvista en osaa näin hataralla rotutuntemuksella mitään sanoa, pyöräytä vaikka tuolla laatumainintatöpössä.
Lagojahan vielä olis vapaana erittäin vapaamielisellä lähtökohdalla!
Kuvista en osaa näin hataralla rotutuntemuksella mitään sanoa, pyöräytä vaikka tuolla laatumainintatöpössä.
Lagojahan vielä olis vapaana erittäin vapaamielisellä lähtökohdalla!
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Hän on oikein kaunis! Onnea teille jatkoon. :) Kiitos! Btw koiran nimenä sivulla näkyy olevan Smas-Up with Vintage Season, sehän on se Smash-Up with Vintage Season tarkemmin ottaen. :)