ZeitBomben C-sakut

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kisse
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

ZeitBomben C-sakut

Viesti Kirjoittaja Kisse »

ZeitBomben C-pentue

ZeitBomben pentulaatikossa vilisee pian käyttösakemannin pentuja hyviin harrastuskoteihin. Pentue on valmis syntymään, kunhan Siri valioituu suojelusta ja/tai agilitysta.

i. Freue's Charakterfest
Meriitit: vFIN KVA, vFIN TVA
Terveys: A/A, 0/0
Vähän Jytkystä: Jytky on mukava ja kaikkeen soveltuva harrastuskoira. Vaikka se on ihmisrakas niin se kuuntelee vain ja ainoastaan omistajaansa käskyissä, muttei satuttaisi ikinä kärpästäkään, ellei se yrittäisi syödä Jytkyn tennispalloa. Jytkyn kanssa on ollutkin mukava harrastaa suojelua ja tokoa, kun herra on niin energinen. Näyttelyssä herra on saanut arvosanakseen hyvän.

e. ZeitBombe's Always Annoying
Meriitit: IPO3, Tk1, 8xVKUMA
Terveys: A/A, 0/0
Vähän Siristä: Sirin kanssa ollaan harrasteltu montaa eri lajia, mm. suojelua, tokoa, agilitya, paimennusta ja huumekoirakokeistakin ollaan käyty hakemassa soveltuvuusluokasta hyväksytty, eli siis neiti soveltuu moneen lajiin. Näyttelystä neiti nappasi EH.n. Sirillä tarvitsee olla tiukat säännöt ja käskyt joiden jälkeen neiti on kuin unelma, jos tytölle ei olla tarpeeksi tiukkia, niin ei neiti myös teekkään mitään.

Minne pennut?
Pennut lähtevät reippaisiin harrastuskoteihin, en kuitenkaan vaadi kotia jossa ollaan jo viikossa kymmenen lajin valioita, vaan koteja joissa koira käy enemmän kuin kerran kuukaudessa kisakentällä.

Pentujen suku

ii. IPO3, Tk1 Freues Wundersam
ie. JK3, Tk1, BH Freue's Aprilkist

ei. vPVA Tupsuhäntä(kuollut)
ee. BH Tähdenlennontien Fanni(kuollut)

Varaajat 3/3:
u. ZeitBombe's C... Kisse, ZeitBombe
u. ZeitBombe's C... Issu, Kisakennel Freue
u/n ZeitBombe's C... ellaa, Livlana
ellaaa
Le-ppä-ker-ttu

Re: ZeitBomben C-sakut -yksi vapaana!

Viesti Kirjoittaja ellaaa »

hei oiskohan mun mahdollista saada pupelo Livlanaan? sukupuolesta en oo vielä varma :-) mulla ei vielä mitään hääviä kisanäyttöä löydy ku oon melko vasta tän virtuaalikoirailun alottanu, mutta oon kyllä pyrkiny kisaamaan koiria aina ku sopivia kisoja on tullu, sijoitukset vaan on jääny vähemmälle :-D koiran kans kisattaisiin tokoa, pk'ta ja suojelua, ja riippuen siitä minkälaiset kuvat löydän niin välillä myös näyttelyitä. :-)
Kisse
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: ZeitBomben C-sakut -yksi vapaana!

ellaaa kirjoitti:hei oiskohan mun mahdollista saada pupelo Livlanaan? sukupuolesta en oo vielä varma :-) mulla ei vielä mitään hääviä kisanäyttöä löydy ku oon melko vasta tän virtuaalikoirailun alottanu, mutta oon kyllä pyrkiny kisaamaan koiria aina ku sopivia kisoja on tullu, sijoitukset vaan on jääny vähemmälle :-D koiran kans kisattaisiin tokoa, pk'ta ja suojelua, ja riippuen siitä minkälaiset kuvat löydän niin välillä myös näyttelyitä. :-)
Juu kyllä teille lähtee pentu! Siristä tuli juuri vFIN KVA niin olisi pennut valmiita syntymään, sopisiko syntymäpäiväksi joku päivä ensiviikolla?
ellaaa
Le-ppä-ker-ttu

Re: ZeitBomben C-sakut

Viesti Kirjoittaja ellaaa »

Sopii mulle! :-) niin ja laita mullekkin vaan uros, meinaa noita narttuja kertyä vähän liikaa pikku hiljaa
Kisse
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: ZeitBomben C-sakut

ellaaa kirjoitti:Sopii mulle! :-) niin ja laita mullekkin vaan uros, meinaa noita narttuja kertyä vähän liikaa pikku hiljaa
Okei, eli jätkä voittoinen pentue! :D
Vastaa Viestiin