Kemroesin aakkosten vipat eli vodkat (bc, synttärit!)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Re: Kemroesiin 2-polvisia Kuu-bortsuja
No niinpä olit, jee kiitoksia tästä taas! Mäpäs tästä yritän saada tolle omalle Cockblockerille sivut ja pentuesivua kasaan ja sit laitan näille VFCI- ja VBCY-tunnukset.
Kuu-pentuja saakin sit odotella Angelin mukaan.
Kuu-pentuja saakin sit odotella Angelin mukaan.
-
- Kanada
Tuomaroin äsken Middangeardin agin, jossa Angelista taisi tulla vAVA. :D Se oli vissiin myös vaatimuksena ennen pentuetta?
feel love before it's gone
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Oho. No mä heittelen noita tuloksia tänä yönä sivuille ja informoin ihan kohta lisää.. mutta tässä tän hetken tilannepäivitys!
K. Cockblocker Blues "Kaktus".
Backyard Babies. Kirjoittelin vähän ylös molemmille vanhemmille luonteita.
VTR-12460 Kaktus
VTR-12461 Hurma
VTR-12462 Kite
Ja VBCY-tunnuksia laitan anomuksiin. :)
K. Cockblocker Blues "Kaktus".
Backyard Babies. Kirjoittelin vähän ylös molemmille vanhemmille luonteita.
VTR-12460 Kaktus
VTR-12461 Hurma
VTR-12462 Kite
Ja VBCY-tunnuksia laitan anomuksiin. :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Joo elikkä elikkä. Angel ois nyt sekin vAVA ja pentue sais tulla tuputtaa. Mua hirveesti kyllä hotsittais saada tohon kolmas varaus, mutta jos ketään ei kiinnosta niin sit ei kiinnosta! Eli synttäreiksi 18.6.2013. :)
-
- Kanada
Re: Kemroesiin 2-polvisia Kuu-bortsuja (s. 18.6., vapaana 1 pää)
Jee, 18.6. käy erinomaisesti. :D
feel love before it's gone
- Chaka
- Nakkisotilas
Ei vitsit mua himottais tollanen kuu vauva... Mut en tiiääää.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Jos haluat, niin ota, ei tarvi sitten jälkikäteen harmitella. ;) Kyllä sä sellasen saat, jos vain tahdot.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kuuhulluille syntymäpäiväonnea! :) Oma penskani, kuvat ois mutta ne on kotikoneella ja nyt en oo kotona. Eli myöhemmin sit joka tapauksessa!
Chakakin saa tästä yhdistelmästä vielä pennun jos sellainen edelleen kiinnostaapi.
Chakakin saa tästä yhdistelmästä vielä pennun jos sellainen edelleen kiinnostaapi.
- Chaka
- Nakkisotilas
No jos ei haittaa että sivuissa menee kauemmin koska en pääse koneelle todennäköisesti viikkoon. Mutta tultas kisaamaan ne ihan normit, pai, asca, toko ja palvelus, ja agi tai tanssi varmaan siihen päälle. Uroksen haluaisin jolle sitte penskat jossaan vaiheessa. Ja nimeksi Kemroes Caliban! :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Totta kai sopii, mulla itelläkin on nyt vähän epäaktiivisuutta pinnassa. Hieno juttu, sivuja tosiaan sit nakkelet vaan niin asia sillä pläski!
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Kemroesiin 2-polvisia Kuu-bortsuja (s. 18.6. sivuja)
Tuosta Kuu-pentueesta olisin voinut sijoituskoiraa, mutta taidan olla myöhässä. :/
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Et todellakaan ole myöhässä! Ota vain. Kerrotko ensin vähän jotain, mihin paikkaan ois tulossa,niin mä voin purkaa oman varaukseni samalla sitten, jos vaikuttaa sopivalta. :) Mun pentuhan oli Kemroes Puck, nimen ei tarvitse pysyä samana vaan voit valita uuden tuolta. Sukupuoleltaan narttu vois nyt sit olla, jos sellaiselle vain kuvat löydät. Saa olla pivikokin.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Kiva. :) Elikkä Gladiolus on nyt vielä tuore tapaus, käyttökoiria kisauttava kennel. Tästä syystä otan mieluiten sijoituskoiria, kun itse en jalosta. Käyttökoirissa lähinnä kanakoira- ja paimenkoirarotuihin suuntautuneena. Tällä hetkellä siellä ei periaatteessa vielä ole ketään, kun siirrän ensimmäiset seisojat sinne tässä piakkoin. Toinen koira asuu vielä entisillä sivuilla, mutta kisailua näyttelyissä ja nyt aloitettiin toko. Ja toinen ei vielä syntynyt. :D Kuitenkin, siis käyttökoiria kisaamiseen. Paimennukseen tietysti ja sitten tokoilua, agilitya ja ehkä näyttelyitä, jos löydän kuvat. Siinä voikin olla ongelma, itse kun en ole bortsuja ikipäivänä kuvannut. :D Nimestä, onko Desdemona mielestäsi narttumainen? :)
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kuulostaa erinomaiselta. :) Ehdottomasti saat tästä sijoituspupsin Gladioluksen remmiin. Desdemona kävis mun mielestä nartulle tosi hyvin! Mulla itellänikään valitettavasti ei kuvia itellä ole, voithan sä kysellä muutamalta kenneliltä kuvalupia taikka sitten anoa sellaisia täällä tuwwilassa.
Näyttelyt ei oo mitään pakollisia mutta plussaa niistä joka tapauksessa. Tää linja nyt ei kyllä oo ollut mitään näyttelyissä menestynyttä (niin kuin harvemmin Kemroesissa onkaan), mutta ihan kuinka tahdot. Paimennus-, agility-, toko ja pk-lajien kisailu riittää tosi kivasti. Mitään paineita ei missään nimessä saa ottaa, otat vaan oman aikas kisailussa.
Näyttelyt ei oo mitään pakollisia mutta plussaa niistä joka tapauksessa. Tää linja nyt ei kyllä oo ollut mitään näyttelyissä menestynyttä (niin kuin harvemmin Kemroesissa onkaan), mutta ihan kuinka tahdot. Paimennus-, agility-, toko ja pk-lajien kisailu riittää tosi kivasti. Mitään paineita ei missään nimessä saa ottaa, otat vaan oman aikas kisailussa.
-
- Le-ppä-ker-ttu
Kyselin jo tuossa piirroksia, josko saisin. Mutta enköhän jotku kuvat jostain taio. :) Päädyin sittenkin Cressidaan. :D Yritän niitä sivuja tässä pian, jos vaikka ne kuvat löytäisin. :)