O: Dobermanneja

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Millis
Le-ppä-ker-ttu

O: Dobermanneja

Viesti Kirjoittaja Millis »

Elikkäs, etsiskelisin uusia karvakuonoja uudistuneeseen Piikkilankaan. Kennelissä on tällä hetkellä kaksi koiraa, molemmat narttuja, joten olisi kiva saada uroksiakin mukaan. Koira saa olla suvuton tai suvullinen, kisannut tai kisaamaton, mutta mielellään aika nuori, ikä maks. 5 vuotta.
Kuva

PIIKKILANGAN - päk in pisnes.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: O: Dobermanneja

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Noh mulla on tullut kasvatti palautuksena jo useampaan kertaan sen niminen koira kuin Sniper's Thunder jolla on kisattu aika minimaalisesti. Koira ei ole vanha, sillä on nyt varmaankin enemmän tuloksia kun on sillä koti vaihtunut moneen kertaan. Uros sukupuoleltaan ja kokonaan evm sukuinen, olen itse keksinyt koiran Wolfeye'ssin alkuaikoina, ymmärrän hyvin jos uros ei kelpaa^^ sivut on tässä http://www.geocities.com/vkwintery/Thunder.htm luonnetta sillä ei ole, sillä on jonkun sammari neidon luonne tms. mutta ilmoittelppas jos kiinnostaa, olisi kiva saada hyvä koti tälle urokselle.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Millis
Le-ppä-ker-ttu

Voi, kiinnostaa kyllä ^^ Mukavaa saada joku poikakin tuonne neitojen joukkoon, pääsee aktiiviseen kisautukseen ja ehkä joskus sitten tulemma teettämään muutaman pennunkin. Kauankos meikällä on aikaa ehdä sivuja?
Kuva

Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Öhm, ei tässä mikään kiire ole ehkä täksi viikoksi tai ensi viikoksi toki jos haluat aikasemminkin niin sekin on ihan Ok. Mukavaa että haluat otta Thunderin, lempinimen ja värin voit vaihtaa. Onnea teille ja ilmoitteleppas mulle sitten kun sivut ovat valmiit^^
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

En tiedä, kiinnostaako sinua nämä tulevat pentueet mutta vinkkaampa silti (:

Sohvi on ihan nätti dobberityttö jolla ei ole aikaisempia pentueita. Hän on näyttelyissä kisannut ja saanut ihan hyviä tuloksia mutta ei käyttöpuoleltakaan huono ole (: Isänä olisi luultavasti evm. tai sitten BH SchH1 Fallu jonka sivuja ei ole päivitetty. On herra muutaman PU-sijoituksen saanut. Eli tästä saisi täysin uutta linjaa dobbereihin. Jos isä on evm., pentue voi syntyä vaikka heti mutta jos isä on Fallu, menee se vasta ensi keväälle. Itse olen evm. isukin kannalla mutta katsotaan, eihän näillä pennuilla mikään kiire ole.
Millis
Le-ppä-ker-ttu

Wolfie; Seelvä, saan sivut varmaankin viimeistään ensi viikon alussa valmiiksi. Laittelen uutta osoitetta vaikkapa yksityisell' ^^

Susityttö; Tuo pentue näin alkuun vaikuttaa ihan kiinnostavalta. Voin katsella asiaa vähän tarkemmin sitten kun koirat on astutettu ja pentutöpöä ilmestyy karvaturreihin :>
Kuva

Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Voin vaikka ilmoitella sinulle kun tämä pentue on ajankohtaisempi? (:
Millis
Le-ppä-ker-ttu

Susityttö; Teeppä niin 8)